شناسه خبر : 58207
سه شنبه 08 اسفند 1396 , 08:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رونمایی از مستندهای مدافعان حرم در سال آینده

دکتر «علی دارابی» معاون امور استان‌های رسانه ملی در نشست مشترک رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور و معاون امور استان‌های رسانه ملی با تاکید بر پرداختن به مسئله راهیان نور اظهار داشت: باید سعی کنیم تا راهیان نور را به یک فرهنگ عمومی تبدیل کرده و آن را در متن جامعه قرار دهیم.

وی با اشاره به برنامه‌های صدا و سیما در ایام تعطیلات نوروزی که مصادف با ایام اوج سفرهای راهیان نور است، گفت: مسئولان استانی صدا و سیما باید در این ایام بتوانند با برنامه‌های موثر مخاطبان جوان و خانواده‌ها را مورد توجه قرار دهند.

دارابی یکی دیگر از ابزار موثر تبلیغی و تبیینی دوران دفاع مقدس و راهیان نور را بهره‌گیری از رادیو و رادیو نما عنوان کرد و گفت: باید در استفاده از ظرفیت رادیو تلاش‌های لازم صورت گیرد.

معاون امور استان‌های رسانه ملی گفت: افتخار صدا و سیما این است که در حوزه مستند مدافعان حرم واقعاً پرچمدار است، به طوری که در هر استانی که می‌رویم به منزل یکی از شهدای مدافع حرم رفته و بعد مستند آن شهید را می‌سازیم و ان‌شاالله در سال آینده در هفته دفاع مقدس از مستندهای نمایشی فاخر در این رابطه رونمایی خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید در حوزه دفاع مقدس کارهای ویژه و فاخری انجام دهیم، گفت: باید در این حوزه از بهترین عوامل استفاده کرد تا آثار فاخر و ارزشمندی به جای ماند.

دارابی خاطرنشان کرد: ما باید در حوزه کارهای دفاع مقدسی برای گزارش، پژوهش، تحقیق، ساخت و نظارت نهایت سختگیری را به کار بگیریم تا بهترین کارها و آثار ساخته شود، به اندازه‌ای که قابل ارائه در جشنواره‌های جهانی باشد.

وی با تاکید بر اینکه آثار و کارهای ما باید برای نسل جوان باورپذیر و مستدل باشد، افزود: بسیاری از مدافعان حرم ما افرادی بودند که به شکل بسیجی رفتند در حالی که دارای زن و فرزند و شغل هم بودند.

دارابی در پایان گفت: ما باید با تلاش و هنر خود کارهای زیرساختی که توسط دیگران انجام می‌شود را بتوانیم در قالب رسانه درآورده و به جامعه مخاطب ارائه دهیم.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi