شناسه خبر : 58224
سه شنبه 08 اسفند 1396 , 15:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چرا ما اینجوری هستیم!

رضا -  چرا ایران ها عصبی ترین هستند در بین کشورهای جهان ؟!

چرا ایران جزو بیشترین تصادف و بیشترین تصادف های منجر به فوت و نقص عضو است ؟! چرا در ایران نزاع زیاد شده و در نزاع و درگیری ها اینقدر با اسلحه سرد و حتی گاهی گرم به جون همدیگه میافتن ؟! چرا ایرانی ها جزو غمگین ترین ها هستند ؟! چرا از لحاظ کیفیت خودرو سازی جزو بدترین ها و بی کیفیت ترین ها هستیم ؟! چرا از لحاظ جاده و راه جزو بدترین و خطرناک ترین ها هستیم ؟ چرا هواپیماهامون جزو قدیمی ترین و از رده خارج ترین و نا امن ترین و مسافرت از راه هوایی یکی از نا امن ترین ها هستیم ؟!

از لحاظ زمینی نا امن ترین هستیم و اتوبوس های زیادی تصادف می کنند و خیلی هموطنانمون رو به کشتن میدن . چرا ایران جزو پر مصرف ترین در انرژی است ؟! چرا کم مصرف ترین از انرژی خورشیدی ؟! چرا کم مصرف ترین از دوچرخه جهت رفتن به مقصد ؟! (اصلا جاده های ما مناسب دوچرخه هستند ؟)

چرا بیشترین بهره بانکی رو در بین همه کشورها و یا دولت ها ، دولت ایران می گیره از مردم ؟! مردم ایران جزو بیشترین استفاده از لوازم آرایشی در جهان ؟! ایران نفت و گاز زیادی داره مردمش باید جزو ثروتمندترین ها باشن اما جالب اینکه جزو مردم فقیر جهان هستند و طبق آمار خود دولت خیلی از مردم ایران در زیر خط فقر زندگی می کنند !

چرا؟!!! ایران در زمینه تولید ضعیف ، کارخانه های تولیدی روز به روز اوضاع بدتری دارند و هی تعطیل میشن و کارگراشون اخراج میشن ! یکی از معظل ایرانی ها بیکاری است و تعداد زیادی به نسبت مردم ایران بیکار هستند چرا ؟! راه حل ؟! مردم خوزستان با اینهمه گاز و نفت جزو فقیرترین محروم ترین ها هستند ! چرا ؟! راه حل ؟ و البته از آلودگی دارن میمیرن !! چرا راه حل ؟!

محیط زیست ایران رو به نابودی ؟! آب در حال تمام شدن ! نفت و گاز هم تا ٤٠ یا ٥٠ سال دیگه تمام میشه خیلی از مردم با حقوق یک و نیم و یا دو میلیونی چطور با اینهمه هزینه سر کنند و زندگی رو بچرخونن ؟! تازه بعضی ها با اینکه خانواده دار (متاهل) هستند بیکار شدن و یا همین در آمد رو هم ندارن ! و شرمنده زن و بچًه هاشون هستند فقر مساوی با خلاف و فساد است فقر با خودش همه بدی ها و خلاف و فسادها رو میاره و جامعه پر از فقر و خلاف و فساد و نا امنی است . شاید واسه اینکه شایسته سالاری نیست .

کارها با پارتی و رشوه انجام میشه ! دروغ و ریاکاری رواج پیدا کرده و عادی شده ! همینطور دزدی . اختلاف طبقاتی هست بی عدالتی و تبعیض هست . مسئولان انتقاد پذیر نیستن . خیلی از مدیران و مسئولان باعث این خلاف و فساد و نا امنی در جامعه شدن و در گناه همه خلافکاران و فاسدان شریک هستند . در تصادف هایی که میشه در هواپیماهایی که سقوط می کنه و در مرگ کسانی که به دلیل آلودگی ، بیماری و در نزاع و سکته های قلبی و ... میمیرند تاثیرگذار هستند .

و جامعه شناسان رو محدود و ممنوع کردن واسه اینکه اینا رو ثابت می کنند (تاثیر مدیران و مسئولان در جامعه و زندگی مردم )! و حتی می خواستن رشته علوم انسانی رو حذف کنند !!!! اما علوم انسانی و جامعه شناسان دغدغه مردم و زندگی آنها را دارند و دوست دارند همه انسانها خوشبخت و شاد زندگی کنند و همه آنها از امکانات و رفاه بهره مند شوند و با بی عدالتی و تبعیض مخالف است . پیشنهاد اینکه ، پولهایی که از مردم میگیرید و پولهایی که از فروش نفت و گاز و ... صرف آبادی کشور و خدمت رسانی بیشتر به مردم بکنید قبل اینکه اختلاس و یا سرقت بشه ده ها و یا صده ها میلیاردتومان با بی عدالتی و تبعیض و فقر به شدت مقابله بشه اینجوری مردم بیشتر علاقمند به نظام ، اسلام و دولت اسلامی میشن ... و به آینده امیدوارتر میشن .. با آرزوی سربلندی و پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران و آرزوی سربلندی و موفقیت و خوشبختی ایران و ایرانی یا علی

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi