شناسه خبر : 58126
چهارشنبه 02 اسفند 1396 , 10:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ماله‌کشی جنایت دراویش داعشی!


ماله‌کشی برخی افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی روی جنایت کم‌سابقه «دراویش داعشی» صدای اعتراض دبیر سیاسی روزنامه شرق را هم در آورد.
برخی افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی همزمان با جنایت دراویش مدعی صلح‌طلبی که با پرتاب بمب‌دست‌ساز، قداره‌کشی، حمله اتوبوسی به نیروی انتظامی و خودروهای مردم بود و به شهادت 5 نفر (3 نفر از کادر جوان نیروی انتظامی و دو جوان بسیجی) انجامید، سعی کردند ضمن بازی با کلمات حق را به جانب جنایتکاران دهند و خواستار مسالمت و مدارا با آنها شوند. تاج‌زاده از جمله این عده بود که در بحبوحه قانون‌شکنی و اغتشاش‌گری باند دراویش، مدعی شد نظام با سیاست سرکوب با این فرقه برخورد کرده است.
مازیار خسروی دبیر سیاسی شرق در واکنش به این وارونه‌نمایی‌ سیاسی نوشت: «واژه‌ها را دستمالی و استحاله نکنیم؛ نام حمله با اتوبوس به صف مأموران، قتل عمد است. دست گرفتن چماق و پرتاب کوکتل مولوتف هم اوباش‌گری.
# مبارزه - مسالمت‌آمیز هر چه باشد این نیست.»
گفتنی است حملات اتوبوسی، شیوه گروه‌های تروریستی نظیر داعش است که در برخی شهرهای اروپایی مرتکب شدند.
عناصر جنایتکار فرقه دراویش داعشی، اقدام به ساخت بمب دست‌ساز کرده بودند.
گفتنی است خبرگزاری دولتی ایسنا،‌ نیز ضمن مصاحبه با یکی از اعضای باند دراویش به نام «فرها-ن» به تبرئه این فرقه از جنایت دوشنبه شب پرداخت. جالب اینکه همین فرد اظهارات خود را عیناً در مصاحبه با رادیو فردا وابسته به سازمان سیا تکرار کرده است!!
ایسنا از قول این فرد نوشت: این اتفاق باعث ناراحتی دراویش نیز شده، در مسلک و مرام دراویش انجام چنین حرکت‌هایی جایی ندارد. هیچ‌گاه خشونت در مسلک دراویش نبوده است. آنها همواره تجمعات مسالمت‌آمیز داشته‌اند. اما درباره اتفاقات دیشب باید دید که چه کسانی می‌خواهند از این اغتشاشات سود ببرند و تقصیر را بر گردن دراویش بیندازند.
وی افزود: هیچ کسی موافق خشونت نیست و حتی یک مورد پیدا نمی‌شود که دراویش آغازکننده خشونت، اغتشاش و ضرب و شتم بوده باشند.
وی تأکید کرد که آغازکننده ماجرا نه نیروی انتظامی و نه دراویش بودند(!)
این گزافه‌پراکنی ایسنا در حالی است که راننده اتوبوسی که وحشیانه به نیروهای انتظامی حمله کرد و دستگیر شد، از اعضای باند دراویش است. در فیلم‌های منتشر شده قبل از حادثه نیز برخی اعضای باند تهدید می‌کنند که تا نیم ساعت دیگر می‌بینید چه کاری می‌کنیم!
این نکته گفتنی است که پس از جریان تروریست موسوم به ری‌استارتی‌ها (سازمان منافقین، بهائیت، سلطنت‌طلبان) که در ماه گذشته به مساجد و حسینیه‌ها حمله کردند و پرچم جمهوری اسلامی را آتش زدند و مردم بی‌گناه را به شهادت رساندند، تحرک اخیر فرقه دراویش نیز از فرمول ارعابی و تروریستی مشابهی پیروی می‌کند. این فرمول قبلاً در عراق و سوریه توسط مثلث تکفیری‌های تروریست، بقایای حزب بعث صدام و فرقه صوفی‌مآب نقشبندیه به اجرا درآمد.
خشونت و جنایت آشکار دراویش در حالی است که اولاً آنها دائماً تظاهر به صلح‌طلبی و مسالمت می‌کنند و ثانیاً ارتباط دیرینه با افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی دارند و در برخی انتخابات و مباحث سیاسی نیز با آنها همراهی کرده‌اند. افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی نیز با وجود ژست مخالفت با خشونت، در فتنه‌های 78 و 88، دست به خشونت آشکار زدند. برخی سران دراویش با عناصری مانند عبدالله نوری، کروبی، حسن-خ و نهضت آزادی در ارتباط هستند، ضمن اینکه در خارج کشور نیز به واسطه کسانی مانند مصطفی آزمایش، با رضا ربع پهلوی و عناصر بهایی و ضد دین در ارتباط هستند.

اینستاگرام
باید دید اتش این فاجعه توسط چه کسی روشن شده
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi