شناسه خبر : 58067
چهارشنبه 25 بهمن 1396 , 16:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درخواست صبر از قشر ایثارگران!

احمد همتی با اشاره به وضعیت خاص کشور و لزوم صبر و شکیبایی ملت به خصوص قشر ایثارگر برای عبور از مشکلات کنونی در کشور به تشریح ترکیب سیاسی مجلس دهم اشاره کرد

فاش نیوز- سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بر اولویت دار بودن طرح ها و لوایح مرتبط با ایثارگران در خانه ملت تاکید کرد.

  به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، احمد همتی نماینده ایثارگر مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با اشاره به وضعیت خاص کشور و لزوم صبر و شکیبایی ملت به خصوص قشر ایثارگر برای عبور از مشکلات کنونی در کشور به تشریح ترکیب سیاسی مجلس دهم اشاره کرد و اظهار داشت: خدمت عزیزان ایثارگر عرض کنم که هم بنده و هم اکثر نمایندگان مجلس شورای اسلامی جزء ایثارگران هستند و این افتخاری برای جامعه ایثارگری است. چرا که ملت ایران به این عزیزان اعتماد کردند.

وی گفت: علت اعتماد مردم به نمایندگان ایثارگر این است که از اول آنها با مردم صادق بودند و منافع خود را فدای منافع ملی و نظام کرده اند و الان هم همینطور است.

به خاطر همین است که مردم به آنها اعتماد کرده و رای دادند و اکثریت نمایندگان مجلس دهم از این قشر عزیز هستند.

 عضو مجمع نمایندگان ایثارگر استان سمنان اضافه کرد:نکته دوم این است که چون اینها خودشان ایثارگر و مسائل و مشکلات ایثارگران را درک می کنند، قطعا در مصوبات قانونی مجلس،این عزیزان را در اولویت قرار خواهند داد، کما اینکه تا کنون در اولویت قرار داده اند. نماینده ایثارگر  مجلس دهم ادامه داد: نکته بعدی این است که بخشی از مصوباتی که چه در مورد ایثارگران و غیره به تصویب می رسد

 به طور مثال در بخش سلامت که شامل همه مردم عزیز کشورمان می شود، وضعیت بودجه ای و منابع درآمدی کشور، با فعل و انفعالات و تلاطم هایی همراه است که باعث شده است که دولت و مجلس نتوانند صد در صد مصوبات را عملیاتب کنند و تخصیص اعتبار بدهند.

 نماینده دوره های هشتم، نهم و دهم مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود با اشاره به توطئه و شطنت های دشمنان داخلی و خارجی نظام خاطر نشان کرد: شیطنت هایی که از سوی دشمنان علیه ما می شود و کماکان هم ادامه دارد، یکی از عوامل است و قطعا همت و تلاشی که در داخل کشور خواهیم داشت، این توطئه ها و شیطنت ها را خنثی خواهد کرد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی تأکید کرد:امیدوارم با بهتر شدن روابط دیپلماسی ما با کشورهای دیگر و تلاش مضاعفی که در داخل کشور خواهیم داشت، وضعیت اقتصادی کشور طوری شود که ما به روزی برسیم که صد در صد مصوبات بتواند تخصیص پیدا کند و عملیاتی شود.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
مش فرج کارمند و شب اول قبر

چند قدم پایین تر از نهر کرج
زیر ماشین رفت و له شد مش فرج

زد از این دنیای پر زحمت به چاک
غسل دادند و سپردندش به خاک

طبق معمول آمد آنجا دو مَلَک
با مداد و کاغذ و چوب و فلک

گفت با آن بینوا از روی خشم
هر چه میگویم بگو... گفتا بچشم

گفت شغلت چیست؟ گفتا کارمند
ساکن تهران ولی اهل مرند

گفت برگو تا چه داری سور و سات
از نماز و روزه و خمس و زکات

یک به یک نام همه پیغمبران
بی غلط بشمر که باشی در امان

حج واجب گر بجا آورده ای
پول آن را از کجا آورده ای؟

نامه ی اعمال گر باشد سیاه
می کنم من روزگارت را تباه

مش فرج از جا کمی جنبید و گفت
کم به گوش من فرو کن حرف مفت

من کجا وقت عبادت داشتم؟
کی مجال قرب و طاعت داشتم؟

نصف عمرم در اداره شد تلف
نصف آنهم شد تلف در توی صف

از برای روغن و صابون و نفت
آبرویم در میان خلق رفت!

دایما آنجا من شوریده بخت
می زدم در زیر کفشم نیم تخت

در اطاقی خیس منزل داشتم
فکر صاحبخانه در دل داشتم

روزه گر سی روز بوده برقرار
من تمام عمر بودم روزه دار

این مرا برنامه ی هر روزه بود
کی دگر وقت نماز و روزه بود

مرحمت فرما بیا روی زمین
چند روزی همچو ما شو خوش نشین

تا فراموشت شود لطف خدا
می شوی اهل جهنم مثل ما

گر تو می بودی به جای این حقیر
کفر می گفتی دمادم ای نکیر

مش فرج زین حرفها بسیار گفت
گفت و گفت و گفت و گفت و گفت

نامه ای داد و فرستادش بهشت
در میان نامه این مطلب نوشت

حامل این نامه قبل از مرگ خویش
سوخته در بین آتش پیش پیش ...
چرا بنیادجانبازی نیروهای مسلح راقبول ندارد مگربنیاد آقابالا سرآنهاست چرادربیوکراسی اینهمه ابهام وجود داردآیا مرز میان این دووجوددارد؟شایسته است رزمندگان درسرگمی بسرببرند؟مگر رزمندگان ارتش یا سپاه برای کشوردیگری جنگیده ای ..انگارکارشکنیهای بنیادتمامی ندارد..شایسته است فرزندان رزمندگان افسرده شوند؟ارجحیت فراریان خدمت برآنان شایسته است؟تاکی شکیبایی..آیا نیروهای مسلح دراحیای ارزشهای خود قادرنبود به جانبازای خودش کسرخدمت بدهد؟
خدایا بحق 5تت آل اباآنهایی که بالجاجت بجای کمک پای ایثارگران راصابون میکشن وچوب لای چرخشان میذارندسرگردانشان کن..ذلیل وگرفتارشان کن..
سلام بر عباس علمدار با وفا و با صداقت و اسطوره واقعی. دوران های بشریت نمایندگان مجلس کاش به جای تسلا دادن و دعوت به شکیبایی اول یه نگاهی بیاندازند به کارنامه خود و مصوباتی که تصویب میکنند و امتیازاتی که این نمایندگان بواسطه وکالت مردم میگیرند. ایا خود این نماینده که دعوت به صبر میکند میتواند خود و خانواده اش را جای جانبازی که هم فرزند شهید گمنام است و هم خودش تمام سختیهای جنگ را کشیده و امروز. از شدت جراحات و نداری دست و پنجه نرم میکند. و از طرف دیگر تبعیض ها و فسادهایی که. از طرف متولیان امر بر مردم. را مشاهده میکنند و زجر انها مضاعف میشود و از طرف دیگر ادعای این نمایندگان که صبورترین و دردمندترین قشر اجتماع را به صبوری دعوت میکند مایه تاسف است جرا که این قشر زجر کشیده همه وجود خود را دادند که مردم و اسلام ضربه نبینند نه این که عده ای تحت عنا وین مختلف از سفره بیت المال پول شویی ومقام شویی کنند کجایند. بسیجیان نوجوانی که در شلمجه شکمشان پاره میشد دست و پایشان قطع میشد از تشنگی خفه میشدند از بی خونی شهید میشدند پیکر مقدشان با توپ مستقیم دشمن پودر میشد و گمنام میگشت کجایند این مردان مرد که با حنجره پاره شده وحلقوم پر ا ز گاز شیمییی به مردم بگویند ما برای حفظ نهضت خمینی. ارمانهایش فدا شدیم امروز صاحبان قدرت یا. چشم به دست اجنبی د وخته اند یا دنبال تجدد هستند و اگر از امام مظلوم امام خامنه ای هراس نداشتند پیشگامانان خون و قیام و شهدات را جنگ طلب و تندر و میخ انند و خودشان. را. روشنفکر. و ولی نعمت مردم ایران میخواندند کاش هویت واقعی برخی از مزدوران داخلی برای مردم و شهدا رزمندگان، جانبازان و د. ان نظام شناخته میشد همان ترفندهایی که دل مقتدا،امید شهدا،جانبازان، رزمندگان،پیشوای مسلمانان مظلوم ایران و جهان امام مظلوم خامنه ای را خون کرده است شعار ما فرزندان خمینی کبیر تا ظهور حضرت حجت عج این است بدا حال کسانی که روزی امامم مظلومم امام خامنه ای حکم جهادم دهد.
همیشه برای اختلاس های بالا و اجرای قانون های نا نوشته و محرمانه، بودجه کافی در بانک ها هست
ولی برای اجرای قوانین مصوب ایثارگران بودجه نیست !
سلام..وقتی مصوبات نمایندگان محترم ارزش اجرایی نداره وقت تلف کردن نیست ..بنیادبه جانبازای نیروهای مسلح قراربودخداقل5درصدبده پس کوچرا میفرسته کمسیون مشترک
بعضی از مسئولان در کارهایشان دیگر کشورها را مثال میزنند - مسئولان بگویند کشورهای اروپایی چه امکاناتی در قبال ایثارگران کشورشان انجام داده اند .
انجانب از سال 1358 در رشت کمته مرکزی که (ستاد ) اسم داشت بعد از چند ماه در بایگاه مسجد ملا علی محمد پیرسرا 2 سال در خدمت سپاه بودم در سال 1360 به جبهه در کردستان بعد 3ماه به رشت برگشتم در سال 1362 به سربازی رفتم و2ص ماه در منطقه عملیاتی در عملیات خیبر .بدر.قدس 1.2.3. به عنوان دیدبان وهدایت آتش خدمت کردم.همه این گفته ها از لشگر 21 حمزه تقدیر نامه
بشین بابا ... پس چرا برای اون دزدی های دولتی اونقدر پول هست که به وضعیت اقتصادی ربطی نداره میلیارد میلیارد می دزدن به دادن حق به حق وارها م ی رسه آسمان می طپه ؟ ما که از حقمون نگذشتیم ولی بازم صبر می کنیم تا روسیاهی به زغال را ببینیم .
اینو ولش کنید . یه چیز بگم ؟ ساقی ، جانباز جان ابالالفضل زمانم سنگ صبور مهربان ، ساقی سلام حالا هر چقدر دلم بخواد می تونم صدات کنم و اسمتو بنویسم و دربارت با همه صحبت کنم . چرا ؟
چونکه شهدا جوابمو دادن . شهدا هدیه شونو بهم دادن . تموم شد دیگه ... خدا شکرت ... صبر خوبه اما صبر هدفدار ...خیلی ها منو خیلی در این مدت اذیت کردند . خاک تو سر اون که بهش پناه بردم اما چیزی که از وجودش متصاعد شد بوی تعفن هوای نفس بود . ولی شهدا هی می گفتن صبر کن صبر کن قنبر ... قنبر مظلوم قنبر خسته ... قنبر مقاوم ....دست خالی از پیش ما نمی ری ... ساقی شماره من که تو دفتر سایت هست امروز بهم زنگ بزن تا خوشحال بشم که شما هم تو خوشحالی من شریک هستید ... نگو مگه تو کی هستی ؟ من همون هیچی ام ، هیچی که عمریه داره فریاد می زنه سر ادعادارهای دروغگو ... فریاد می زنه میگه اگه دنبال هوای نفستون رفتید شهدا را فداموش کردید از اسمشون سوء استفاده ابزاری کردید راه شهدا را نرفتید ووووو باید قید توجه شهدایی رو بزنید دیگه ... خاک معیشه ضنکا را دو دستی تو سرتون ریختید دیگه ...حالا هی بیایید حق ما رو بخورید بلکه نجاتی پیدا بشه براتون ... نمیشه نمیشه ... رو سیاهتر می شید ... والسلام
صبر از ما حقوق نجومی برای شما و دوستان .تا زمان صبر و تحمل است ما ............ما که 28 سال صبر کردیم شما چه کار کردید
فاش نیوز من زودتر نظر فرستاده بودم چرا چاپش نکردی ؟ اگه دنبال شماره می گردید بهم زنگ بزنید بگم برید از مهندس بپرسید که بلده آی پی و آدی آدما رو دربیاره ... نوشته منو سانسور کنید زبانمو چکار می کنید ... زبانمم که ببرید هر گوشه زخم دلم با خنده می دهد جواب مدعای غیر ..
وای ؟ این همه نطر قبل نظر من بود ؟ خوبش که گفتم ....
چرا قانون خرید خدمت فرزندان ایثارگر که دربودجه ۹۶ تصویب شده اجرا نمی شود مگر پدران اینها برای حفظ این مملکت اسلامی جلو گلوله نرفته اند حالا از فرزندان فراری بی ارزشترند یا از بچه های کمیته بهزیستی ناحقی روا نیست.
ولا ماسی پنج سال هست صبر میکنیم. عمر نوح که نداریم. خیلی عزیزان رفتند وبعضی در بستر بیماری و فراموشی وافسردگی و درد وبعضی هم شرمنده عیال وشاهد رانت وتبیض وبی توجهی به ان همه رشاد ت ها وارمان های امام وشهدا دیگه عمری نموند ه. عزیزان. دیدار به قیامت
آقایان همیشه برای ادعایشان بهانه ای دارندالان هم وضعیت خاص کشورراعنوان میکنندسؤال ماازاین نماینده محترم اینه آیاتمام28سالیکه ازاتمام جنگ میگذردکشوروضعیت خاص داشت که حقوق ایثارگران پایمال شده؟اگراینطوربوده چرابرای حقوقهای نجومی نبوده وچرابرای شمانمایندگان نبوده که برای خودحقوق مادام العمرتصویب میکردید؟این حرفهای عوام فریب ترفندی بیش نیست،بترسیدازخدا وفردای روزقیامت
اگرکارت ایثارگران ارتش که15ماازخدمتمان رویتوپ ضدهوایی سپریشدکه فرمانندهان محترم ارتش بما آموزش دادن روی توپ بایدهیج وقت چشم ازآسمان برنداریداولان هواپیمهای دشمن اول ضدهوایی راهدف قرارمیدهد بعدواحدهای مستقرایااین مدت ازخدمت چه برسریکرزمندمیاوردبه کی بگویم چراازسربازانی که خداکمک کرد2سال بسلامت برگشتن کسی پیدانشدبگه یکبار اینهامعاینه رایگان چکاپ شوند چراکارت ایثار دادی که مابه تمسخر گرفته شویم ؟؟؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi