شناسه خبر : 58091
چهارشنبه 02 اسفند 1396 , 12:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از تشریفات خشک ارتش دست بردارید!!

بنده حدود ۱۷ سال درارتش خدمت کرده ام و بیش ازصدوده ماه حضور درمنطقه دارم وبشدت گرفتارم، چون مکاتبات اثرنداشت مجبور به غیبت شدم و حواسم به گذشت بیش ازشش ماه نبود، ولی ارتش فورا غیابا بنده را اخراج کرد.

حسین ملکی -  برخی چون پرسنل جدید و دوران جنگ را درک نکرده اند به پرسنل پیشکسوت خودشان که درجنگ زحمت ها کشیده اند، اهمیت نداده و حتی خودم شخصا حس حسادت را نسبت به ایثارگران در آنها درک نمودم و چون سال ها در ارگان هائی خدمت کردم که وضعیت خدمات، نهادها و پرسنل را بررسی می کردم، باید گفت ارگان ارتش فقط بر مدار دستور اکید و پیگیری شدید دستور دهنده  می چرخد که آن هم بیشتر ظاهرسازی و بله قربان گوئی میباشد.

امیدوارم پرسنل محترمی که خاضعانه خدمت می کنند، از حقیر ناراحت نشوند چرا که باید واقعیت پذیر باشیم تا رشدکنیم ونزد خالق متعال و خلقش محترم باشیم. دراین صورت عیوب خودرا فهمیده ودرصدد رفع آن بر خواهیم آمد.

 به سپاه بنگرند که چگونه به ایثارگران حتی آنهائی که هیچ مدرکی ندارند خدمات داده و به شدت احترام می کنند! و اقلا" در پیشرفت کشور هم موثرند. البته دلیل اصلی آن داوطلب بودن پرسنل تشکیل دهنده سپاه است، و الان هم تمام آن داوطلبان جزو گردانندگان سپاه هستند و همان روحیه داوطلبی را به زیر دستان خود که جنگ را درک نکرده اند منتقل کرده و می کنند.

 بنده حدود ۱۷ سال در ارتش خدمت کرده ام و بیش ازصدو ده ماه حضور در منطقه دارم و به شدت گرفتارم، چون مکاتبات اثرنداشت مجبور به غیبت شدم و حواسم به گذشت بیش از شش ماه نبود، ولی ارتش فورا" غیابا" بنده را اخراج کرد. انواع گزارش و شکایت کردم تا بالاخره با پیگیری خودم پس ازچندسال دادگاهی شدم و جالبه که دادگاه های نظامی هم تقریبا همان روحیه غیرداوطلبی و تنگ نظرانه داشتند و علی رغم نامه لشگر و ارگان های مربوطه و تاکید در خدمان صادقانه فقط حکم منع تعقیب صادر و زمانی که آن را به نیروی انسانی تحویل دادم اول به من تبریک گفتند ولی بعد گفتند: نه، اگر تبرئه می شدی درحق وحقوقت موثربود!

 نتیجه اینکه سپاه پاسداران پرسنل خود را با ده سال خدمت و اعطای سال ها آوانس، بازنشسته کرد و زمین و خانه و وام مسکن و امکانات دیگر هم به ایشان دادند و می دهند. و اگرجانباز بودند که نور علی نور بود.

 ولی ارتش با تمام ظاهرسازی هایش با حدود هفده سال خدمت و جانباز بودن و حدود ۱۱۰ ماه حضور در جبهه با توجه به اینکه حقیر از جنگ کردستان تا اول جنگ تحمیلی و تا آخر سال ۶۹ در منطقه عملیاتی بودم، با تمام گزارشات و ملاقات ها که بعضا" متصدیان مرا کم و بیش می شناختند، اخراج نمودند و الان می گویند فقط یک پنجم حقوق به همسرت تعلق می گیرد! آن هم به خاطر فشاربعضی نمایندگان مجلس بود!

هنوز ارتش یک فرمانده شجاع مانند سپاه ندارد که با نوشتن چند گردشکار حق امثال حقیر را بدهند. پس هرچه فریاد دارید بر سر تشریفات گرایان و چاپلوسان و بله قربان گویان بکشید که مانند موریانه هر جامعه ای‌ را فاسد می کنند.

حال ببینیم که چه کسی این عرایضم را می خواند و درمورد آن کاری می کند!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام این سپاه که شما می فرمایید کجاست ادرسش بفرمایید تا ما هم درسنین کهن سالی احقاق حق کنیم به قول قدیمیا اواز دهل از دور خوشه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi