شناسه خبر : 58055
شنبه 28 بهمن 1396 , 18:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دولت به ایثارگران کم لطف است!

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس علت عدم لحاظ منابع و اعتبارات کافی برای قوانین ایثارگری در لایحه بودجه ۹۷ را کم لطفی دولت به ایثارگران عنوان کرد.

فاش نیوز -  عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس علت عدم لحاظ منابع و اعتبارات کافی برای قوانین ایثارگری در لایحه بودجه 97 را کم لطفی دولت به ایثارگران عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ما، نادر قاضی پور نماینده ایثارگر مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، در خصوص جایگاه ایثارگران در لایحه بودجه سال 97 اظهار داشت: ایثارگران ما در طول چهل سال از پیروزی انقلای اسلامی، ایثار و فداکاری خود را به اثبات رساندند و در مقابل بسیاری از کمبودها و مشکلات صبر و تحمل زبانزدی از خود نشان دادند.

وی اضافه کرد: قشر ایثارگر ما، در طول این 40 سال جوانی خود را پشت سر گذاشته و درد و رنج را تحمل کرد، اما اکنون با بالارفتن سن، دیگر تاب و توان تحمل درد و رنج را ندارد و باید، برای آن چاره ای اندیشیده شود.

نماینده دوره های هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس در حال بررسی بخش های درآمدی لایحه بودجه سال آینده است، در خصوص وضعیت ایثارگران خاطرنشان کرد: متاسفانه در لایحه بودجه سال 97 جایگاه مناسبی برای ایثارگران ما لحاظ نشده است.

عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان غربی در خصوص این سووال که علت این امر، کمبود اعتبارات است یا نه، پاسخ داد: کمبود اعتبارات نیست، بلکه دولت کم لطف است.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
با سلام اقای قاضی پور عزیز خواهشمند است تخفیف 30 درصدی شهریه دانشگاه فرزندان جانبازان زیر 25 درصد را پیگیری نمایی به خدا این تخفیف دانشگاهها بخصوص پردیسها که دولتی است را ورشکست نمیکند .
حالا گیریم دولت کم لطفه ... که هست ... شما کلا تویه مجلس یا خوابید یا دارید گلابی می خورید . کار مفید شما در مجلس اگه فرض کنیم پرفسورم باشید که نیستید ...
سلفی گرفتنه ...
ریشه همه فساد ها ، تبعیض و بی عدالتی در قانون بودجه است
در حالیکه طبق قانون اساسی وظبقه دولت توزیع عادلانه ثروت بین مردم است .
عادلانه این است که در سال 97 با عزت و احترام حقوق کلیه رزمنده ها و زیر25% ها ی طرح معسرین بصورت حقوق بازنشستگی از یک سازمان واحد پرداخت گردد .
و اشتغال همسران ایثارگران هرگز نافی حقوق انها نباید باشد
سلام ، استفاده از کلمه کم لطفی خودش موید کم لطفی است زیرا عده ای از مسئولان بطور آشکار و علنی با ایثارگران ضدیت دارند و هر طور بتوانند در امور ایثارگران کارشکنی میکنند.
متاسفانه توهمات سیاسی و جناحی عده ای از مسئولان باعث شده ایثارگران را در تقسیم بندی جناحی قرار دهند در حالیکه اکثریت ایثارگران بطور کامل تابع فرامین و فتوای دینی و مذهبی رهبر معظم انقلاب و فرا جناحی هستند و از هرگونه جناح گرایی و آلودگی به احزاب مبرا میباشند.
بدیهی است هر نوع حزب و جناح و ایدئولوژی و ایسم فقط جزعی از اسلام بزرگ است لذا دین مبین اسلام جامعیت تمام احزاب و ایدئولوژیها و ایسمها و مسلکهای فلسفی و هنری و روانشناسی و غیره است یعنی کسانیکه اینگونه بخشها را ساختند همگی تحت تاثیر بخشی از اسلام بودند. برای مثال بررسی آیین بودایی نشان میدهد بودا مظهر ادب است که ادب جزعی از دین اسلام میباشد یا اصول فلسفی دانشمندانی همچون هگل ، فروید ، نیچه و غیره برگرفته از فلسفه و عرفان اسلام میباشند لهذا ناقص و در بسیاری از موضوعات ساکت هستند.
ایثارگران نمونه های عینی از فرهنگ عاشورایی یا عملکرد دین و مذهب و پیروی عاشقانه از امامان معصوم (ع) هستند که چنین عظمتی در هیچگونه حزب و گروه و ایسمی نمی گنجند بنابراین الگوی کاملی برای تمام مردم و مسئولان میباشند که حفظ این الگو و نمونه عینی عاملی برای موفقیت سریع در امور غیر ممکن و سرمشق تعالی در تمام دورانها است.
بدبخت اگرمسجدآئینه بسازد...یاسقف فروریزدیاقبله کج آید!!!
خرید خدمت فرزندان ایثارگر چرا اجرا نمیشه،پدرمون در اومد،پدر موجی،پسرم رو کتک میزد،پسرم دارو مصرف میکنه،زودتر تکلیف فرزندان ایثارگر رو مشخص کنین،اینقدرم تبعیض نذارین،امام زمانم راضی نیست
...
بیکباره خیال نکنید که ما و دیگران فریادیم

که آی داد و واویلا که باز هم دلار شد .

که خدای نکرده من قصد دارم پول اختلاس

را به دلار ببرم کانادا ؟!

واللهه خدا شاهده که ما با اختلاس گران نه

رفقیم و نه شریک .

دیگران را از خودشان بپرسید ؟!

باز خندیدید .

چرا من هر چی میگم می خندید .

خوب این اختلاس و دزدی که شده ریاله .

باید دلار بشه یا نه .

واسه اینه که میگم اگه دلار بشه یک ریال :

آی چه خوبه .

واسه ما چند نفر که بریم کانادا ؟!

یعنی حساب کن .

با ۶۰۰ هزار تومان اگه ۶ ملیون دلار بخرم .

بروم کانادا .

دیگه نمیگم بچه های جبهه بدبختند .

دیگه نمی گم رزمندگان جانبازان ۵% بیچاره اند ؟!

حقوقو می خواییم چیکار ؟!

دلار رو مفت می خریم و پولدار میشیم ؟!

گور بابای تخم مرغ که گران میشه ؟!

والله .

تو باز هم بخند .

دندونت نیافته بیرون بشکنه ؟!

خوش خنده ؟!
...
دولت کم لطفی میکند پس شما نمایندگان ما چه کار میکنبد ؟
یک نصیحت برادرانه به مسئولان - اگه خدای نکرده در کشور جنگی اتفاق بیفته ایثارگران در خط مقدم هستند .این عزیزان را دریابید .
کجای کار می لنگد؟ مشکل کجاست؟
چرا مسئولان ایثارگران را فراموش کرده اند؟
مگر هشت سال جنگ قابل فراموشی است؟
چرا .. چرا ... چرا...
آیا جوابی برای این سئوالات پیدا نمی شود ، قوانین حمایت از ایثارگران همیشه با چالش روبرو بوده.
خیلی راحت می گویند نمیشود آقا چون بار مالی دارد.
حالا که به لطف کریمانه (برجام) نفت ما به فروش میرود و دلار ، یورو به حساب خزانه دولت سرازیر میشود و خوشبینانه بنگریم قیمت نفت برنت ، شمال و حوزه خلیج فارس مشتری خود را دارد.
اگر دولت تدبیر و امید مدبرانه کمر به خدمت به ایثارگران ببندد ، میتوان امیدوار بود قسمت اعظمی از مشکلات ایثارگران در کوتاه مدت حل میشود.
مگر جانبازان و ایثارگران آستانه تحمل ندارند؟
فشار زندگی جانبازان زیر 25 درصد را زمینگیر کرده و بنیاد شهید پز می دهد که بخش درمان این گروه را حل کرده.
کجائید ببینید فقر بیداد می کند؟ جانباز 60 ساله با 15 درصد جانبازی نه شغل و درآمد دارد ، نه سلامتی.
حالا نزد خانواده کم آورده و عکسهای جبهه خود را از تاقچه جمع کرده و در پستو قایم کرده و در تنهایی خود برای جوانی از دست داده خود اشک می ریزد ، چون تا یکهفته دیگر باید 6 میلیون تومان پول ترم دختر بابا دوستش را بدهد ، ولی دریغ از یک ریال.
این نوشته ها را چه کسانی می خوانند ، ما برای کی می نویسیم ، نکند نمک بپاشیم بر جراحات آن پیرمرد 60 ساله با 15 درصد جانبازی .
، خدایا ... خدایا ... ما را ببخش ما فقط میخواهیم رنج این فراموش شدگان را به گوش آقای وزیر و وکیل برسانیم ، تو شاهد باش نیت ما خیر است و به اراده تو کاخ ستمگران به آه مظلومی فرو می ریزد.
خدایا از تو ، فقط خدای خودم میخواهم صدای ما را به عرش اعلاء برسانی و کابوس به خواب زدگان مرفه بی درد بدهی
...
امروز جایی بودم .

فرزند یک شهید هم بود با زنش .

داد ؛ که بیکار و بی پول و بی خانه است .

زنش را راهنمایی می کردم که بجای داد نامه

بنویسد .

وقتی خواندم گریه ام می گرفت .

بعد از چند دقیقه آمد مقداری از بدبختیش

بگوید : گفتم خانم محترم دیگر نگو ؟!

که طاقت شنیدن ندارم و گریه ام می گیرد .

نزدیک بود کتک های داد و بیداد او را من بخورم .
چرا جانبازان زیر 25 درصد از دریافت کارت کاغذی شناسایی محرومند ؟
جناب آقای قاضی پور سلام .در این سی وچند سال نمایندگان مجلس برای رزمندگان قانونهایی تصویب کردند که خودشان هم می دانستند عملی نمیشه وعمل نخواهد شد یکی از این قانونها سند راهبردی رزمندگان هست که فقط روی کاغد ماند یکی ماده ۸۸ قانون برنامه ششم بنده به یکی از بندهای آن که رزمندگانیکه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه داشته باشند یک مقطع تحصیلی بالاتر مطابق قوانین مربوطه حقوق ومزایای اجتماعی برخوردار می شوند واین مصوبه اشاره می کند که از ابتدای سال ۹۶ رزمندگان همچون جانبازان وآزادگان در احکام حقوقی خود می توانند از مزایای یک مقطع تحصیلی استفاده کنند (حال این جمله اجتماعی ) اجرا کنندگان در ادارات وسازمانها بخاطر اینکه نمی خواهند این ماده عملی بشه می گویند نظر قانون گزار این نبوده کسی که کارمند است از حقوق ومزایای آن استفاده بکند بلکه این یک مقطع تحصیلی را باید بزند به پیشانی اش در اجتماع بگردد تا مردم ببینند این مثلا دیپلم بود شده فوق دیپلم واین شده لیسانس این شده فوق لیسانس جناب آقای قاضی پور یا نمایندگان سواد کافی ندارند که موقع تصویب قانون بدانند چه کلمه ای را بکار ببرند یا اصلا قرار است رزمندگان را تا می توانند مسخره خاص وعام بکنند قانونی که شفاف نباشد قانونی که توش اگر اما داشته باشد به هیچ دردی نمی خورد انشالله که منظور بنده را گرفته باشین خدا یا تو شاهد باش و قضاوت کن
سلام.اقایان قاضی پور.نوروزی.خجسته.لاریجانی...‌‌‌.دولت که درحق ماجانبازان اعصاب وروان کم لطفی میکندبماند .اگرکفرنگفته باشم خداوندهم به گمانم پی برده که ماموجی و......به مانظری نمیکند۳۰ساله باروح وروان مریض هرکدام ازماسربارخانواده شده ایم بنده گان خدابه دادمانرسیدن خداوندهم به ماکم لطف است برای اخرین بارمیگم هرکس بخواهد سال۹۷به ماکم لطفی کندوحق وحقوق ما راندهد حضرت فاطمه بهش عوض دنیاواخرت بده...جانبارموجی ناصر
قوانین مجلس در خصووص امتیازات فرزندان شاهد در نیروهای مسلح به خوبی اجرا نمی شو د
بازنشستگی زودهنگام - اعمال ماده 51 -اعطای ارشدیت درجه مانند جانبازان 50درصد و پرداخت نمودن حق بیمه تحت تکفل
اموزش و پرورش به جانبازان زیر 25 درصد از منبع قانون ماده 51 ایثارگران چیزی پرداخت نمیکند ولی به بالای 25 شامل میشود چرا بنیاد شهید بین جانبازان فرق می گذارد ؟در زمان جنگ رزمنده گان با هم فرقی نداشتند - دولت مسئول است و پاسخ دهد .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi