شناسه خبر : 58057
چهارشنبه 02 اسفند 1396 , 16:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

صندوق قرض الحسنه شاهد در باره ادعای خود پاسخگو باشد

انجمن راست قامتان جانباز (تشکل جانبازان قطع عضو) با ارسال نامه ای، خواستار پاسخگویی و روشنگری «صندوق قرض الحسنه شاهد» درخصوص ادعای این صندوق مبنی بر اعطای وام به اعضای جانباز این انجمن شد.

فاش نیوز -  انجمن راست قامتان جانباز (تشکل جانبازان قطع عضو) با ارسال نامه ای، خواستار پاسخگویی و روشنگری «صندوق قرض الحسنه شاهد» درخصوص ادعای این صندوق مبنی بر اعطای وام به اعضای جانباز این انجمن شد.

در نامه انجمن راست قامتان جانباز خواسته شده است که جزئیات وامی که صندوق قرض الحسنه شاهد مدعی پرداخت آن به جانبازان شده مشخص و ارئه شود.

این انجمن اظهار داشته، با وجود ادعای پرداخت وام به ایثارگران عضو انجمن راست قامتان، این انجمن هیچ اطلاعی از میزان و چند و چون آن ندارد.

متن کامل نامه انجمن راست قامتان که به این پایگاه خبری ارسال شده به شرح ذیل است:
احتراماً نظر به اینکه از انجمن راست قامتان جانباز طی نامه شماره 1065 ر ق ج مورخ 27/10/96 از صندوق قرض الحسنه شاهد که طی جلسه ای اذغان داشتند تعدادی از جانبازان راست قامت از طریق انجمن وام پرداخت گردیده است. از آنجا که مدیریت انجمن نحوه پرداخت، مبلغ و تعداد افراد وام گیرنده اطلاعی نداشته طی نامه فوق درخواست معرفی افراد وام گیرنده را نموده و مدیریت آن مجموعه تا کنون پاسخی به این انجمن نداده است.
لذا مراتب جهت اطلاع و درج در سایت فاش نیوز ارسال می گردد.

و من الله التوفیق

مدیر عامل حسین صفری

****

گفتنی است مسئولان انجمن جانبازان قطع عضو اظهار می دارند که طبق بررسی های آنها اعضای این انجمن  وام ادعا شده را دریافت نکرده اند و وقوع سوء استفاده و فساد مالی در این رابطه بسیار محتمل است.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
خوب حالا شاید ...... بععععععلللِلللههه دیگه .
با سلام صندوق مخصوص ایثارگران هست باید وام بده ارث پدری که نیست دولت به صندوق میده و باید هم وام را بگیرند ایثارگران
اگر هزار توي اين صندوق براي ايثارگران افشا شود هيچ ايثارگري سپرده اش را نزذ اين صندوق نگه نمي دارد.
باسلام خسته نباشید به دل سوزان نظام مگر قرار نبود همون قدر که ایثارگران به صندوق پرداخت می کنن همون اندازه هم دولت کمک کنید به به صندوق چی شد چرا به قانون عمل نمی کنند حتما باید برای هر چیزی به دیوان عدالت اداری شکایت کنم تا درست بشه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi