شناسه خبر : 58052
چهارشنبه 25 بهمن 1396 , 09:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روحانی: امروز هم بیش از ۹۸ درصد به جمهوری اسلامی رأی می‌دهند

روحانی چند روز بعد از طرح رفراندوم: امروز هم اگر از مردم سؤال شود بیش از ۹۸ درصد به جمهوری اسلامی رأی می‌دهند.
 
رئیس جمهور گفت: همان بیش از ۹۸ درصدی که آن روز به جمهوری اسلامی رای دادند امروز هم رای می‌دهند.
امروز هم اگر از مردم سؤال شود بیش از ۹۸ درصد به جمهوری اسلامی رأی می‌دهند

جهان نیوز: حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان صبح امروز در نشست مشترک با استانداران در بخشd از سخنانش اظهار داشت: به نظر من همین امروز هم از ملت ما سوال کنیم که شما استقلال می خواهید؟ می‌خواهید خودتان تصمیم گیر باشید یا بیگانگان؟ مثل قبل انقلاب در امور کشور مداخله کنند؟ باز هم 98.2 درصد خواهند گفت ما استقلال می‌خواهیم و این آمار تغییر نمی‌کند.

وی ادامه داد: مردم به دنبال آزادی بودند، امروز هم اگر از مردم سوال کنیم که شما آزادی می‌خواهید یا اختناق؟ ْآزادی می‌خواهید یا استبداد؟ حاکمیت ملی می‌خواهید یا فرد؟ باز هم مردم جوابشان همان است؛ همان بیش از ۹۸ درصدی که آن روز به جمهوری اسلامی رای دادند امروز هم رای می‌دهند.

روحانی تصریح کرد: مردم می‌خواهند به فرهنگ دینی و ملی‌شان توهین نشود،همین امروز هم از مردم بپرسید هیچ‌کسی نمی‌خواهدبه دین فرهنگ ملی توهین شود، هیچ‌کس نمی‌خواهد با فساد مبارزه نکنیم.انقلاب ما برای این بود که استقلال حاکمیت ملی، آزادی، فرهنگ اسلام، فرهنگ ملی، جمهوریت اسلامیت غیر از این نبود.من معتقدم این مسیر و این راه قابل بازگشت نیست. یعنی امکان بازگشت وجود ندارد. ملت ما همان آرمان‌ها را دارند. همان مسیری که انتخاب کردند ادامه خواهند داد.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: وقتی ما آمدیم، پذیرفتیم که مسئولیت اجرای کشور را بر دوش بگیریم،طبق قانون اساسی بود معنایش این است که بار مسئولیت سنگینی بر دوش ما آمده و  باید آن را به مقصد برسانیم. اراده اطمینان و نشاط آینده نگری امید به آینده پایه‌های اصلی است. هر‌کسی امید کافی ندارد و 99 درصد است نباید در مسئولیت بماند. ما امید صد در صدی‌ می‌خواهیم و کاملا به آینده امیدوار هستیم.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi