شناسه خبر : 58181
شنبه 05 اسفند 1396 , 12:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسئولان پیگیری کنند؛

بروز اشکالات فنی در پرداخت حقوق و عیدی جانبازان

بعضی از ایثارگران با مراجعه به درگاه های اینترنتی و دستگاه های خود پرداز بانک ها، با عدم پرداخت و جابجایی وجوه مواجه شدند و حتی با وجود ارسال پیامک پرداخت «عیدی» به جانبازان، بعضا" صورتحساب بانک با موجودی جانبازان همخوانی ندارد!

فاش نیوز - بعد از تأخیر چند روزه در پرداخت حقوق و مستمری جامعه ایثارگران و تماس فاش نیوز با "ایزدی" معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و پیگیری چرایی این تاخیر، بالاخره عصر روز چهارشنبه دوم اسفندماه پیامکی مبنی بر واریز حقوق و پاداش آخرسال (عیدی) برای جانبازان ارسال گردید؛ ولی در کمال تعجب بعضی از ایثارگران با مراجعه به درگاه های اینترنتی و دستگاه های خود پرداز بانک ها، با عدم پرداخت و جابجایی وجوه مواجه شدند و حتی با وجود ارسال پیامک پرداخت «عیدی» به جانبازان، بعضا" صورتحساب بانک با موجودی جانبازان همخوانی ندارد!

گزارش ها و تماس های جانبازان با خبرنگار ما و پیگیری موضوع، حکایت از صحت این ادعا دارد و برخی از جانبازان علی رغم داشتن مشکلاتی از قبیل پرداخت اجاره منزل، اقساط گوناگون و مخارج روزمره، با مراجعه به دستگاه های خودپرداز و حتی خود بانک دی، پیامی با این مضمون که «متاسفانه دسترسی شما به این خدمات میسر نیست»دریافت می کنند!

همچنین بعضی از جانبازان ناچارا" به شعب بانک دی مراجعه کرده اند که کارکنان بانک دی با بیان این مطلب که «مشکلی در سیستم و کارت بانک دی وجود ندارد»، آنان را در بلاکلیفی قرار داده اند!

بانکی که خود را پیشرو در ارائه خدمات آنی بانکی می داند، چرا به این روز افتاده که توان رفع عیوب سیستم و پرداخت حق و حقوق جانبازان و ایثارگران را ندارد؟! این سئوالی است که باید مدیران بانک دی به آن پاسخ دهند.

گفتنی است چند روز قبل که علت تأخیر در پرداخت حقوق ایثارگران را از ایزدی، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد جویا شدیم وی دلیل آن را بروز اشکال فنی در سیستم بانک دی عنوان کرده بود.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
بله. منم بااین مشکل مواجهم و چون زخم بستر دارم نمیتوانم شخصا بروم بانک.
همسر و فرزندانم که مراجعه کرده اند جواب درست و حسابی دریافت نکرده اند.
خواهش میکنیم اینقدر ما را بخاطر چندغاز حقوق اذیت نکنید
با سلام واقعا در این دولت چی میگذرد و باید به کی پناه برد عیدی را ۹۳۰ اعلام کردند ولی۸۴۷ واریز کردند برای من جانباز۶۰درصد که کل حقوقم ۲ملیون تومان است ۸۰ هزار تومن مبلغ کمی نیست که پرداخت نکنند دوستان اگر اطلاع دارند به ما هم بگویند که چه خبر است
بدلیل بروزرسانی بوده،،،چرااینقدرمسئله رو بزرگش میکنید!جانبازان ازخانواده بانک دی وبیمه دی میباشند،،،کسانی که اخلال میکنند،،،نظرسوءدارندو خودی نیستند!جامعه هدف مواظب باشندموردسوءاستفاده بیگانگان قرارنگیرند.والسلام.درودبرجامعه هدف...
ما هرچی میکشیم از دست بیمه دی و بانک دی هستش.
خداوکیلی بنیاد مگه صاحب نداره که اینطور با اااااااااابروی ما جانبازان بازی میکنن
میخوان مارا شرمنده زن و بچه که هستیم. شرمنده صاحب خانه و مغازه دار ووووو بکنن.
بانک دی و بیمه دی ورشکسته شده است و با ندادن حقوق ایثارگران و هزینه های درمان بیماران میخواهد کسری خود را به نوعی جبران کند .
باسلام و تحیت احتراما اینجانب ناصر ستوده ۷۰% نخاعی از استان آذربایجان شرقی شهرستان جلفا میباشم. یک مشکل در رابطه با کارت های بانک دی وجود دارد آن هم با توجه به اینکه وقتی تاریخ انقضا کارت بانک دی تمام میشود باید به یکی از شعب بانک دی مراجعه و کارت را عوض نماییم با توجه به اینکه در شهرستان جلفا شعبه بانک دی وجود ندارد. اینجانب اجبارا برای تعویض کارت باید به بانک دی استان مراجعه نمایم ، با توجه به اینکه در شهرستان جلفا و اکثر شهرهای ایران شعبه بانک دی وجود ندارد. اینجانب باید ۳۰۰ کیلومتر به مرکز استان رفت و آمد نمایم تا بتوانم کارت بانک دی را تعویض و تراکنش های بانکی انجام نمایم . آیا این یک معضل بزرگ بانک دی و بنیادشهید نیست که نمی دانستند که بانک دی در اکثر شهرهای ایران شعبه ندارد. با توجه به اینکه این معضل بانک دی مشکل اکثر جانبازان شهرستانی میباشد خواهش میکنم با مسئولین بنیادشهید هماهنگی لازم صورت گیرد تا در صورت امکان کارت های بانک دی حذف و کارت های قبلی جایگزین گردد . چون ایجاد شعب بانک دی در سراسر کشور غیر ممکن میباشد . با احترام و سپاس
با سلام عرض ادب و احترام . ما تعدادی از جانبازان تازه بازنشسته یکی از بانکهای دولتی هستیم و واجدالشرایط اعاده به خدمت براساس قانون بند (چ) ماده ماده 87 برنامه ششم توسعه هستیم ولی متاسفانه تابحال بانک هیچ اقدامی نکرده است .ایا می توانیم از طریق این پایگاه خبری محترم پیگیری و مشکلات خودمان را انعکاس کنیم لطفا مرا راهنمایی فرمایید. متشکر
سلام ،چرا به همسران جانبازانی که فقط حق پرستاری میگیرند عیدی نمیدهند؟
سلام.چراهرداروخانه وکلینیک وآزمایشگاهی که میریم میگن بابیمه دی قراردادنداریم..همه روآزادپرداخت میکنیم تاشایدیک روزبیمه دی پرداخت کنه.بخدادرحق ماایثارگران جفامیکنید..یک کمک معیشت میدیدکه همش خرج دواودکترمیشه..پیش مردم شدیم بدنام روزگارکه میگن همه امتیازهابرای شماست.ولی خبرندارن که جامعه ایثارگران مظلوم هستندوباسیلی صورت خودراسرخ نگه داشتن..تورابخداایثارگران زیر۲۵درصدرادریابید..
ما حقوقمون علاوه بر اینکه اضافه نشد
تازه از حقوق پایه کمتر هم شد این چیه ما حقوقمون انقدر کم هست حالا شده یک میلیونو پونصد این چه وضعشه واقعا واستون متاسفم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi