شناسه خبر : 58024
شنبه 28 بهمن 1396 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همزمان با شهادت حضرت زهرا(س)

مراسم اربعین جانباز شهید قبادی برگزار می شود

مراسم اربعین جانباز شهید حاج "محمد قبادی" روز سه شنبه برگزار می شود.

فاش نیوز - مراسم اربعین جانباز شهید حاج "محمد قبادی" روز سه شنبه اول اسفند ماه برگزار می شود.

به گزارش فاش نیوز همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) به مناسبت چهلمین روز شهادت جانباز سرافراز اسلام شهید حاج "محمد قبادی"، روز سه شنبه یکم اسفند ماه مجلس تذکر و یادبودی از ساعت 15 الی 17 در مسجد جامع امام سجاد (ع) واقع در خیابان اشرفی اصفهانی بین اتوبان حکیم و فلکه صادقیه جنب پارک صبا برگزار می شود.


 

 از جانبازان و ایثارگران دعوت شده است با حضور خود در این مراسم نام و یاد شهید قبادی و دیگر شهدای جانباز را ارج نهند.

گفتنی است جانباز محمد قبادی متولد 1341، در 20 سالگی برای دفاع از دین و میهن به جبهه های دفاع مقدس اعزام شد و در فروردین ماه سال 1362 در حالی که عضو واحد تخریب تیپ سیدالشهدا علیه السلام بود، در شامگاه عملیات والفجر یک، در شمال فکه به درجه جانبازی نایل آمد. از ویژگی های بارز او خوشرویی و مردمداری اش بود که با اکثر جانبازان ارتباط صمیمی داشت و به کارها و مشکلاتشان رسیدگی می کرد. شهید قبادی از افراد فعال در انجمن جانبازان نخاعی بود و رابط این انجمن با جانبازان شهرستانی بود و مسایل و مشکلات آنان را به انجمن و مسئولان ذیربط انتقال می داد.

او که بیش از سی سال بود از زمان جانبازی و مجروحیت اش می گذشت و طی این سالها به عنوان یک جانباز قطع نخاعی، بسیار فعال و پر تلاش بود، از اواخر سال 94 بود که به علت دچار شدن به بیماری سرطان، با رنج های بسیاری علاوه بر رنج مجروحیت دست و پنجه نرم میکرد اما با این وجود با روحیه ای بسیار بالا و متوکل، همچنان به زندگی عزت مندانه خویش ادامه میداد و تا پیش از این روزهای آخر که آن را در بخش آی سی یو گذراند، در ملاقات ها و دیدارها با دوستان همرزمش، بسیار خنده رو و با قدرت روحی بالا برخورد میکرد درحالیکه سرطان، مدتی بود که متاستاز کرده و تمام بدنش را فرا گرفته بود.

جانباز شهید محمد قبادی سرانجام پس از تحمل رنجِ ماه ها بیماری سخت، در 22 دی ماه در بیمارستان به یاران شهیدش پیوست و با بدرقه باشکوه خیل بسیاری از جانبازان نخاعی و ویلچری تا بهشت برین مشایعت و در قطعه 25 بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

یادش گرامی باد

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
از عروج توبسی من ناله دارم تا سحر
در شب ظلمت چه گویم نیست دیگر آن قمر
رفته از این آسمان نبود ز او جز خاطره
اوشهید راه حق شد دوستی در رهگذر
چهل صبا بگذشت ما را خاطری رنجور بود
راستی آماده شو نزدیک باشد این سفر
او جهادی کرد با جانش زاسلام ووطن
نام او جاویذ بادا شد مدافع در خطر
چون قبادی ها بسی رفتند یاران با خلوص
تا شود عبرت نمی مانیم در گیتی بشر
سرفرازی ای محمد خون دل خوردی بسی
تا حفاظت کردی از دین محمد چون گهر
جبهه ها آرام شد بارزم مردان دلیر
ظلمت شب شد فراری شد طلوعی در سحر
جعفرا کوشای دین شو تا توانی در جهان
تا بماند جاودان در روزگاران این اثر ......

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi