شناسه خبر : 58142
پنجشنبه 03 اسفند 1396 , 09:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پدر شهیدان عبوری به فرزندان شهیدش پیوست

مرحوم حاج حسن عبوری که سه فرزند خود به نام های محمدعلی، ابوالقاسم و حجت الله را تقدیم نظام و انقلاب کرد در ۸۱ سالگی و پس از تحمل یک دوره بیماری آسمانی شد و به فرزندان شهیدش پیوست.

فاش نیوز - مرحوم حاج حسن عبوری، پدر بزرگوار شهیدان عبوری امشب همزمان با شب شهادت بی بی دو عالم به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

حاج حسن عبوری پدر بزرگوار شهیدان والامقام حجت الله، ابوالقاسم و محمدعلی عبوری شامگاه دوشنبه سی ام بهمن ماه مصادف با شب شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) پس از تحمل یک دوره بیماری دعوت حق را لبک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر پدر شهیدان معظم عبوری 9.30 صبح روز چهارشنبه دوم اسفندماه از امامزاده یحیی (ع) تا گلزار شهدای این شهر برگزار می‌شود.


پدر شهیدان عبوری به فرزندان شهیدش پیوست + برنامه تشییع

شهید محمدعلی عبوری متولد سال 1341 بود که در 29 فروردین 65 و در عملیات والفجر هشت به فیض شهادت نائل آمد.شهید ابوالقاسم عبوری متولد سال 1345 بود که او در عملیات والفجرهشت در پنجم اردیبهشت 65 به شهادت رسید و شهید حجت الله عبوری، سرباز گمنام امام زمان(عج) متولد سال 1344 بود که در  سال 65 توسط منافقین کوردل در ساری به شهادت رسید.

آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران در پیامی درگذشت غم انگیز پدر بزرگوار شهیدان عبوری‌ها را تسلیت گفت و افزود: فوت این پدر والامقام که مصادف با شب شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها شده موجب تأثرو تألم اینجانب شده است.

مردم ولایتمدار وقدر شناس مازندران به ویژه شهرستان ساری با احترام به جایگاه واعتبار شهیدان و مجاهدات صبورانه این بیت شریف و در رأس همه مرحوم مغفور شادروان حاج‌ حسن عبوری بوده و مراتب ارادت خویش را به این خانواده شهید اظهار کرده واز هیچ فرصتی برای تکریم ایثار شهیدان عبوری‌ها دریغ نخواهند کرد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه مقام معظم رهبری و بیت شریف شهیدان عبوری‌ها از خداوند سبحان علودرجات برای این بزرگ مرد ایثارگر مسئلت کرده و برای بازماندگان ، همسر و فرزندان ایشان خصوصآ شهردار ارزشی شهرمان جناب آقای دکتر مهدی عبوری صبر و شکیبایی آرزومندم.

http://www.khazarnama.ir/wp-content/uploads/2018/02/MHB_7527.jpg

یوسف نژاد، دامادی، نیازآذری از اعضای مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی نیز در پیام‌های جداگانه ای فوت پدر شهیدان عبوری را به خانواده آن پدر شهیدان والامقام تسلیت گفتند.

بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران نیز ارتحال درگذشت پدر مقاوم و صبور شهیدان گرانقدر عبوری را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری، جامعه ایثارگری استان و خانواده صبور شهیدان عبوری تسلیت و تعزیت گفته و از خداوند متعال رحمت واسعه الهی و علو درجات برای آن مرحوم و صبر و بردباری برای بازماندگان و بیت معزز شهیدان مسئلت کرده است.

http://www.khazarnama.ir/wp-content/uploads/2018/02/MHB_7537.jpg

پیام تسلیت سپاه کربلای مازندران در پی فوت ابوالشهیدین عبوری

سپاه کربلای مازندران در پیامی به مناسبت فوت پدر شهیدان عبوری آورده است: مرحوم ابوالشهدا حاج حسن عبوری پدر شهیدان والامقام« محمد علی،قاسم و حجت الله عبوری» از حماسه سازان دوران جهاد و مقاومت که در شب شهادت ام الشهداء حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) به دیدار معبود شتافت، از نمونه های پرافتخار صبر و ایثار بود.

پدر غیور و صبور شهیدان سرافراز عبوری، اسوه فداکاری مردم دیار علویان است که با قلبی سرشار از عشق به اهل بیت پیامبر«ص» و ولایتمداری در راه پاسداری از انقلاب و ایران اسلامی الگوی ماندگاری از خود بر جای گذاشت.

نام وی و فرزندان دلاورش در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران برای همیشه جاویدان است و مردم مازندران بالاخص مردم قدرشناس ساری در روز تشییع آن مرحوم، تکریم خانواده معزز شهیدان را دوباره به نمایش خواهند گذاشت.

http://www.khazarnama.ir/wp-content/uploads/2018/02/MHB_7638.jpg

سپاه کربلا مازندران با عرض تسلیت وهمدری با خانواده عبوری، این مصیبت وارده را به محضر مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای«مدظله العالی»و مردم ولایتمدار مازندران بویژه مردم شهرستان ساری تسلیت گفته و به روح پدر والامقام و ارواح مطهر و تابناک فرزندان شهیدش درود می فرستد و از خدای متعال برای آن مرحوم مغفور رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارد.

سید علی اکبر طاهایی، مشاور وزیر کار و استاندار اسبق مازندران نیز در پیام تسلیتی گفت:  برادر عزیز و شهردار خدمتگزار و کم نظیر مردم نجیب و مهربان و با صفاى شهر سارى، جناب مهدى عبوری، در غم جانکاه پدرى ایثارگر و شهید پرور و مؤدب و متواضع و دلداده آل الله و سرباز جان برکف امام راحل ومقام معظم رهبرى به سوک نشسته اید.

http://www.khazarnama.ir/wp-content/uploads/2018/02/MHB_7701.jpg

http://www.khazarnama.ir/wp-content/uploads/2018/02/MHB_7968.jpg

http://www.khazarnama.ir/wp-content/uploads/2018/02/MHB_7983.jpg

http://www.khazarnama.ir/wp-content/uploads/2018/02/MHB_8073.jpg

http://www.khazarnama.ir/wp-content/uploads/2018/02/MHB_7524.jpg

http://www.khazarnama.ir/wp-content/uploads/2018/02/MHB_7535.jpg

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi