شناسه خبر : 58158
پنجشنبه 03 اسفند 1396 , 12:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خاطره منبری مشهور از قطب دروغگوی فرقه دراویش

 
حجت الاسلام موسوی مطلق به بهانه جنایت اخیر فرقه دراویش گنابادی به بیان خاطره ای از «شیخ حسین انصاریان» پرداخته است.
خاطره منبری مشهور از قطب دروغگوی فرقه دراویش
در بخشی از خاطرات حاج شیخ حسین انصاریان ص 63 - 61 آمده است:

پیش از انقلاب زلزله شدیدی گناباد را به لرزه درآورد و چندین هزار نفر را کشت. در این زمان پسر عمه ام در آنجا ماموریت بانکی داشت. برای خبرگیری از او و نیز کمک رسانی به مردم منطقه روانه آن دیار شدیم.

 روز دوم هنگام غروب به بیدخت گناباد رسیدیم. آنجا مرکز سلسله گنابادی هاست و مقبره سلطانعلی گنابادی صاحب تفسیر معروف بیان السعادة در آنجاست.

برای دیدار از آن مقبره رفتیم . قطب آن زمان آقای سلطان حسین تابنده همراه عده ای برای نماز جماعت آمده بودند. ما را که با لباس روحانیت دیدند اکرام و احترام بسیار کردند. 

 با اصرار آنها شب آنجا ماندیم و به یکی از اتاق های صحن رفتیم و دور هم نشستیم. در ضمن صحبت رفیق ما از جناب قطب پرسید شما هنگام زلزله کجا بودید؟

 گفت: من در اتاق بودم و دست بر روی زمین گذاشته بودم و دعا می خواندم که زلزله آرام بگیرد. او داشت این حرف را می زد که زمین لرزید. منظره بسیار دیدنی پیش آمد. اولین کسی که سراسیمه به وسط حیاط خیز برداشت همان جناب قطب بود.

 آن شب تا صبح از خنده خوابمان نمی برد.
اینستاگرام
احتیاط شرط عقل است ایا شما همین طور ایستادی تا زمین بلرزه
یاد داستان حضرت علی علیه‌السلام افتادم که کنار یک دیوار در حال ریزش بود و بجای دیگری تشریف بردند ، یه مشت عوام گفتند علی تو از قضا و قدر فرار می کنی!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi