شناسه خبر : 58084
شنبه 28 بهمن 1396 , 13:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شرط آن ماچ و بوسه ها!

نسل ما را پدرانی بود که روزگاری به امثال منتظری ها، دل‌ بسته بودند لیکن فقط بی‌سلیقه‌ها «خمینی» را به عناصر خودفروخته، فروختند!

حسین قدیانی(فرزند شهید) - طرفداران پروپاقرص موسوی و احمدی‌نژاد، برخلاف مجادله‌ی صوری‌شان، بسیار مثل هم‌اند؛ هر ۲ گروهک، اصل را بر حق بودن موسوی و احمدی‌نژاد گرفته‌اند و دقیقا سر همین مسئله، حقیقت واقعی را به راحتی، فدای این ۲ نفر می‌کنند و حاضرند تا همه جا با این ۲ نفر بروند؛ ولو تا جهنم! و صدالبته به جهنم!

اگر موسوی و موسوی‌چی‌ها مظهر توهم‌اند؛ به حدی که هنوز انتخابات در جریان است، اعلام پیروزی کنند، احمدی‌نژاد و احمدی‌نژادی‌ها هم نماد بی‌صفتی‌اند؛ به حدی که حرمت هیچ چیز را نگه نمی‌دارند! القصه!

نسل ما را پدرانی بود که روزگاری به امثال منتظری ها، دل‌ بسته بودند لیکن فقط بی‌سلیقه‌ها «خمینی» را به عناصر خودفروخته، فروختند!

جناب موسوی! آقای احمدی‌نژاد! ما به جفت شما، روزگاری امیدها بسته بودیم لیکن هیهات اگر «خامنه‌ای» را به شماها بفروشیم! تاریخ، این بی‌سلیقگی را به نام ما نخواهد نوشت! در خون ما نیست، یوسف‌فروشی! پدران ما تا پای جان، پای «روح‌الله» ایستادند و ما نیز تا پای جان، پای «سیدعلی» می‌ایستیم!

ما نه موسوی را تجلی آزادی‌خواهی می‌دانیم و نه احمدی‌نژاد را سمبل عدالت! بلکه این هر ۲ را اسطوره‌ی قانون‌شکنی می‌خوانیم و هرج و مرج و منیت! از قضا، خیلی هم مسروریم که این ۲ نفر، هرروز زاویه‌دارتر می‌شوند با رهبر خوبان!

والله برای مولا و مقتدا و سید و سالار ما، افت کلاس دارد که امثال این ۲ نفر؛ با این حد از توهم و بی‌صفتی، بخواهند گوش به فرمانش باشند! آنی فرض کنید موسوی و احمدی‌نژاد، با همین رفتار و گفتار می‌خواستند طرف‌دار حضرت آقا هم باشند! چه فرض محالی؛ که روی گل، باید پروانه بنشیند و در جوار ماه، ستاره!

وقتی «ولی‌امر مسلمین جهان» در کنار خود، حاج‌قاسم و سیدحسن نصرالله را دارند، بیش از پیش باید خوشحال بود که مگس، عرصه‌ی سیمرغ را جولان‌گه خود نمی‌داند!

من دهه‌ی ۶۰ چند باری موسوی را دیدم و دهه‌ها بعد، چندباری احمدی‌نژاد را؛ به اولی به‌خاطر «روزگار جنگ» و به دومی به‌خاطر «جنگ روزگار» ابراز ارادت کردم اما شرط همان ماچ و بوسه هم «ولی‌فقیه» بود!

ممنون می‌شویم عالیجنابان، اگر ما را با عشاقِ تا قعرِ جهنمِ خود، اشتباه نگیرید! این‌همه را گفتم اما برای این جمله‌ی آخر! من جای نظام بودم، احمدی‌نژاد را می‌فرستادم پیش موسوی، بلکه تا آخر عمرشان با هم مناظره کنند! قطعا باید دیدنی باشد مناظره‌ی متوهم‌ترین و بی‌صفت‌ترین! البته اگر خیلی جای نظام بودم، جفت‌شان را «اعدام» می‌کردم؛ به جرم فتنه و محاربه! گویا درِ بازِ دیگ، زیادی بی‌حیا کرده گربه‌ها را!

اینستاگرام
برادر عزیز برای اثبات حقانیت خودت به هزاران نفر توهین میکنید ایا درست است ایا اسلامی است ایا انسانی است
بزرگوار به نظر نمیرسد که این بنده خدا به کسی توهین کرده باشد
ایشون برادر عزیزند؟ با این فحش نام ای که منتشر کردند؟ ایشون برادر ملت نیستند دشمن مردم اند. خیال می کنه کسیه واسه خودش!
برو ادب و تربیت بیاموز و این قلم مسمومت رو که یاد آور قلم حسین شریعتمداریه البته کمی بی ادبانه تر بشکن شاید کمی آگاه شوی
رزمنده جان گل گفتی ما آخرین بازمانده های گله شیرها هستیم

که دیگر نعره نمی کشیم !

فقط پوزخندمی زنیم به داستانهایی

که شغال ها از دلاوریهای خود می گویند
ایشون قسیم نار و الجنه هم هستند!
ماصبرکردیم ۲۸ سال ایثارکردیم جزوعده دوروغ چیزی ندیدیم حیاکردیم حالاوقت ان رسیده مسولین نجومی گیروپول پرست صبر کنند
خوبه . روحیه ما دو تا خیلی بهم نزدیکه . باید آدمهای بی صفت رو کشت مگه نه ؟ دقیقا منم معتقدم در دیزی در مقابل بعضیا زیاد باز گذاشته شد که اینطور دلمان را خون کردند ؟ یه چیز بگم ؟
به اندازه کافی گفتی!
یه چیز بخور!
اصلا با این قضیه ، که شما خودتان را در جایگاهی می بینید که برای دیگران تکلیف تعیین می کنید موافق نبوده و سخت مخالفم..
آقای شب نامه نویس با کدام دلیل و حجتی، فتنه گران را با خادم ملت ایران و پیروان ولایت فقیه یکی میدانید.
خداوند رحمت کند پدر بزرگوارتان را...
لااقل حرمت خون شهیدان را حفظ بفرمائید..
و قلم خویش را پاک نموده و از ملت ولایتمدار عذرخواهی بنمائید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi