شناسه خبر : 58221
سه شنبه 08 اسفند 1396 , 16:53
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استمداد جانباز زلزله زده سرپل ذهابی؛

نگذارید حق ایثارگران زلزله زده ضایع شود!

بنیاد شهید سرپل ذهاب از ایثارگران تعهد گرفته است تا هیچ اعتراضی نسبت به کمک هزینه بازسازی منازلشان نداشته باشند.

فاش نیوز - بنیاد شهید سرپل ذهاب از ایثارگران تعهد گرفته است تا هیچ اعتراضی نسبت به کمک هزینه بازسازی منازلشان نداشته باشند.

یکی از جانبازان زلزله زده سرپل ذهابی در تماس با دفتر فاش نیوز، خواستار رسیدگی به آلام و مشکلات ایثارگران و تجدیدنظر در کارشناسی عجولانه منازل مسکونی جانبازانی که در زلزله اخیر دچار خسارت گردیده اند شد.

به گزارش خبرنگار ما، همسر جانباز"کیومرث صفری" در ادامه در حالی که متاثر شده بود و گریه می کرد ادعا کرد، متاسفانه کارشناسی که برای تعیین خسارت به منزل ما آمد به درستی خسارات وارده را کارشناسی نکرده و بیمه فقط مبلغ دو میلیون و دویست و پنجاه هزار تومان!! برای ما درنظر گرفته، در حالیکه ساختمان های مجاور که کمترین خسارت به آنها وارد شده بیشتر از تصورات و تخریب، تعیین خسارت شده اند.

این همسر ایثارگر با اعلام اینکه غیر از دریافت مبلغ یک میلیون و دویست هزار تومان مستمری بنیاد، هیچ ممر درآمدی دیگری ندارند و حتی همسر جانبازش توان کارگری نیز ندارد، باتوجه به اینکه در زلزله سرپل ذهاب منزل مسکونی شان دچار خسارت شده و از شدت سُست شدن بنای ساختمان، جرات رفتن به داخل و سکونت در آن را ندارند، گفت: هم اینک در چادر زندگی می کنیم و با دو فرزند در هوای سرد، روزگارمان واقعا به سختی می گذرد. بنیاد مسکن منزل ما را در شهرک نیروی انتظامی (فاز1) خاک برداری کرده و زمینی خالی است، به ما بگویند چطور می شود با 50 میلیون تومان آن را ساخت و را بازسازی، مرمت و قابل سکونت کنیم؟

همسر جانباز صفری با بیان این مطلب که بنیادشهید شروع به پرداخت مبلغ 35 میلیون تومان نموده ولی هنوز نوبت به ما نرسیده گفت: برای پیگیری موضوع بیمه بارها به بیمه البرز کرمانشاه و سرپل ذهاب مراجعه کرده ایم ولی کسی جوابگوی ما نیست!

وی در ادامه گفت: بنیاد شهید سرپل ذهاب نیز برای جلوگیری از اعتراض ایثارگرانی که دچار ضرر و زیان ناشی از زلزله شده اند، تعهد سفید از همه جانبازان و ایثارگران و حتی خانواده شهدا دریافت کرده تا در زمان واریز مبالغ خسارت به جانبازان و ایثارگران مورد اعتراض قرار نگیرد، خواستار برخورداری از تسهیلات مصوب سفر حجت الاسلام شهیدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به مناطق زلزله زده کرمانشاه مبنی بر پرداخت کمک 35 میلیون تومانی به منازل ایثارگرانی که خسارت دیده اند، شد.

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
واقعا متاسفم برای این دولت که بااین همه ادعا و تبلیغات برجام، نمیتواند مقابل این ظلم آشکار بایستد و حق پایمال شده این بندگان خدارا که همه چیزشان رادرراه انقلاب و کشور داده اند به آنان برگرداند.
واقعا جواب این ظلم را چه کسی باید بدهد!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام دوستان فاش نیوزی سوالی دارم آیا بنیاد شهید وامی بابت تعمیر منزل فرسوده به ایثارگران میدهد .قبلا بخشنامه دولت ابلاغ شده بود . خانه ای کلنگی دارم که اگه 3 ریشتر زلزله بیاد بر سر زن وبچه ام خراب میشود وقتی باران میبارد از چند جای سقفش چکه میکند . راهنمایی بفرمائید خیلی مشکل دارم . قابل توجه بنیاد شهید استان خراسان رضوی
باسلام.
واقعا متاسفم برای این دولت و مسئولینش که با نه تنها با مردمان بزرگوارش بلکه با ایثارگرانش اینگونه رفتار تحقیرآمیزی دارد.
ایثارگرانی که باعث و بانی امنیت میز و صندلی آقایان بوده اند و جان خود و دین خودرا به مملکتشان ادا کرده اند.
ننگ و نفرین خدا بر مسئولین و مدیرانی که لیاقت اداره حتی یه اتاق را ندارند ولی با رانت به جایی رسیده اند که با پرداخت تحقیرکننده دو و نیم میلیون تومان، ادعای جبران خسارت زلزله زدگان را دارند.
بنیاد شهید که سالهاست مرده ای بیش نیست!
باسلام خواهر4 شهید و عضو کوچک خانواده.کسی که تمامی حق و حقوق پدروخانواده شهدا رو با دوندگی و اعتراض و شکایت توانست زنده کنه...از وسایلی برای زمان بیماری پدر...کارت طلایی برای نامادری شهدا...حتی حتی از سال62 که خواهران و برادرم شهید شدن حقوق ما براسای حکم یک شهید پرداخت شد کم کاری و سهل انگار یا هرجیزی که مشقت زیادی خانواده متحمل شد زیرا مدر شهدا دارای سه بیماری بود که توان کار نداشت و بیمه و بازنشستگی از هیچ ارگانی دریافت نمیکردحال 2سال پدرم فوت نموده و حقوق قطع گردیده
سلام درخواستی دارم تا اگه بتونید انجام بدید و ما فرزندان شهدای به اصطلاح شرکتی رو از این منجلابی که توش گیر افتادیم در بیارید. بررسی کنید و ببینید که چه راهی هست تا ما هم بتونیم به عنوان فرزند شهید از سهمیه استخدامی استفاده کنیم. چون با وضع موجود فقط به واسطه واریز حق بیمه برای استفاده از خدمات بیمه ای و بازنشستگی که داریم انجام میدیم از تمامی امتیازات و سهمیه های استخدامی ، کار آفرینی و حتی وام اشتغال محروم هستیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi