شناسه خبر : 58239
دوشنبه 14 اسفند 1396 , 11:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بنیاد شهید باید بیشتر از همه در خدمت ایثارگران باشد

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس گفت: مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران نباید احساس کنند که یک مامور اداری هستند بلکه بیشتر از ئیگران باید در میدان باشند تا بتوانیم با کمک آنها راه را درست ادامه بدهیم.

فاش نیوز - رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس گفت: مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران نباید احساس کنند که یک مامور اداری هستند بلکه بیشتر از دیگران باید در میدان باشند تا بتوانیم با کمک آنها راه را درست ادامه بدهیم.

به گزارش خبرنگار ما، حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم ایثارگر رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با تبریک سالروز تاسیس بنیاد شهید اظهار داشت: اگر چه مسئولان و کارکنان بنیاد شهید تلاش می کنند، اما انتظار ما این است که رئیس بنیاد و به خصوص معاونت حقوقی و معاونان بیشتر از گذشته با مجلس نسبت به قوانین، طرح ها، الحاقیه  و پیشنهاداتی که ارائه می شود تعامل بیشتری داشته باشند.

 رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا بنیاد شهید و امور ایثارگران از اهداف اولیه خود تخطی نکرده است یاد آور شد: باید بیش از گذشته کار و تلاش کنند و احساس نکنند که یک مامور اداری هستند بلکه بیشتر از دیگران در میدان باشند تا بتوانیم با کمک آنها راه را درست ادامه بدهیم.

سخنگوی کمیسیون قضائی مجلس در خصوص این سووال که چون بودجه کمتری به بنیاد شهید اختصاص داده شده بنابر این خدمات کمتری داده می شود؟ متذکر شد: اخذ بودجه بیشتر باید به عنوان یکی از مسائل پیشنهادی به دولت و مجلس برای اخذ بودجه باشد که لازمه این کار این است که با مقام معظم رهبری صحبت کنند و در دولت داد و فریاد بیشتری کنند و از طرف دیگر نمایندگان مجلس را جمع و توجیه کنند و با آنها همکاری و دفاع کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران یکی از ثمرات انقلاب اسلامی است که به دستور امام راحل شکل گرفت و تا به امروز به عنوان یک سازمان مستقل که دارای رئیس و نماینده ولی فقیه است ادامه مسیر می دهد.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران بیش از سه میلیون نفر را زیر پوشش چتر حمایتی خود قرار داده است که حقوق و رسیدگی به امور و گلزارهای شهدا را از طریق ادارات کل خود بر عهده دارد.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران یاد آور شد: به همه خدمتگزاران در بنیاد شهید و امور ایثارگران (از جمله رئیس و معاونان) سالروز تاسیس آن را تبریک عرض می کنم و امیدوارم بتوانیم دست در دست این عزیزان بنیاد شهید را فعال و سخت کوش تر از گذشته ببینیم.

نماینده آزاده مجلس دهم تاکید کرد: حرکت کاروان شهادت پس از گذشت چهار دهه هنوز مسیر خود را ادامه می دهد و راه شهادت بسته نیست. همین چند روز پیش بخاطر جنایت دراویش انگلیسی و مزدور، 5 شهید دادیم و هر روز شهدایی از داخل و خارج از کشور در اقصی نقاط کشور تشییع می شود.

حجت الاسلام نوروزی ادامه داد: از افتخارات نظام اسلامی این است که به اعتبار آیه قرآنی "ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء" امروز آحاد جامعه احترام ویژه ای به شهدا، جانبازان و ایثارگران قائل است. حضرت امام هم فرموده اند که کاری نکنید که کسانی که به جبهه رفتند و خدمت کرده اند سرخورده و ناراحت شوند. بنابر این ما باید این راه را ادامه دهیم وتلاش مضاعفی داشته باشیم.

وی در پایان اظهار داشت: بنیاد شهید، مجلس شورای اسلامی، فراکسیون ایثارگران و همه مسئولان دلسوز در سراسر کشور باید به امر خدمت به ایثارگران اهمیت ویژه ای بدهند.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
بعد از 29 سال از جنگ. در برنامه تيتر خبر شبكه خبر دكتر پزشكيان چنان ااز ايثارگران صحبت كرد كه گويي. گلايه اي را ميخواند كه نويسنده آن متن من بودم
خلاصه آنقدر لذت بردم كه اشك در چشمانم جمع شد
حال سوال مي كنم آيا اين بي توجهي به ايثارگران را ديگران نمي دانند
...
کد خبر: ۲۶۴۰۴۰تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
اقتصاد كلان » اقتصاد كلان
توزیع 24 هزار میلیارد ریال پول نو در آستانه شب عید
توزیع 24 هزار میلیارد ریال پول نو در آستانه شب عیدپول‌نیوز -

...
هیچ خود پردازی پول نو ندارد ؟!

هیچ داد و ستدی با پول نو نمی شود.

فقط سر خیابان پول فروشان پول نو را ۱۲۰% گرانتر می فروشند؟!

خوش به حال کارمندان بانک ۲۴ هزار میلیارد؟!

ضربدر اسکناس فروش سر خیابان؟!

حداقل پول خونه و ماشین و دلاراروپا که تامین شد؟!
...
تa alipoor:
35سال تمام باتالمات روحی جسمی جنگ خانمانسوزسوختیم وساختیم ذره نه تنهاذره ای عزت ندیدیم حتی پیش خانواده سرافکنده گشتیم هرچه تلاش کردم برای انتقال دخترم به دربسته خوردم لکن چون شرط مهمانی پرداخت شهریه بود تنهاپسرم حمید ازادامه فوق منصرف شده مغازه بقالی اجاره کردتابه تنهاخواهرش باتوجه به شرایط خانواده کمک کنه ازسویی به گمان اینکه بنده 26ماه با5درصدارتش دارم برای اولویت به سربازی اعزام شد وگویا جانبازی ارتش را برای امتیازقبول نمیکنندالان من ماندم بااین مغازه اجاره ای وووووخیل عظیم مشکلات درگیرم..حال آیا کسی نیست مرایاری کند؟آیا 36 سال رنج وعذاب کافی نیست آیاتنهاارثیکه که ازجنگ به من وخانواده رسیده مرگ تدریجی است ازفاش نیوز عزیز تقاضامندم عاجزای ندای این دردمندرا بگوش مسیولین برسانندتاشایدفرجی حاصل شودپسرم بیچاره اینقدرمشقت کشیده که هنگام اعزام پزشک گفته بود بخاطر لاغری مفرط به کمسیون ارجاع کنم که بخاطر وعده های پوچ مس....دررابطه بامعافیت ایثارگری قبول نکرد حال چگونه به رویش نگاه کنم؟من بحال او ناراحتم عیال بحال پریشان من .ودخترم به حال هرسه ...کوعزتمندی .آیامدال افتخارتان این بود؟شمارابخداساقی بقرانیکه خودحافظ آن باشم چشمانم پرازاشکه زوددردهایم رامنعکس کن که بغض امانم نمیدهدالان تومغازه حمیدنشستم چاره ام بریده .کی وجدانها بیدارخواهدشد؟آقای کمالی بک روی سخنم هم باشماست مرادریاب بشماهم نامه دادم ونتیجه نداد..دوست ندارم زیادقسم بخورم بریده ام بریده ام بریده..
کسر ی ومعافیت خرید خدمت ایثارگران درست شد حالا بروم بقیه مشکلات ایثارگران را حل کنیم
به نام خدا اگر شب عملیات قرار بود گردانی داوطلب خط شکن باشه این جناب حسن نوروزی و سایر نمایندگان مجلس جرات مواجه شدن رو داشتن خداوکیلی کدامیک از این نمایندگان که ماهیانه چند صد میایون حقوقی که با خون شهدا بدست امده میگرن جرات داشتند نیمه شب زیر بارون گلوله از زمین و هوا برند به خون حسین شهادت میدم اگر تاریخ تکرار بشه و این نمایندگان و وزرا رو ببرن جبهه و بهشان دستور بدن شما امشب در عملیات باید شرکت کنید و ممکنه تا صبح بیشتر زنده نباشید به خون شهدا قضاوتو واگذار کنید به خودشون اگر چنین وضعیتی پیش بیاد کدامشون دل و جرات ایثارگران را دارند که حالا با هزار دغل و ترفند شدند متولی امو ر ایثارگران بالاخره قیامتی هست نمیدونم اینها چطوری با بردن یه کفن به گور چطور میخوان جلو خدا و شهدا از ادعاهای خود دفاع کنند
بنیاد شهید با بیمه دی قرارداد دارد ولی بیمه دی هزینه های درمان را 3 ماه است پرداخت نکرده است چرا ؟ کارت شناسایی برای ایثارگران زیر 25 درصد چرا صادر نمیشود ؟ چرا در مدارس شاهد از ایثارگران پول میگیرند ؟ دو پسر بالای 18 و 28 ساله بیکار دارم و قسمت کار و اشتغال بنیاد کار ندارد چرا؟ ووووو چرا های زیاد و بدون پاسخ ----- دولت شرمنده ایثارگران است !!!!!!
...
صالحی گفت: جان کری در سخنان خود در کنگره اشتباه کرد و گفت زمانی که قلب رآکتور آب سنگین اراک را در می آورند ،محل آن را بتن می ریزند و دوستان ما در ایران همان را مبنا قرار دادند و به جای خواندن برجام، در رسانه های ما غوغایی شد که وقتی به جای قلب رآکتور بتن می ریزند چیزی نمی ماند.

وی ادامه داد: مخزن فولادی رآکتور اراک با بتن پر می شود .
..
به سپاه پاسداران عزیز پیشنهاد می کنم :
خرید و فروش و تولید و نگهداری و واردات ؛ سیمان

را ممنوع کنند ؟!

البته تا وقتی که :

موشک ها و ماهواره ها و توپ ها و تانک ها و

تفنگ ها و پوتین ها را از سیمان پر نکنند ؟!

مرگ بر سیمان و بتن ؟!

نابود باد بتن و سیمان ؟!

آمین .

....
سلام ، تشکیل احزاب در کشورهای غربی برای پیگیری مطالبات و خواسته مردم است در حالیکه در کشور ما تشکیل حزب برای مسابقه اختلاس و رانت و کسب سهمیه صندلی مدیران است.
تنها کشوری که صندلی مدیران براساس سهم حزب تقسیم بندی میشود تا افراد بیشتری بتوانند بودجه های اختصاص یافته را به جیب حزب سرازیر کنند لذا این قصه پر غصه سالهاست انقلاب اسلامی و خط امام و رهبری و آرمان شهیدان را به حاشیه و مردم را بشدت ناراضی و دشمنان را به طمع کشانده است.
بنیاد هم یکی از واحدهای درگیر در این بلبشوی حزبی است زیرا هرچه فریاد میکنیم حزب در نظام اسلامی کارکردی همچون کشورهای غربی ندارد و باعث رشد سریع و گسترده فساد اداری یا در اختیار قرار دادن قدرت سیاسی به افرادی که دین و ایمانشان فقط حزب متبوع شده و نابودی همه جانبه کشور گردیده است.
اگر مسئولان صادقانه نگاهی به تغییرات احوال گذشته و حال خود داشته باشند قطعا رشد فساد و مسابقه کسب ثروت برای رشد قدرت حزبی را تایید میکنند فلذا ادامه این روند باطل و فساد پرور میبایست بسرعت متوقف شود و مردم سالاری دینی را در تبعیت واحد از رهبری معظم انقلاب دنبال کنیم تا دمکراسی غربی که باعث و بانی تشکیل قدرتهای ناشی از ثروت و چیزی شبیه حکومت سرمایه داری غربی گردیده بیشتر از این دین و ایمان مسئولان و اتحاد و انسجام توحیدی حکومت و ملت را نابود نکند.
با سلام و سپاس از نماینده های مدافع حقوق ایثارگران ،
بنیاد شهید اگر بخواهد می تواند فقط در مدت 4ساعت ایین نامه اجرایی طرح معسرین را به صورت متعادل و عالی بنویسد و هر سال قسمتی از آن را اجرا کند ، تا صدها هزار نفر رزمنده و جانباز زیر25% از حقوق قانونی خود بهره مند شوند ولی الان مدت 12سال است که در برنامه های مختلف چهارم و پنجم و ششم قانون هایی برای حمایت از ایثارگران تصویب می شود و سپس مدت 6ماه هم برای تدوین ایین نامه تعیین می شود.
ولی براستی چرا آیین نامه اجرایی طرح معسرین برای نحوه پرداخت حقوق ایثارگران فاقد شغل دولتی تا کنون بعد از 12سال تهیه و تصویب نشده است ؟!
واقعاً بنده یه پیشنهاد برای همه مسئولین اعم از چپ و راست و بالا و پایین دارم بیاین برای یه مرتبه هم که شده مردانگی کنین و بگین که با توجه به این همه توجه به خانواده های ایثارگران !!!!(البته اگه هم چیزی دربین مردم پیچیده99.9%فقط درهمان مصوبه و قانون مونده و اجرای نشده و مشمول مرور زمان شده که الان خیلیهاشون به درد خانواده های ایثاگران نمی خوره مثل تصویب قوانینی برای پدر و مادران شهدا وبا خودشخص جانباز که الان بسیاری از این پدرومادران و جانبازان درقیدحیات نیستند) شده والان هم این خانواده ها مثل دوران گذشته (8ساله دفاع مقدس)برای اقایون کارایی ندارن!!! تمامی اون مصوبات و قوانین تصویب شده برای آنها ملغی و انها هم مثل شهروند عادی باید تابع قوانین کشور باشند، حداقل این عزیزان تکلیف خودشونو می دانن،نه اینکه مصوبه وقانونی با اب تاب رسانه ای می شه ولی در مقام اجرا هیچ مقامی زیر بار نمی ره و این خانواده ها از اینجا رونده و از اونجا مونده می شن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi