شناسه خبر : 58019
دوشنبه 23 بهمن 1396 , 15:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در طلیعه چهلمین سال پیروزی انقلاب

جانباز ۷۰ درصد گنبدی به شهدا پیوست

احمد تعقلی جانباز ۷۰ درصد جبهه‌های حق علیه باطل پس از سال‌ها تحمل درد و رنج شامگاه یکشنبه دیار فانی را وداع گفت و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

فاش نیوز- در آخرین ساعات شامگاه روز یکشنبه و در طلیعه ورود به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی جانباز 70 درصد هشت سال دفاع مقدس حاج احمد تعقلی پس از سال‌ها تحمل درد و رنج جانبازی و فراتر از آن تحمل درد فراق یاران و همرزمان شهیدش نهایتا دارفانی را وداع گفته و به یاران شهیدش پیوست.

وی که در جنگ تحمیلی  از ناحیه هر دو پا مورد آسیب و قطع عضو قرار گرفته بود پس از جانبازی دست از تلاش و مبارزه برای انقلاب بر نداشت و در عرصه‌های مختلف جهادی و انقلابی فعالیت‌های خود را ادامه داد.

http://img8.irna.ir/1396/13961123/82829042/n82829042-72174809.jpg

شهید احمد تعقلی از همان سال‌های ابتدایی با در دست گرفتن فعالیت‌های فرهنگی مسجد باقریه نقش بسیار مهمی را در تربیت نیروهای انقلابی و بسیجی در شهرستان گنبدکاووس ایفا کرد، قاریان، موذنین، مکبران و مداحان بسیاری را نیز تربیت و به جامعه فرهنگی شهرستان تحویل داد.

وی که به صداقت، درستکاری و امانتداری مشهور بود همواره در محله راهنمایی گنبدکاووس به عنوان معتمد و ریش‌سفید در حل و فصل اختلافات و رفع مشکلات مردم پیش‌قدم بود.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید عزیز امروز و پس از برگزاری مراسم ستاد برگزاری مراسم تشییع و بزرگداشت ایشان در فرمانداری ویژه گنبدکاووس مشخص خواهد شد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi