شناسه خبر : 58157
پنجشنبه 03 اسفند 1396 , 12:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درباره نامه اخیر احمدی نژاد به رهبری

درباره نامه اخیر احمدی نژاد به رهبری؛ از علنی شدن ضدیت با راه امام (ره) تا یاور شیطان شدن/ چه کسانی دنبال مهندسی انتخابات بودند؟ + تصاویر
دلیل برخوردهای منافقانه احمدی‌نژاد چیست؟
 
باید پرسید کدام سقوط روحی باعث شده با ادبیاتی منافقانه با رهبر انقلاب و جریان حزب اللهی رو به رو شود؛ ادای خیر خواهی دربیاورد و هیزم کش دون پایه ضد انقلاب شود؛ دفاع مظلومانه مدافعان حرم را در برخی محافل زیر سوال ببرد اما در یادواره شهدای مدافع حرم، خود را حامی راه و مرام آنان نشان بدهد؟
از علنی شدن ضدیت با راه امام (ره) تا یاور شیطان شدن/ چه کسانی دنبال مهندسی انتخابات بودند؟ + تصاویر

نامه اخیر محمود احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب با استقبال گسترده محافل ضدانقلاب و غرب نشین روبه رو شده است. این استقبال به گونه ای بوده است که بی بی سی فارسی در چند دقیقه به صورت متعدد به پوشش گسترده و غیرمتعارف خبر این نامه پردخته است.

باوجودی که نامه اخیر احمدی نژاد رد رسانه های رسمی کشور – البته برخی از رسانه های اصلاح طلب هر نوع اقدام احمدی نژاد را با اهداف سیاسی و جناحی از مدت ها قبل به صورت ویژه همواره منتشر کرده اند- چندان مورد توجه قرار نگرفته است.

*علنی شدن ضدیت با راه امام (ره)
 با این وجود مهدی محمدی در کانال تلگرامی خود نوشت: نفی مطلق نظارت شورای نگهبان از سوی احمدی نژاد، علامتی روشن است برای کسانی که تا امروز تصور می کردند مشکل او فقط اعتراض به دستگاه قضا و رفتارش مصداقی از تلاش برای حراست از انقلاب است. آنها که فکر می کردند احمدی نژاد نماینده انقلاب ناب اسلامی است، اکنون باید انتخاب کنند که آیا همکلام شدن با اسراییل و امریکا درباره شورای نگهبان به عنوان ضامن اسلامیت و نگهبان قانون در کشور هم، بخشی از “انقلابی گری” است یا اینکه راز از پرده برون افتاده ‌و ضدیت او با انقلاب اسلامی و راه امام علنی شده است. احمدی نژاد را توان آن نخواهد بود که گردی بر دامن انقلاب اسلامی بنشاند، چه، بسیار بزرگ تر از او در مقابل میراث خمینی و خون شهیدان زانو زده اند، لیکن “غیرممکن شدن نفاق” و “جدا شدن صف ها” را باید مغتنم دانست. برای امثال ما هم دشوار بود -و هم راست بگویم دلمان نمی خواست- به این سادگی تبدیل شدن احمدی نژاد به دنباله رو‌مفسران دست چندم بی بی سی را باور کنیم اما اکنون او کار را راحت کرده است. فقط از باب خیرخواهی عرض می کنم که تا ضدانقلاب های کهنه کار با عمر چند دهه و سواد چند برابر هستند کسی این کپی کاری های عوامانه را به چیزی نخواهد گرفت.

*احمدی نژاد یاور شیطان شده
حمید رسایی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در توئیتر نوشت:
 


 
*اگر انتخابات زودهنگام برگزار کرده بودیم...
مالک شریعتی، فعال سیاسی در توییتر نوشت:
 

 
*خاطره کدخدایی از درخواست خلاف قانون احمدی نژاد
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در کانال تلگرامی‌اش درباره درخواست خلاف قانون مقام اجرایی سابق در انتخابات سال 1388 نوشت:
ظاهرا دوشنبه ۲۵ خرداد ۸۸ بعد از ظهر از دفتر رئیس جمهور وقت اطلاع دادند که آقای رئیس جمهور ساعت ۲۱:۳۰ منتظر شماست. تعجب کردم چون ارتباط و رفت و آمدی نداشتم. سوال کردم از دفتر ایشان بپرسند موضوع چیست؟ پاسخ این بود که برخی مسائل روز. علیرغم شلوغی کارها، با مشورت دبیر محترم و در ساعت مقرر به دفتر ایشان رفتم. در دفتر با آقای الهام مواجه شدم. به شوخی گفتم معلوم شد موضوع چیست و  کار، کار چه کسی است؟ اظهار بی اطلاعی کرد. به همراه رئیس جمهور به یکی از  اطاق ها رفتیم.

بعد از تعارفات گفت چرا نتیجه انتخابات را اعلام نمی کنید؟ _منظور اعلام صحت انتخابات از سوی شورای نگهبان بود_ گفتم هنوز شکایت ها بررسی نشده است و در زمان دریافت و بررسی شکایات هستیم. قطعا بعد از بررسی شکایات، نتیجه نهایی اعلام خواهد شد. اصرار از ایشان که نتیجه را زودتر اعلام کنید و مقاومت از سوی من مبنی بر اینکه تا زمانی که شکایات رسیدگی نشود، امکان اعلام صحت انتخابات  نیست. البته موضوع دیگری نیز مطرح  شد که فعلا از حوصله این متن خارج است. یاد آوری این نکته ضروری است که این نظر از سوی سایر اعضا محترم شورا نه تنها مورد قبول واقع نگردید، بلکه مهلت قانونی رسیدگی به شکایات با موافقت رهبر معظم انقلاب تمدید هم شد.

حالا باید دید چه کسانی دنبال مهندسی انتخابات بودند؟ شورای نگهبان و یا مهندسی در کسوت مقام اجرایی.
آیا شورای نگهبانی که  حتی حافظه و خاطره شخص ایشان از این واقعه هم می تواند شهادت دهد که در انجام وظایف نظارتی خود به مر قانون عمل کرده است و علی رغم اصرار یک مقام اجرایی کشور تن به اعلام پیش از موعد صحت انتخابات نداده است، تا چه رسد به اینکه اجازه دهد به آرای مردم به مثابه حق الناس توسط مجریان انتخابات خیانت یا تعرضی شود و خدای ناکرده نتیجه انتخابات تغییر کند، مهندسی کرده است؟

پر واضح است که کشور امروز نه نیازمند انتخابات مجدد است چون همه انتخابات سالم و قانونی برگزار شده اند، از جمله انتخابات ۸۸ و ۹۶ و نه نیازمند همه پرسی، چون هر از گاهی مانند ۲۲ بهمن امسال همه پرسی به صورت خود جوش و مردمی نیز انجام می شود. ضرورت ایران امروز همت همه دلسوزان در برخورد با تکفیر، نفاق، انحراف و بر هم زنندگان آرامش و امنیت کشور و شهروندان است.
 

 
*دلیل برخوردهای منافقانه احمدی‌نژاد چیست؟
محمد ایمانی روزنامه نگار و کارشناس مسائل سیاسی در واکنش به نامه بی شرمانه احمدی نژاد نوشت:

احمدی نژاد و حلقه انحرافی امروز در همان تناقضی دست و پا می زنند که زمانی طلحه و زبیر دست و پا زدند و تا قعر فلاکت پیش رفتند. انحرافی ها همان دعاوی را علیه نظام و رهبری مطرح می کنند که مورد به مورد توسط فتنه گران و اشرافیت شورشی سال 88 مطرح شد.

طلحه و زبیر در حالی با اشرافیت اموی نظیر مروان بن حکم و ولید علیه امیر مومنان (ع) هم داستان و هم ادعا شدند، که زمانی با همان ها درگیر بودند و آنها را اشراف زیاده طلب و مفسد می دانستند! اما به چند ماه نکشید که در شورش علیه امیر مومنان با همان جماعت مفسد هم اردوگاه شدند و ادبیاتشان یکی شد! دیگر مهم نبود آنها همان غارتگران بیت المال هستند که علیه شان شوریدند. چرا؟ چون خودشان هم می خواستند دربیت المال دست ببرند.

آیا فتنه گران مفسد و خائن به کشور و نظام عوض شده اند یا حلقه انحرافی (بانی فساد 3 هزار میلیاردی) در انحطاط و ارتجاع دست و پا می زند که ادبیات هر دو طیف در شبهه افکنی علیه نظام، یکی شده است؟! احمدی نژاد که زمانی با هاشمی در حد مقاتله سر ستیز داشتند، در کدام فرآیند تغییر، برای جنجال مشترک علیه رد صلاحیت در انتخابات سال 92 پیغام ائتلاف و همکاری داد؟!

او که 8 سال با رئیس قوه قضائیه همکاری داشت و سر سوزنی ایراد نمی دید، چگونه شد که پس از رسیدگی قضایی به پرونده تخلفات مالی و مدیریتی و امنیتی برخی اعضای فرقه انحرافی، ناگهان 180 درجه تغییر موضع داده و مانند سازمان منافقین و سلطنت طلبان به دستگاه قضایی حمله می کند؟

بدتر از همه اینکه باید پرسید کدام سقوط روحی باعث شده با ادبیاتی منافقانه با رهبر انقلاب و جریان حزب اللهی رو به رو شود؛ ادای خیر خواهی دربیاورد و هیزم کش دون پایه ضد انقلاب شود؛ دفاع مظلومانه مدافعان حرم را در برخی محافل زیر سوال ببرد اما در یادواره شهدای مدافع حرم، خود را حامی راه و مرام آنان نشان بدهد؟ منطق نعل وارونه طلبکاری به جای پاسخگویی و عذرخواهی درباره ضعف های کارنامه مدیریتی اش از کجا ناشی می شود؟

آخر این خط کجاست؟ تخته گاز که بروند و خود را با شتاب به پیش قراولان این مسیر کور برسانند، به فرقه رجوی و بنی صدر و نهضت آزادی یا مهدی هاشمی معدوم و برخی سران ورشکسته فتنه ملحق می شوند؛ " وَ مِنَ النَّاسِ مَنْ یَعْبُدُ اللَّهَ عَلى حَرْفٍ فَإِنْ أَصابَهُ خَیْرٌ اطْمَأَنَّ بِهِ وَ إِنْ أَصابَتْهُ فِتْنَةٌ انْقَلَبَ عَلى وَجْهِهِ خَسِرَ الدُّنْیا وَ الْآخِرَةَ ذلِکَ هُوَ الْخُسْرانُ الْمُبینُ . و از مردم کسی است که خدا را به زبان می‌پرستد. هرگاه خیری به او رسد اطمینان می کند و اگر فتنه و آزمونی به او رسد، رو بگرداند. چنین کسی در دنیا و آخرت زیانکار است".
 

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi