شناسه خبر : 58169
شنبه 05 اسفند 1396 , 08:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدعیان مرده‌اند یا دستشان با داعش در یک کاسه است؟!


پیوند عمیق افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی با فرقه داعش مسلک دراویش، آنها را از محکوم کردن جنایت اخیر این فرقه باز می‌دارد و این در حالی است که مدعیان اصلاح‌طلبی تا پیش از این مدعی مخالفت با خشونت بودند.
در حالی که چند روز از جنایت مسلحانه عناصر وابسته به دراویش در گلستان پاسداران و به شهادت رساندن چند مأمور نیروی انتظامی و جوان بسیجی می‌گذرد، عناصری مانند خاتمی، عبداله نوری، کروبی و گردانندگان احزاب شبه اصلاح‌طلب و اعضای فراکسیون امید، از محکومیت صریح این جنایت دراویش داعشی امتناع کرده‌اند.
روزنامه‌های این طیف نیز دیروز ترجیح دادند خبر جنایت وحشیانه دراویش را در صفحه اول یا سانسور کنند یا گزارش‌های مبهم و دو پهلو منتشر کنند؛ در حالی که اگر اتفاق معکوسی افتاده بود، همین روزنامه‌ها و محافل، قیافه افراد سوگوار و خونخواه قربانیان را می‌گرفتند.
در همین حال جهان‌نیوز نوشت: اصلاح‌طلبان خود را همواره مخالف خشونت معرفی می‌کنند ولی در همین چند سال اخیر از قداره‌کش‌های فتنه 88، داعشی‌های سوریه!، اغتشاشگران 96 و حتی اینک دراویش داعشی نیز به نوعی حمایت کرده‌اند.
در همین زمینه صادق زیباکلام در توئیتی مدعی شد دراویش جرمی مرتکب نشده‌اند و جرم واقعی آنها تمکین نکردن از قرائت حکومتی از مذهب است(!) او البته توضیح نداده که آیا در قرائت دراویش و امثال خود جنایت و آدم‌کشی سبعانه جزو دین و آیین‌شان محسوب می‌شود؟
اما تاج‌زاده از دیگر لیدرهای جریان اصلاحات نیز طی توییتی نوشت: «جناب روحانی! نوع مواجهه حاکمیت با مجموعه دراویش در چهار دهه گذشته اشتباه بوده است. سرکوب آنها در حال حاضر، نه خطا که فاجعه است. مانع ایجاد بحران جدید شوید».
البته این نوع موضع‌گیری از طرف معاون سیاسی وزارت کشور دولت اصلاحات تازگی ندارد. در بحبوحه اغتشاشات دی ماه که با لیدری تعدادی از اعضای آموزش دیده و حرفه‌ای منافقین خاتمه یافت، تصویری از آتش‌زدن پرچم ایران در جریان یکی از همان اغتشاشات منتشر شد و فضای رسانه‌ای کشور را پر کرد. خیلی‌ها در آن ایام این اقدامات را مورد انتقاد قرار دادند اما مصطفی تاج‌زاده دست به قلم شد و ضمن واکنش به انتقادات، مسببان این وقایع را فرزندان خود خواند!
سوم آبان ماه سال گذشته گروه‌های تروریستی به ویژه داعشی‌ها همچنان در عراق و سوریه می‌تاختند و روزانه فجایع خونباری را در این دو کشور رقم می‌زدند. در همان ایام مصاحبه تاج‌زاده با یک نشریه و انتشار تیتر «سوریه هم برجام می‌خواهد» موجب تعجب شد. وی در این گفت‌وگو اظهار کرده بود: «مثل برجام رفتار کنیم. با قدرت‌ها بنشینیم و به توافق برسیم که این داستان، فاتح نظامی ندارد.»
در همین حال، محمود صادقی نماینده اصلاح‌طلب و چهره تندرو این روزهای مجلس نیز پس از آشوبگری دراویش و به شهادت رساندن مأموران امنیت و خسارات مالی به مردم، طی توییتی نیروهای قضایی و انتظامی را دعوت به رعایت حقوق شهروندی کرده است!!

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi