شناسه خبر : 58044
سه شنبه 24 بهمن 1396 , 16:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با سند رفتم و همه بی خبر!

علی جیم- امروز سند جامع خدمات رسانی به ایثارگران و سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان را کپی کردم و مجددا رفتم تامین اجتماعی. مستقیم رفتم قسمتی که دیروز مراجعه کرده بودم ولی این بار رفتم نزد مسئول قسمت که خانم محترمی بود. به وی نگفتم دیروز پیش نیروی تان آمده بودم. قبل نشان دادن اسناد به وی گفتم کسانی که در زمان دفاع مقدس در جبهه ها خدمت سربازی انجام داده اند مدت سه چهارم خدمتشان جبهه داوطلبانه محسوب می شود آیا شما آن را جزء سنوات بیمه ای محاسبه رایگان می کنید گفت اگر قبل از رفتن به خدمت سربازی در مشاغل سخت و زیان آور بوده باشند بعنوان سخت و زیان آور در قبال پول برایشان محاسبه می شود وی می گفت فقط جانبازان و... را دولت تقبل کرده و رایگان نیست و سربازان شاملش نمی شوند.

  ماده 27 قانون جامع خدمات رسانی را به وی نشان دادم آن را مطالعه کرد. ماده 27 نوشته :مدت خدمت داوطلبانه جانبازان، رزمندگان، آزادگان و شهدا در جبهه قبل از استخدام و اشتغال در صورت تمایل جزء سنوات قابل قبول از لحاظ بیمه و بازنشستگی به ماخذ مشاغل سخت و زیان آور (یک به یک و نیم ) محسوب می گردد. دولت مکلف است مابه التفاوت کسور بیمه و باز نشستگی سهم کارمند و یا کارگر و کارفرما را برای مدت مذکور به ماخذ آخرین وضعیت استخدامی (حقوق و مزایای مشمول کسور بیمه و باز نشستگی ) محاسبه و یک جا به صندوق های مربوط واریز نماید.

 به خانم مسئول گفتم در سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان سربازان جزء رزمندگان (گروه دوم ) هستند. این ها همه قانون است. گفت حرف شما را قبول دارم ولی چیزی به ما ابلاغ نشده است.
فاش نیوز: این خانم در استان ما از این قوانین کاملا بی خبر است . برادرم هم که در تهران ساکن می باشد ابتدا به شعبه اکباتان و پس از آن به شعبه مرکزی رفته بود و اطلاعی از این قوانین نداشته اند. بنظر می رسد مسئولین بالا اصلا به این قانونها اعتنایی نمی کنند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi