شناسه خبر : 58101
پنجشنبه 03 اسفند 1396 , 13:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درخواست نمایندگان از آموزش و پرورش برای اجرای قوانین بانوان ایثارگر

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری کتبی به وزیر آموزش و پرورش، خواستار اجرای قوانین ایثارگری، خصوصا" قوانین مربوط به بانوان ایثارگر در این وزارتخانه شدند.

فاش نیوز -  جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری کتبی به وزیر آموزش و پرورش، خواستار اجرای قوانین ایثارگری، خصوصا" قوانین مربوط به بانوان ایثارگر در این وزارتخانه شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش‌نیوز، فریده اولاد قباد نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، به اتفاق 13 نماینده در تذکری کتبی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در خصوص لزوم اجرای برخی بندهای قانون ایثارگران در برنامه ششم توسعه در باره همسران فرهنگی شهدا و جانبازان در آموزش و پرورش شد.

بر اساس این گزارش، در این تذکر، نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی خواستار اجرای قانون کاهش ساعت کاری و برقراری فوق العاده ایثارگری و معافیت مالیاتی ایثارگران شدند.

کد خبرنگار: 24
اینستاگرام
چرا قانون ماده 51 در آموزش وپرورش به جانبازان زیر 25 درصد شامل نمیشود ؟ چرا بین این ایثارگران تبعیض و تفاوت قائل هستید ؟ قانون جامع ایثارگران کجاست ؟یکی پاسخ دهد .
سلام فاش نیوز -لطفا در مورد قانون ماده 51 که به جانبازان زیر 25 درصد کارکنان آموزش و پرورش نمی پردازند جوابیه ای منتشر کنید - خیلی از ایثارگران منتظر آن هستند - با تشکر
همه کارکنان جانباز زیر 25 درصد آموزش و پرورش از مزایای ماده 51 محرومند چرا؟؟؟؟؟؟؟
متاسفانه آموزش و پرورش هیچ امتیازی برای همسران جانبازان زیر 25 درصد نداره یا اجرا نمیکنه! هیچ کس هم جوابگو نیست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi