شناسه خبر : 58043
سه شنبه 24 بهمن 1396 , 16:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حمله تروریست ها به دمشق ۲ کشته برجای گذاشت

فاش نیوز- حمله خمپاره ای تروریست های تکفیری در سه روز گذشته که پنج منطقه از شهر دمشق (پایتخت سوریه) را هدف خود قرار داده اند به کشته شدن 2 شهروند سوری و زخمی شدن بیش از 10 نفر دیگر منجر شده است.
 
یک منبع آگاه امروز (سه شنبه) در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در دمشق اظهار داشت: گروه های تروریستی در سه روز گذشته 40 گلوله خمپاره به مناطق مسکونی شهر دمشق شلیک کردند که هنوز آماری دقیق تری از کشته ها و زخمی ها در دست نیست.
 
وی گفت: این مناطق شامل زبلطانی، عباسیین، الرئیس، بیمارستان ابو علی سینا و میدان الامویین شهر دمشق بوده که تروریست ها اقدام به حمله خمپاره ای به این محله ها کرده اند.
 
این منبع آگاه ادامه داد: گروه های تروریستی که در مناطق مختلف سوریه از ارتش و نیروهای هم پیمان این کشور شکست های سختی خورده اند، اقدام به حرکات تروریستی در شهر دمشق می کنند. 
 
 
وی تصریح کرد: این حملات تروریستی منجر به خسارت‌های مالی گسترده به خودرو ها و منازل ساکنان این مناطق شده است. 
حمله به این مناطق، نقض جدید از توافق کاهش تنش است که تروریست ها به آن پایبند نبودند. 
 
بیشتر این حملات تروریستی از غوطه شرقی در استان ریف دمشق انجام می شود. 
 
سوریه هفت سال است با حضور گروه های مسلح تروریستی - تکفیری همچون داعش و تحریر الشام (جبهه النصره) که از سوی غرب و برخی کشورهای منطقه به ویژه سعودی حمایت می شوند، با بحران روبه رو است.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi