شناسه خبر : 58033
سه شنبه 24 بهمن 1396 , 13:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کارت جدید شناسایی ایثارگران رونمایی شد

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم رونمایی از «کارت جدید شناسایی ایثارگران» گفت: ایثارگرانی که در سامانه خدمات الکترونیک ایثار ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند از طریق این سامانه برای ثبت‌نام کارت ایثارگری اقدام کنند و تا 22 اسفندماه و روز بزرگداشت شهدا کارت‌های خود را از طریق پست دریافت کنند.

https://cdn.isna.ir/d/2018/02/13/3/57638352.jpg

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی روز دوشنبه 23 بهمن‌ماه در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن رونمایی از «کارت جدید شناسایی ایثارگران» با تقدیر از حضور گسترده ملت شریف ایران به ویژه ایثارگران در راهپیمایی 22 بهمن گفت: ایثارگران کشورمان فداکاری‌های بسیار زیادی برای پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن انجام داده‌اند و امروز افتخار ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمت به این عزیزان است.
وی افزود: در روز پس از سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شاهد رونمایی از کارت‌های جدید شناسایی ایثارگران هستیم و امیدواریم این اقدام به تسهیل خدمات‌رسانی به این عزیزان منجر شود و این کارت‌ها تا پایان امسال در اختیار ایثارگران قرار می‌گیرد. کارت‌های شناسایی ایثارگران در سال 1385 در 3 عنوان خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان طراحی و توزیع‌شده بودند و تا سال 1390 دارای اعتبار بودند و پس از مصوبه دولت برای تجمیع این کارت‌ها در کارت‌های ملی، اعتبار این کارت‌ها توسط شورای عالی اداری تا پایان سال 1396 تمدید شد.
نماینده ولی فقیه با اشاره به طرح تجمیع کارت‌های ایثارگری گفت: این کارت‌ها از نظر ظاهر، ابعاد و رنگ دارای شکل واحد هستند و شناسایی خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان از طریق 3 لوگوی متفاوتی که بر روی این کارت‌ها درج می‌شود امکان‌پذیر است.


معاون رییس جمهور افزود: این کارت‌ها دربردارنده اطلاعات و مشخصات هویتی ایثارگری هستند و در پشت کارت نیز مشخصات منسوبین ایثارگر درج می‌شود. همچنین ضرایب امنیتی لازم برای این کارت‌ها در نظر گرفته شده است و امکان دریافت خدمات مختلف و دریافت اطلاعات فردی از طریق کارت وجود دارد.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص نحوه ثبت‌نام و دریافت این کارت‌ها گفت: تاکنون حدود 480 هزار نفر از ایثارگران با مراجعه به اداره ارتباطات و مراجعات (هاتف) بنیاد شهید و امور ایثارگران محل دارای پرونده در سامانه خدمات الکترونیک ایثار (isaarit.isaar.ir) ثبت‌نام کرده‌اند و می توانند پس از ورود به این سامانه برای ثبت‌نام دریافت کارت ایثارگری اقدام کنند و تا 22 اسفندماه و روز بزرگداشت شهدا کارت‌های خود را از طریق پست دریافت کنند.
وی افزود: سایر ایثارگران معزز که تاکنون در سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند باید یک بار به اداره ارتباطات و مراجعات (هاتف) بنیاد شهید و امور ایثارگران محل دارای پرونده مراجعه کنند و پس از ثبت‌نام و دریافت نام کاربری و رمز عبور در سامانه خدمات الکترونیک، درخواست دریافت کارت ایثارگری را ثبت کنند. پیش‌بینی می‌شود بیش از 633 هزار نفر از ایثارگران شامل خانواده معظم شهدا، آزادگان و جانبازان بالای 25 درصد در اجرای این طرح کارت جدید ایثارگری را دریافت کنند.

منبع: ایسنا
اینستاگرام
اقای شهیدی ما جانباز 20 درصد کشک ؟خدا نمی گذرد
سلام..من قبلا در سیستم هاتف ثبت نام کردم و الان که وارد سیستم قسمت صدور کارت میشوم هنوز هیچی برای ثبت و صدور کارت درخواست نمیکنه لطفا راهنمایی فرمایید
سلام ..........عزیز فکر مکنی چ گلی به سر ما جانبازان 40 درصد میریزن بخدا خبری نیست اینا همش تبلیغات کذبه واقعا متاسفم
سلام.....................غصه نخور به سر ما جانباز های 40 درصد هم گلی نریختن خاک بسرشون عععععععع
در همان قسمت صدور کارت ( کارت هوشمند) را تیک بزن بقیه باز میشود.
جناب آقای شهیدی ریاست محترم بنیادشهیدوامورایثارگران فرمودندجهت کارت جانبازی به سایت فلان مراجعه کنیدبنده ازمحضرایشان دوتاسوال دارم ۱-مادراطراف این کشورجانبازی راداریم که قادربه حرکت نیست وبه کسی هم ازاقوام خوداعتمادنداردکه اسرارزندگی خودبه کسی بگویدبرای ایشان چه راه چاره ای اندیشیده شده ۲-مگرجانبازیا بطورکل ایثارگران درسایت بنیادپرونده برایشان ثبت نشده وبه ایشان حقوق پرداخت نمیشودچطورجانبازی تقاضای وام مسکن میکندمسولین بنیادمیگویند درسجایاثبت شده فلان جانبازبیست سال پیش دومیلیون وام مسکن روستایی برداشته اون دومیلیون درپرونده سجایا ثبت شده ولی جهت صدورکارت جانبازی بایدجانبازبرودبه فلان کافینت فلان مبلغ هزینه متحمل شودتایک کارت شناسایی جانبازی میخواهدبگیرد؟به نظربنده یااین بنده گان خدارابه تمسخرگرفتیدیامی خواهیدازجیب این قشردست پادداده برای کافینت هاشغل ایجادکنید:چطور جهت اخذیک
خاکککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک عالم به سرتان با این مدریتتون
چرا کارت شناسایی به ایثارگران زیر 25 درصد صادر نمیشود ؟ چرا آقای شهیدی بین ایثارگران فرق و تفرقه میاندازد ؟ بابا در عملیاتها همه رزمندگان یکی بودند و فرقی نداشتند .اگه ما هم بگذریم خدا نمیگذرد .
در کشور آلمان به جانبازان مدل میدهند که در سینه نصب کنند که در خیابان مردم آنها را ببیند و افتخار کنند ولی در ایران جانبازان زیر 25 درصد حتی از دریافت کارت شناسایی محرومند .چرا؟؟؟؟؟؟ و چرا؟؟؟؟؟؟
آیا جانبازان زیر 25 درصد ارزش کارت شناسایی را ندارند ؟ چرا فرق میگذارید ؟
در ادارات گواهی جانبازی را قبول نمیکنند و در مواقع نیاز کارت شناسایی میخواهند - آیا جانبازان زیر 25 درصد ارزش کارت جانبازی کاغذی را ندارند ؟ چرا آقای شهیدی بین ایثارگران تبعیض قائل میشود ؟ چرا قانون ماده 51 در بین کارکنان ادارات شامل جانبازان زیر 25 درصد نمیشود ؟
زن و بچه ما نون میتواهند جانباز بیست درصد و معسر هستم یک میلیون تومن ب ما میدهند اونم تا دو ماه پیش هفتشدو پنجاه تومن بود .شما بفرمایید با این یک تومن چطور پول آب و بری و گاز و اقساط وام خونه رو بدم چطور جوابگوی زن و بچه هامون باشیم . بچه هامون بزرگ شدن باید ازدواج کنند شما اگه ذره ای ایمان نه ذره ای وجدان دارید بفکر ما باشید . نگذارید اینقدر شرمنده زن و بچه مون باشیم و زجر بکشیم .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi