شناسه خبر : 57996
دوشنبه 23 بهمن 1396 , 09:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پاسخ امام به سخنان دیروز روحانی

سخنان دیروز رئیس‌جمهور با اعتراض همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب روبرو شد.

داریوش سجادی نوشت: «آقای روحانی در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرمودند؛ ثمره انقلاب و میراث امام قانون اساسی است. باید قانون اساسی را پاس بداریم و از ظرفیت آن استفاده کنیم. قانون اساسی معیار ما است.»
جناب روحانی ظاهراً فراموش کرده‌اند پیش‌تر در مغلطه‌ای آشکار فرموده بودند «بگذاریم مردم خودشان راه بهشت را  انتخاب کنند، بهشت زوری نیست» و اکنون تجاهل العارف فرموده و سنگ قانون اساسی را به سینه می‌زنند در حالی که در بند اول اصل سوم همین قانون اساسی آمده؛ «دولت جمهوری اسلامی باید همه امکانات خود را به منظور ایجاد محیط مساعد برای رشد فضایل اخلاقی براساس ایمان و تقوای شهروندان به کار بندد!»
سجادی همچنین خاطرنشان کرد: آقای روحانی فرمودند «برخی را از قطار انقلاب پیاده کردیم که می‌توانستیم پیاده نکنیم و اکنون باید همه را به این قطار دعوت کرد».
خیر جناب روحانی! شما اساساً فهم و شناخت درستی از «انقلاب خمینی» و «خمینی انقلاب» ندارید!
جناب روحانی- بفرموده همان امامی که امروز امهات انقلابش را زیر سؤال بردید؛ «من امروز بعد از ده سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچون گذشته اعتراف می‌کنم که بعض تصمیمات اول انقلاب در سپردن پست‌ها و امور مهمه کشور به گروهی که عقیده خالص و واقعی به اسلام ناب محمدی نداشته‌اند، اشتباهی بوده است که تلخی آثار آن، به راحتی از میان نمی‌رود؛ گرچه در آن موقع هم من شخصاً مایل به روی کار آمدن آنان نبودم ولی با صلاحدید و تأیید دوستان قبول نمودم و الان هم سخت معتقدم که آنان به چیزی کمتر از انحراف انقلاب از تمامی اصولش و هر حرکت به سوی آمریکای جهان‌خوار قناعت نمی‌کنند، در حالی که در کارهای دیگر نیز جز حرف و ادعا هنری ندارند. امروز هیچ تأسفی نمی‌خوریم که آنان در کنار ما نیستند چرا که از اول هم نبوده‌اند. انقلاب به هیچ گروهی بدهکاری ندارد و ما هنوز هم چوب اعتمادهای فراوان خود را به گروه‌ها و لیبرال‌ها می‌خوریم».
جناب روحانی- متأسفانه نه امام را شناختید و نه انقلاب امام را شناخته‌اید.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi