شناسه خبر : 58087
یکشنبه 29 بهمن 1396 , 13:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جوابیه ای از بنیاد شهید به یک مطلب

در پی درج گفت و گویی با «امیر خجسته»، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با عنوان «با این بنیاد و این بودجه، خدا به ایثارگران رحم کند»، جوابیه ای در این خصوص به دستمان رسیده که توجه خوانندگان عزیز را به آن جلب می کنیم.

فاش نیوز -  در پی درج گفت و گویی با «امیر خجسته»، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با عنوان «با این بنیاد و این بودجه، خدا به ایثارگران رحم کند»، جوابیه ای در این خصوص به دستمان رسیده که توجه خوانندگان عزیز را به آن جلب می کنیم.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی):
«باید کاری کنیم و ملت ایران کاری بکنند که مسئولین کشور با هم همدل باشند، همراه باشند، اختلاف و شقاق و درگیری و مچ گیری و ... این چیزها نباشد »4/2/1387

مدیر مسئول محترم پایگاه خبری فاش نیوز

سلام علیکم
 احتراماً، گزیده  مصاحبه انجام شده با جناب آقای خجسته نماینده مردم شریف شهرستان همدان در مجلس شورای اسلامی توسط خبرنگار پارلمانی فاش نیوز که در آن پایگاه خبری با کد خبر 26 مورخ 15/11/96 درج و اطلاع رسانی گردیده است را ملاحظه نمودم، ضمن قدردانی از حساسیت مجموعه  تلاشگران عرصه ایثار و شهات، بر خود لازم دانستم که بعنوان احدی از کارکنان بنیاد که قریب به سه دهه در این نهاد  و تعدادی از دستگاههای اجرایی کشور افتخار خدمتگزاری به خاندان معظم شاهد و ایثار گر را خداوند متعال نصیبم نموده است، نکاتی به شرح ذیل را جهت تنویر افکار عمومی تقدیم؛ نمایم با امید اینکه با معاضدت و تلاش کلیه عوامل اجرایی ذیربط زمینه ارتقاء کمی و کیفی فعالیت های مربوط و جلب رضایت حق تعالی و جامعه هدف بیش از پیش فراهم گردد.


1- این مطلب که جامعه شاهد و ایثارگر در زمینه بهداشت، معیشت، مسکن و سایر مسائل با مشکلات فراوانی مواجه هستند بعید است از دید مسئولین، برنامه ریزان، کارشناسان، و عموم مردم پنهان باشد. کما اینکه برخی مشکلات مورد
اشاره گر یبانگیر کل جامعه نیز می باشد. لیکن پرداختن به بیان مبانی نظری، بدون ارایه راهکار عملیاتی منطقی و اقدامات عملی، به نظر می رسد به تنهایی رافع مشکلات نباشد.


2- همانگونه که عموم دست اندرکاران و مسئولین، بویژه نماینده محترم ذکر شده مستحضر هستند، لایحه بودجه سال 1397 (بخش های مرتبط با امور شاهد و ایثارگران) توسط جمعی از کارشناسان ذیربط در سطح دولت و بنیاد شهید و امور ایثارگران تنظیم، جمع بندی و ارایه گردیده است،  لذا بیان عباراتی چون: مشکلات ایثارگران خوب دیده نشده است، این وضع رسیدگی به مشکلات ایثارگران نیست و... از سوی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی که علاوه بر دارا بودن سابقه مدیریتی در این نهاد و آگاهی از اوضاع و احوال درآمدهای و هزینه های کشور و ... جای تعجب دارد.


3- به نظر این جانب که آشنایی مختصری با قوانین موضوعه دارم لزوم  چندانی به حضور بی برنامه و بی هدف مسئولین این نهاد در جلسات مختلف مجلس شورای اسلامی و انجام فعالیت های بی اثر احساس نمی گردد. چرا که هم تعداد قابل توجهی اعضای محترم هیأت دولت جزو جامعه بزرگ ایثارگری(دولت ایثارگران) می باشند و هم تعداد بسیاری زیادی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که به وظایف خطیر خود آگاه هستند در کمیسیونها، فراکسیونها و ... . و عرصه های مربوط حضور فعال دارند و تاکنون پی گیری ها و اقدامات ارزشمندی را انجام داده اند و قطعاً منبعد نیز حمایت های لازم را معمول خواهند نمود.


4- «چرخیدن پروانه وار بدور نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی توسط گروهی که بعنوان تیم بنیاد شهید از آنها نام برده شده است» چندان به مصلحت دولت، نظام، مجلس شورای اسلامی، جامعه هدف بنیاد و سایر ملت شریف ایران به نظر نمی رسد و به هیچ وجه تدبیر شایسته ای نیست.


5- مقایسه افزایش رفت و آمد و پی گیری های مسئولین محترم برخی از نهادها که به گفته جناب آقای خجسته منجر به افزایش حقوق دو یا سه برابری مددجویان گردیده است روش معقولی به نظر نمی رسد. لیکن چنانچه واقعاً این موضوع با رفت و آمد و پی گیری های مکرر در خصوص جامعه شاهد و ایثارگر نیز قابل تحقق می باشد. مشروط بر اینکه مشارالیه افزایش دو یا سه برابری اعتبارت مورد نیاز بنیاد شهید و امور ایثارگران را بطور رسمی تضمین فرمایند. تصور می کنم این  خدمتگزار کوچک جامعه شاهد و ایثارگر این توان را داشته باشم که موضوع را با مسئولین محترم ذیربط نهاد  مطرح نمایم تا تدابیر لازم  را اتخاذ فرمایند.


در خاتمه از آن مقام محترم و نماینده محترم مردم شریف همدان در مجلس شورای اسلامی که شخصاً جزو جامعه شاهد و ایثارگر نیز می باشند، این انتظار می رود که: ضمن تأمل در مطالب مطروحه و نکات ذیل الذکر، با توجه به واقعیت های موجود و با همدلی وهمزبانی در خصوص بسیج کلیه امکانات نرم افزاری و سخت افزاری نظام، تدابیر شایسته صورت پذیرد تا علاوه بر جلب رضایت حق تعالی، حضرت ولی عصر (عج) زمینه جلب رضایت جامعه هدف این نهاد نیز بیش از پیش فراهم گردد.   

    
1- چنانچه از طرف هریک از اشخاص حقیقی یا حقوقی مطالبی بر خلاف واقعیتهای موجود برعلیه نمایندگان محترم مجلس یا نهاد ذیربط از طریق رسانه های دیداری و شنیداری و ... بصورت مکرر مطرح گردد، تا چه اندازه صعه صدر نشان خواهند داد؟


2- تعمیم مخاصمات شخصی، برخی از افراد و بهره گیری از جایگاه تشکیلاتی بمنظور اثبات ادعاهای مورد نظر تا چه زمانی می تواند استمرار داشته باشد و چه اثراتی را در بر خواهد داشت؟


3- با ملحوظ نمودن منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  در ادوار مختلف که همواره بر ضرورت تقویت همدلی و هم زبانی، تقویت نگرش سیستمی و ... جهت فراهم شدن زمینه تحقق اهداف عالیه نظام اسلامی تأکید فرموده اند، اقدامات مغایر با این مهم را چگونه می توان توجیه نمود؟


4- چنانچه تعدادی از مسئولین یا دست اندرکاران نظام اسلامی علی رغم اطلاع از میزان و منابع و مصارف و سیاست ها و اولویت های گروههای مختلف خدمات گیرنده مرتباً اقدام به انجام انتقاد های غیر اصولی از شخصیت های حقیقی و حقوقی مسئول در رده های مختلف نمایند چه نتیجه ای عاید خواهد شد؟


5- به نظر می رسد چنانچه نماینده محترم ذیربط مجلس شورای اسلامی که عضو کمیسیون های تأثیر گذار مجلس می باشد، به اتفاق سایر نمایندگان دلسوز مجلس نسبت به آسیب شناسی قوانین ایثارگران اقدام نمایند، بخش قابل توجهی از چالش های محل حوزه انتخاباتی شهرستان وی و کل کشور شناسایی و با تدبیر مناسب حل خواهد شد.


6- این سئوال مطرح است که آیا در طول چهار دهه از تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و بصورت خاص در دهه اخیر هیچگونه خدمت ارزشمندی به جامعه شاهد و ایثارگر ارایه نگردیده است که قابل ذکر باشد؟ و صرفاً می بایست  اقدام به بیان پاره ای مشکلات که آنهم بسیاری از مسائل که علل متعددی بنیادی دارد که حل آنها مستلزم عزم ملی کلیه دست اندرکاران خدوم نظام اسلامی است گردد؟


7- به نظر می رسد یکی از روش های مؤثر در حل مشکلات جامعه شاهد و ایثارگر استفاده بهینه از ظرفیت های نخبگان و سرآمدان جامعه هدف باشد که این مهم در حال حاضر با برنامه ریزی صورت پذیرفته در حال انجام است.


8- کلیه کارگزاران نظام اسلامی در هر جایگاه سازمانی که قرار گرفته اند باید مراقبت لازم از گفتار و ادعاهای قابل طرح را معمول نمایند تا خدای نکرده منجر به سوء برداشت و سوء استفاده معاندین نظام اسلامی نگردد.


9- تصویب و اجرای قوانین جامع و متعدد در حوزه شاهد و ایثارگر، مؤید عزم و تلاش جمعی جمع کثیری از دست اندرکاران نظام اسلامی می باشد که به نوبه خود جای تقدیر دارد. (گزارشات مختلف آن مضبوط گردیده و قابل ارایه می باشد)  گرچه معتقد هستیم تا رسیدن به حد مطلوب فاصله داریم.


10- در طول 4 دهه که از انقلاب شکوهمند اسلامی سپری گردیده است همواره شاهد اهتمام جدی مسئولین در خصوص ارایه خدمات و تسهیلات در حد مقدورات به جامعه هدف بنیاد بوده ایم که این روند کماکان استمرار دارد و امیدوار هستیم با بسیج کلیه امکانات نرم افزاری و سخت افزاری حوزه های مختلف، بویژه جلب مشارکت نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که بطور قطع مدافع حقوق قانونی عموم مردم هستند و تلاش های ارزنده آنان از دید عموم پوشیده نیست، زمینه تحقق اهداف عالیه نظام اسلامی بیش از پیش فراهم گردد.

«داوود پاک نیت»

                                                                                                                                                                                                                                                                                   

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام

ﻫﺮ ﻭﻋﺪﻩ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﻧﺪ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺑﺎﺩ ﻫﻮﺍ ﺑﻮﺩ
ﻫﺮ ﻧﮑﺘﻪ ﮐﻪ ﮔﻔﺘﻨﺪ ﻏﻠﻂ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺭﯾﺎ ﺑﻮﺩ

ﭼﻮﭘﺎﻧﯽ ﺍﯾﻦ ﮔﻠﻪ ﺑﻪ ﮔﺮﮔﺎﻥ ﺑﺴﭙﺮﺩﻧﺪ
ﺍﯾﻦ ﺷﯿﻮﻩ ﻭ ﺍﯾﻦ ﻗﺎﻋﺪﻩ ﻫﺎ ﺭﺳﻢ ﮐﺠﺎ ﺑﻮﺩ ؟

ﺭﻧﺪﺍﻥ ﺑﻪ ﭼﭙﺎﻭﻝ ﺳﺮ ﺍﯾﻦ ﺳﻔﺮﻩ ﻧﺸﺴﺘﻨﺪ
ﺍﯾﻨﻬﺎ ﻫﻤﻪ ﺍﺯ ﻏﻔﻠﺖ ﻭ ﺑﯿﺤﺎﻟﯽ ﻣﺎ ﺑﻮﺩ!

ﺧﻮﺭﺩﻧﺪ ﻭ ﺷﮑﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﺩﺭﯾﺪﻧﺪ ﻭ ﺗﮑﺎﻧﺪﻧﺪ
ﻫﺮ ﭼﯿﺰ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺧﺎﻧﻪ ﺑﯽ ﺑﺮﮒ ﻭ ﻧﻮﺍ ﺑﻮﺩ

ﮔﻔﺘﻨﺪ ﭼﻨﯿﻨﯿﻢ ﻭ ﭼﻨﺎﻧﯿﻢ ﺩﺭﯾﻐﺎ ...
ﺍﯾﻨﻬﺎ ﻫﻤﻪ ﻻﻻﯾﯽ ﺧﻮﺍﺑﺎﻧﺪﻥ ﻣﺎ ﺑﻮﺩ!

ﺍﯾﮑﺎﺵ ﺩﺭ ﺩﯾﺰﯼ ﻣﺎ ﺑﺎﺯ ﻧﻤﯽ ﻣﺎﻧﺪ
ﯾﺎ ﮐﺎﺵ ﮐﻪ ﺩﺭ ﮔﺮﺑﻪ ﮐﻤﯽ ﺷﺮﻡ ﻭ ﺣﯿﺎ ﺑود .





دیگه تو زحمت منفی دادن افتادی زاپاتا جان ... شرمنده
به هر صورت چه مثبت چه منفی ... پرچم جانبازا بالاست ...

جانبازا پرچما بالا .... دلاورا پرچما بالا ....
جالب است این اقایان به این خوبی نامه تایپ می کنند ولی توان دفاع از حقوق جانبازان زیر 25 در صد را ندارند ......نگران نباش پستت را نمی گیرند
این متن نمونه ای از شهامت پاسخگویی و دفاع جانانه است اگر دقت فرمایید
اين آقاي پاك نيت معلومه مي خواسته چي بگه. بيان مسايلي كه نه سيخ بسوزد و نه كباب همواره از گويندگاني صادر مي شود كه فقط دوست دارند خودي نشان دهند و و خود را مطرح كنند. كلي گويي هاي بي خاصيت مشكلي از ناتواني مديران بنياد و عدم تعامل قوي و محكم با ساير نهادهاي قانوني حل نمي كند. بنياد به يك اداره سنتي با مديراني كه به دنبال دفع الوقت هستند تبديل شده است و كارايي لازم خود را از دست داده ونياز به تحول اساسي دارد.
بنياد كس ديگري براي دفاع نداشت كه ايشان متولي اين پاسخگويي آن هم به اين شكل شده اند.
متوجه هستیم که برخی از اوقاتبیان واقعیت تلخ است لطفا در متن مصاحبه مورد اشاره و پاسخ ارسالی که به عنوان شخص حقیقی درج شده است دقت گردد
بنياد به چه حال و روزي افتاده است كه به جاي محور بودن بر اي ايثارگران و مشكلات آنان تبديل به سازماني منفعل شده است . نشانه انفعال همين نگاه بيمار به موضوعات ايثارگران است .
سلام علیکم جای تعجب داردسوال دارد
چه چیزی جای تعجب دارد؟
حضرت استاد پاك نيت . موفق باشيد چه دفاع جانانه اي كرده اي خودت به اين . . . اعتقاد داري ؟
بنياد خوب است كارمندان خود را به صف كند و از آنان بخواهد هر كدام در وصف بنياد و رياست آن به نگارش بپردازند و به بهترين دفاعيه جايزه بدهد . چون اين آقاي پاك نيت قبلا به عنوان كارمند نمونه انتخاب شده است .
کارمند نمونه ؟ معلومه این آقا با محافظه کاری و بله قربانگویی کارمند نمونه شده وگرنه الان اگه با این مشکلات عجیب وغریب اگه بخواهی دل مردم وارباب رجوع ومافوق سازمانی را بدست آوری کاری است کارستان ودست نیافتنی . اما راکت و خنثی بودن وبی حاشیه بودن وبله قربانگویی وسکوت در مقابل پایمال شدن حقوق بقیه باعث پیشرفت میشود . الله اعلم . کاش جناب پاک نیت پاک نیتی کند و با صداقت قضاوت کند که همه ما در مقابل خداوند مسئولیم . لعنت الله علی القوم الظالیمن
پشت سرهم میایی منفی میدی خسته نباشی . سایت محترم این امکان را از کاربران بگیرید که نشود چندبار به نظری مثبت یا منفی داد . خدا رو شکر رفتار بعضی درسهای خوبی برایمان میشود . نهایتاً درسهایی که با خوشی از آموزگار نیاموزی روزگار بی رحمانه وپرهزینه خواهد آموخت . جناب پاک نیت دم از هم دلی میزند باشه نجومی بگیری ورفاه وخوشبختی مال شما ، فقر و بدبختی وبی پدری ومشکلات مال ما باشه ماهم خدایی داریم .
سامانه دفاع موشكي پاك نيت فعال شد. با اين سامانه ديگر كسي جرات نزديك شدن به بنياد را پيدا نخواهد كرد.
منظور نگارنده محترم از کلمه راکت را متوجه نشدیم
راکت یعنی یکجا ساکن بودن وبی تحرک بودن زمانی که راکت تنیس را یکجا ثابت نگه میدارند که توپ بیاید به آن بخورد میشود راکت .
ماشاالله پاك نيت امسال هم كارمند نمونه يي .
کاشکی ایشون به جای نوشتن این جوابیه بلندبالا میفهمیدن که اعتراض نماینده انعکاسی از اعتراض اکثر قشر ایثارگر به بنیاد شهید
جالبه ایشون برای رفتن به مجلس و مذاکره برای افزایش حمایت مادی و معنوی مجلس از نماینده ها تعهد میخوان که در صورت حضور این والاحضرتان بودجه چند برابر بشود در صورتی که نماینده ها تعهد دادن بعدش ایشون در بنیاد مطرح بفرمایند و تصمیم بگیرن که به مجلس بروند یا نه؟!!!!
خوبه ما بنیادم رفتیم و از حجم فشار کاری طاقت فرسا!!! این عزیزان مطلعیم قطعا فشار کاری به ایشون اجازه پیگیری چنین کارهای نمیده
باسلام تنهاارگان ونهادیکه به جامعه هدف خودخیانت کرده بنیاده برای نمونه:هرکدام ازکارگران ساده شهرداری علاوه برمسکن چندقطعه زمین گرفته اندولی جانبازیکه همه چیزخودرافدای این مرزوبوم کرده بعدازسالهاهنوزمستأجره،یکبارشده که شهیدی دردولت ومجلس حاظرشودوازبنیاددفاع کند؟نه که نشده،بعضی جاهاهم برعکس عمل کرده مثلادرموردبازنشستگی حالت اشتغال هادرخواست کردکه سابقه آنان بجای تا?
با سلام به همه مسولان دلسوز کشور اینجانب به صورت کامل حاضرم با اقای پاک نیت در سیما فاش نیوز ودر مکانی که مسولان دولتی ولشگری وچند نماینده مجلس حضور داشته باشند تا تک تک قانونهای مشکل دار را که این بزرگوارا ن پیشنهاد میدهند و میدانند مشکل درست میشود را بر شمارم // چون در بند 3 تاکید دارد ما قانون را می دانیم // و ثانی خدمات انان را بند به بند نقد کنیم تا بدانند ما چه قدر کوتاهی از بنیاد دیدیم و چقدر بنیاد تلاش کرده جلسه گذاشته و پیشنهاد داده تا جانباز به حق وحقوق خود نرسد اگه مناظره باشه ثواب هم داره ایثارگران هم نسبت به قانون اشنا میشوند مثال 1- دربند 22 از امور سیاسی چشم انداز 20 ساله از طرف رهبری الویت دادن به ایثارگران در مسولیتهای دولتی عنوان شده ولی در برنامه پنجم ماده 44 لایحه جامع و بر نامه ششم همین یک کلمه مسولیتها ی دولتی حذف شده و البا قی هست چرا //توضیح دهید 2- بند ت ماده 87 برنامه ششم توسعه تکرار ان در لایه جامع که دایمی شده چرا مجدد اورده شده نظر من اینه که در وسط جملات جانباز از کار افتاده به جانباز از کار افتاده کلی تبدیل شده وهدف کوتاهی به حق جانباز بوده و در ثانی مبنای اجرای لایحه از سال 91 هست که مطالبات 5 سال دارد و بنیاددوباره پیشنهاد داده از سال اجرا که هدف اخر برنامه تا کمتر مطالبات نصیب جانباز شود الباقی به لطف خدا در زمان مناظره جانباز شورابی مشاور مدرسه ممنون میشوم از برادران فاش نیوز وبرادر پاک نیت
این جناب آقا بداند اگر بنیاد و دولت امکاناتی به ایثارگران داده است وظیفه اش را انجام داده است - ودر عوض این 10 مورد داستان ااز این جناب یک سئوال کوچلو دارم - آیا یک کارت شناسایی کاغذی ارزش جانبازان زیر 25 درص را ندارد ؟؟؟؟؟
اي کاش اقاي پاک نيت بفکر کارت شناسايي براي جانبازان زير 25درصد مي بود . و با يک نامه اين چنيني تقاضاي سي ساله ما را براي کارت بيان مي کردند ...
سئوال :
چرا در بنياد حتي يک دلسوز هم براي جانبازان زير 25 درصد پيدا نمي شود ؟
جواب :
چون همه انها به هر طريق درصد خود را بالاي 25 رسانده اند و ديگر نيازي نمي بينند بفکر اين قشر محروم و زير خط فقر باشند .

بخدا نفرت دارم از اين کلمه درصد براي ايثار .... خدا نيامرزد کسانيکه اين کلمه براي سنجش ايثار و ازجان گذشتگي رواج دادند ...
اینقدر قلمبه سلمبه بلغور میکنید که چه شما خیال میکنید ایثارگران مظلوم حوصله اراجیف شما بیدردان با حوصله را دارد . دعایمان این است اگه از دست دولت ومجلس کاری بر نمیاد که این سازمان بی خاصیت را شات داون کند خدا بداد دل این مظلومان بیرسد آمین . فقط شعار شعار شعار . اگه شماها را با دوبرابر پاداش پایان خدمت بازنشست کنند باز بیت المال ضرر نمیکند .
اگر خدا را بر اعمال خود ناظر وشاهد بگیریم باید اعتراف کنیم کارکنان بنیاد در این 4دهه زحمات فراوانی کشیده اند وقابل تقدیر هم هست حقیر جانباز زیر 25 درصدم وتا کنون هم هیچ گونه مزایای نداشتیم بجز بیمه ولی بهتر از این هم میشود کارکرد چرا باید یک کارت شناسایی به ما ندهند وچرا قوانین مصوب بدون پشتوانه مالی باشند ما به این ریزه کاری های که نه بودجه زیاد میخواهد ونه گرفتن مصوبه اعتراض داریم اینگه بزرگواری چندین نوبت وام خانه ووام .....بگیرند وامثال حقیر یک بلیت استخر هم سهمیه ندهند کسی خیلی مزایا های جور واجور بگیرد واز بودجه متنعم شود اما زیر 25درصدی در یک برنامه فرهنگی که بودجه هم نمیخواهد دعوت نشود
درست است هرسال اعتبارات در حد وصع دولت اختصاص می یابد اما به تناسب همه استفاده نمیکنند ملاحظه بفرمایند بعد 40سال واقعا برنامه ای نبوده یک جانباز مثلا 5درصد وامی 10میلیونی بگیرد تا دختر وپسرش را عروس ودامادکند مشکل ما وبنیاد بر اساس تقسیم عدالت ونگاه عمومی وفراگیر است جانبازی 5درصد اگر سخترین مشکلات داشته باشد محلی برای حل مشکل مالی ندارد اما هستند بزرگوارانی که هم چندین نوبت انواع وام استخدام چندین فرزند و..... داشته اند چقدر باید بی مهری نسبت به عده ای روا داشته بشود مشکل ما این است .وگرنه شاهدیم کارشناسان بنیاد استانمان شب روز در حال خدمتند وچیزی کم نمیگذارند خداوکیلی هم مودبانه وهم دلسوزانه کار میکنند ولی نه برای همه چرا چون زیر 25درصد ها در تابل خدمتی انها انطور که شایسته است کنجانده نشده اند واگر هم مصوبه است مثلا ذوام مسکن در ائین نامه ها صادره طوری عنوان میشود که حال بحالا نوبتش نخواهد رسید عملا حذف میشوند حقیر در سال 94 نفر دهم لیست وام مسکنم بعد ار دوسال هنوز نوبتم نشده است شاید بیش از 100نفر به بانک معرفی شده اند
اری همان ایین نامه قید بهسازی تبدیل به احسن و....... گذاشته که باعث حذف قانونی من شده انتظار ما از بنیاد نگاه عدالت محور ونگاه مثبت واحترام به قانون است
جناب پاک نیت توضیح بفرمایند کارت شناسائی زیر 25درصد چرا صادر نمیشود نه بودجه میخواهد ونه مصوبه مجلس ودولت صرفا نگاه غیر اعتماد ساز بعضی از مسئولین سبب شده بعد 40سال برای شناسائی در یک اداره 2هزار تومان خرج کتی تا دفاتر پست یک گواهی بدهند به امید روز اجرای عدالت حق یارتان
سلام بنیاد شهید سلیقه ای عمل میکند مخصوصا در استان خوزستان فقط به برادران عرب زبان و بختیاری اهمیت میدهند و رسیدگی به شوشتریها و دزفولی ها اصلا نمیکنند خیلی بد رفتاری انجام میدهند
با سلام ؛جناب اقای پاک نیت کجای کاری ؟آیا اطلاع دارید من جانباز 70درصد، قطع عضو برای گرفتن پروتز بیش از یک ساله امروز فردا می شنوم و عملا"هیچ کاری برای من انجام نمی دهند ؟!!! آیا اطلاع دارید من جانباز به 30هزارتومان سالیانه ای که بابت کفش مخصوص پروتز بود راضی بودم ،اما چند سال که حتی آن مبلغ ناچیز راهم به ما پرداخت نکرده اید ؟آیا می دانید من در سال حد اقل 3-4جفت عصالازم دارم ریالی بابت هزینه عصا به ما پرداخت نمیشه ...آیا اطلاع دارید درمان جانباز آن کلا"تعطیله.....؟؟؟؟؟اگه راست میگویید برای این گونه مشکلات هم جوابیه بفرستید ..........؟!
شما قبول زحمت بفرمایید و تشریف ببرید انشالله مقبول می افتد
در بعضی ادارات گواهی جانبازی را قبول نمیکنند وبه خاطر ارائه نکردن کارت شناسایی تند جواب میدهند چرا به جانبازان زیر 25 درصد کارت شناسایی صادر نمیکنند ؟هر جانبازی که دارای پرونده است باید کارت شناسایی هم داشته باشد - در آلمان به هر سرباز جنگی مدال میدهند که به سینه بزند تا مردم به او افتخار کنند .
با سلام بدعت پاسخ گویی برای اولین بار از سوی کارشناس محترم بنیاد یک بدعت مبارک است .
اقای پاک نیت از حسن توجه شما به قوانین ایثارگران سپاس گذارم .
انشااله روزی برسد که با مدیریت های تخصصی و کارامد در بنیاد و همکاری صمیمانه با مجلس همه قانون های ایثارگران اصلاح شود
احسنت
چنانچه متن مصاحبه انجام شده مورد اشاره در معرض دید قرار گیره و کاربران محترم مطالعه دقیق فرمایند قضاوتهای بهتری را شاهد خواهیم بود
شان جامعه شاهد و ایثارگر بسیار بالاتر از شبهاتی است که گاها توسط برخی از نمایندگان مجلس و ... مطرح می شود وجه غالب مدیران و کارکنان بنیاد جزو جامعه ایثارگران می باشند و به دور از فرافکنی ها وقضاوتهای عادلانه مشغول انجام وظیفه هستند. چنانچه برخی از هجمه های بی پایه و اساس از جمله مطلب مندرج در مصاحبه اخیر دقیقا مطالعه شود می توان قضاوت عادلانه تری نمود . شهامت پاسخگویی به برخی از مطالب ناصحیح مندرج در پایگاههای خبری و ... توسط کارکنان نهاد ستودنی و قابل تقدیر است و این امر به معنای ندیده گرفتن برخی مشکلات موجودنیست بلکه باید تدابیری اندیشیده شود تا با معاضدت همه دست اندکاران و همدلی و هم زبانی زمینه حل مشکلاتبیش از پیش فراهم شود.
احسنت به اقای پاک نیت عزیز
بعد از 30 سال جانبازی هنوز که هنوز است حقوق ایثارگری ندارم با 5 سر عائله؟
حمله سایبری بنیاد شهید به ایثارگران ندیده بودیم که اونم الحمدلله دیدیم دقت بفرماید از روز چهارشنبه بعد از تعطیلات که ادارات باز شدن منفی مثبت جهتدار به نفع اقای پاک نیت و کامنتهای تحسین به طرف ایشون روانه شد
آقاي شهيدي چگونه خواب راحت داريد؟

در حاليكه بنياد بايد به جستجوي دقيق و موشكافانه در خصوص ايثارگراني كه حقوقشان تضييع شده اقدام كند ولي اخبار رسيده گوياي نوعي بي تفاوتي و بي خيالي در برخي مديران بنياد است كه حتي مصاديق واضح و روشني كه حقوقشان تضييع شده را محل نمي گذارند. آقاي شهيدي مديران شما يا قانون نمي دانند يا تبديل به عناصري شده اند كه ديگر از وقايع و اتفاقات جامعه ايثارگري دردشان نمي گيرد. در بنياد اگر مديري دردشناس نباشد ، نبايد در رفتنش از بنياد لحظه اي ترديد كرد. بعضي اوقات شنيدن و همدردي مي تواند غم سالها بي مهري را جبران كند ، اما برخي مديران شما از اين هنر هم محرومند. كمي به شعارهايي كه در سخنان تان بيان مي كنيد پايبند باشيد و گوش چنين مديراني را بپيچانيد كه اگر نكنيد روزگار سختي درپاسخگويي به وجدان ،‌تاريخ و روز حساب و كتاب خواهيد داشت .
سلام این اقای کارمندگل وگلاب ریس گفته برای شاءن ومقام بتیاد خوب نیست که هی عدهای دوربرنمایندگان بخرخند ورفت وامد.کنند.باید بگویم مقام بنیادوشاءن بنیاد کارمندان بنیادنیستند .بلکه خانواده شهداوایثارگران وآزادگان هستند.واشتباه همین جاروخ داده است .که شما خودرا بالا دیده اید درصورتی که وقتی امام ره خودراخدمت گذارمردم معرفی میکند بدون حقوق .شما باحقوق ومزایا بعنوان یک خدمتکاردولت برای جامعه شاهد چه عنوانی درنظرگرفته ای .شماها باید ازتمامی ظرفیت وامکانات بنیاد برای هرچه بیشترخدمات رسانی به جامعه شاهد استفاده کنید .حتی باید درمجلس حضورفعال داشته باشید تا این لایحه بودجه رااززیردندانهدی تیز برخی ارگانها وسازمانها بیرون کشیده وکمی به طرفع بنیادسوق دهید .اگرنماینده ایثارگربخواهدبیش ازحد چکش بزند فکرمی کنند بخاطر خودش است .ولی نماینده مجلس وقتی حضورداشته باشد وحق خواهی کند ومشکلات خانواده بزرگ شاهدرا به اطلاع کمسیون تلفیق برساند ودفاع کند .نمایندگان ایثارگرهم باشما هم نواشده وخواستارافزایش اعتباربرای بنیاد خواهند شد
سلام.الان 7ماهه حق پرستاری والدین شهداءصعب العلاج قطع است بدون دلیل وهرروزیک دروغ میگند!بایدبعضی هانمونه شوند.!ظلم تابه کی؟والله این مسوولین جواب خدارانمیتوانندبدهند.......آیااین ظلم نیست؟؟؟مسوولین بی توجه وبی خیال بنیاد!!!
سلام.الان 7ماهه حق پرستاری والدین شهداءصعب العلاج قطع است بدون دلیل وهرروزیک دروغ میگند!بایدبعضی هانمونه شوند.!ظلم تابه کی؟والله این مسوولین جواب خدارانمیتوانندبدهند.......آیااین ظلم نیست؟؟؟مسوولین بی توجه وبی خیال بنیاد!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi