شناسه خبر : 58115
دوشنبه 30 بهمن 1396 , 18:33
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مشکل یک همسرجانباز با حضانت ۴فرزند!

بنیاد شهرستان و بانک عامل از مساعدت با بنده امتناع می نمایند، و علت آن را شش دانگ نبودن سند فوق الاشاره اعلام می دارند! (به دلیل موقوفه بودن ملک و به تبع آن داشتن سند اعیانی اعلام می دارند)

اینجانبه همسر جانباز شیمیاییِ متوفی 25% که حضانت سه تن از فرندان اناث آن مرحوم ونیز قیمومیت یکی از فرزندان ذکور ومحجورآن مرحوم را به عهده دارم.

از سال 1382 تا کنون نتوانسته ام از بنیاد به علت فقر و پشتوانه مالی تسهیلات مسکن مذکور را جذب نمایم، امسال خانه ای که متعلق به پسرم می باشد امادارای سند اعیانی است می خواهم خریداری نمایم.

 بنیاد شهرستان و بانک عامل از مساعدت با بنده امتناع می نمایند، و علت آن را شش دانگ نبودن سند فوق الاشاره اعلام می دارند! (به دلیل موقوفه بودن ملک و به تبع آن داشتن سند اعیانی اعلام می دارند) و این در حالی است که بنده حاضرم به بانک عامل و بنیاد سند زمین مسکونی دیگری (متعلق به بستگان) در همان شهر (شهر کرمانشاه) و حتی سفته، چک کارمندی و یا گواهی کسر ازحقوق (ضمانت کارمندی) ارائه نمایم و همچنین خرید و فروش را صوری قلمداد می کنند(خریدار وفروشنده مادر و فرزند می باشند).

همانگونه که مستحضرید بنده اگر استطاعت مالی کافی می داشتم دراین مدت 14سال خانه ای که شرایط مندرج و اعلامی ازسوی بنیاد وبانک را داشته باشد می خریدم!
علیهذا استدعا دارم بنده را ارشاد و هدایت قانونی بفرمایید تا مشکلم حل و فصل گردد. .با سپاس وامتنان

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
تنها راه حل این است که خانه ای بخرید که شرایط لازم اعلام شده از طرف بانک را داشه باشد . چون دراین خصوص بانک تصمیم گیرنده است و نه هیچ مقام دیگری
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi