شناسه خبر : 58036
سه شنبه 24 بهمن 1396 , 14:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نفوذ اسلام در تمام جهان

محسن ناطق- خداوند متعال در غدیر خم فرمود بوسیله ولایت دین را کامل کرده است. کسانی که از دین پیروی کنند به سعادت دنیا و آخرت میرسند اما کسانی که با دین زاویه دارند در آینده بسیار نزدیک محکوم به شکست و نابودی کامل هستند.

  پس از دین موضوع مذهب مطرح است که مذاهب در طول تاریخ و همراه انبیا وجود داشته است برای مثال در قران کریم فرمود حضرت موسی عصایش را بر زمین زد و 12 چشمه جاری شد که البته میدانیم زمان در قرآن کریم نیز دارای تفسیر خاص است لذا دوازده امام پس از انبیا وجود داشتند که پس از آخرین نفر از آنان پیامبر بعدی مبعوث شده است تا حضرت ختمی مرتبت (ص) که پس از جاری شدن چشمه اول امامت به رسالت انبیا خاتمه داد.

  امروز شاهدیم به حول و قوه الهی در آستانه ظهور دوازدهمین امام شیعیان و موعود تمام ادیان توحیدی (عج) نوابین، اوتاد و ابدالان زمینه ظهور را آماده کردند یعنی قدرت نفوذ نظام اسلامی از ایران و عراق و سوریه و یمن و لبنان و تحکیم قدرت در باب المندب که سخت ترین بخشهای نفوذ ناپذیر و شاهراه حیات اقتصادی اعم از انرژی و سایر مراودات کشورهای استکباری غرب است بطور کامل در اختیار و قدرت رهبر معظم انقلاب و سربازان فدایی قرار گرفته و از جهت شرق نیز پس از چند تغییر کوچک در حال گسترش و تکمیل میباشد که عظمت و اقتدار تشیع در تاریخ چند هزار ساله امپراتوری بزرگ ایران چنین قدرت و نفوذی بی نظیر است.

  تمام کشورهای اسلامی و آگاهان از سایر ادیان توحیدی امیدوار به ادامه نفوذ قدرت جمهوری اسلامی و از سوی دیگر تمام کشورهای استکباری و نوچه هایشان به خصوص رژیم غاصب به شدت در معرض خطر جدی فروپاشی و اضمحلال ناشی از نفوذ قدرت جمهوری اسلامی و رهبری تشیع میباشند که نتیجه جانفشانی عاشقانه شهیدان و جانبازان و انقلابی گری و پیروی و حمایت مردم شهید پرور از رهبری نظام اسلامی ایران و سایر منتظران جهان است.

 مردم ولایتمدار به خوبی از اینگونه واقعیت ها آگاهی دارند و با تمام قدرت برای کسب نتیجه نهایی و آماده سازی کامل زمینه ظهور منجی عالم بشریت (عج) تلاش میکنند و برای عده ای که در غفلت های دنیاپرستی کر و کور و نوکر شیاطین شدند هشدارها فرستادیم لذا آخرین سنگر و مانع برای ظهور حضرت مهدی (عج) توبه غافلان یا نابودی آنها خواهد بود که نقاب از چهره انداختند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi