شناسه خبر : 58256
جمعه 11 اسفند 1396 , 19:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بانک دی ها کجا هستند؟!

ناصر ستوده 70درصد- اینجانب ناصر ستوده ۷۰% نخاعی از استان آذربایجان شرقی شهرستان جلفا میباشم. یک مشکل در رابطه با کارت های بانک دی وجود دارد آن هم با توجه به اینکه وقتی تاریخ انقضا کارت بانک دی تمام می شود باید به یکی از شعب بانک دی مراجعه و کارت را عوض نماییم.

  با توجه به اینکه در شهرستان جلفا شعبه بانک دی وجود ندارد. اینجانب اجبارا" برای تعویض کارت باید به بانک دی استان مراجعه نمایم، با توجه به اینکه در شهرستان جلفا و اکثر شهرهای ایران شعبه بانک دی وجود ندارد. اینجانب باید ۳۰۰ کیلومتر به مرکز استان رفت و آمد نمایم تا بتوانم کارت بانک دی را تعویض و تراکنش های بانکی انجام نمایم. 

  آیا این یک معضل بزرگ بانک دی و بنیادشهید نیست که نمی دانستند که بانک دی در اکثر شهرهای ایران شعبه ندارد؟ با توجه به اینکه این معضل بانک دی مشکل اکثر جانبازان شهرستانی میباشد، خواهش می کنم با مسئولین بنیادشهید هماهنگی لازم صورت گیرد تا در صورت امکان کارت های بانک دی حذف و کارت های قبلی جایگزین گردد. چون ایجاد شعب بانک دی در سراسر کشور غیر ممکن میباشد. 

با احترام و سپاس 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
حالا شما جانبازعزیز صبرکنید تاشهرتون مرکز استان شود انشائالله تعالی بمشکلات شما عزیزبی بدیل نیز رسیدگی. حتما سعی کن تا 100 سال دیگه زنده بمانی.مسئولین رسیدگی میکنن
بنیاد شهید با بیمه دی و بانک دی ساخت و پاخت کرده و آنه هیچکاری برا ی ایثارگران نمیکنند - هنوز 2 ماه است بیمه دی هزینه درمان را نداده است قبلا در بیمه ایران 8 روزه پرداخت میشد ---- چرا بنیاد با این بیمه قرارداد بسته است و آیا بنیاد از این کار بیمه سود میبرد ؟!
جانباز عزیز بانک دی چندسالی در شرف ورشکستیگی بوده که اقایونی که در راس کار هستند و این بانک هم متعلق به خودشان بوده با هماهنگی این بانک و بیمه دی که این هم متعلق به اقایون است وخیر خواه!!!! جانبازان هم هستند با همراهی هم بیمه ایران را جواب و با بیمه دی(بیمه خودشان!!)را به عنوان بیمه طلایی که مسی هم نیست!!! دریه مناقصه برای خودشان(درپرداخت)ومزایده برای ایثارگران(باز هم پرداختی از جیب ایثارگران)انتخاب کردند و با توجه به تعداد بالای ایثارگران برای همه ایثارگران در بانک دی حساب اجباری و بدون اطلاع باز کردند که همه می دانند که یکی از مولفه های رونق بانکها تعداد مشتریان بانکهاست و به این ترتیب حداقل بصورت صوری بانک دی(بانک اقایون) ورشکستگی را نشان داده نمی شود!!!! جالب اینکه در اعتراض اینجانب به مسئول بانک که چرا بدون اجازه برای من حساب باز کردن ؟ می گفت شما نباید ناراحت باشین شما سهام دار بانک هستین باید به بانک خودتون کمک کنین!!! وجالب تر از ان وقتی که چک کرد گفتن که شما در بانک سهام ندارین!!!!
ناصرجان این بانک(بانک شخصی اقایون!!!) داشت ورشکست می شد که اومدن برای اینکه نشون دهند که مشکلی نداره اول بیمه ایثارگران ازبیمه ایران به بیمه دی (ظاهراً مناقصه(برای بنیاد) برگزارکردن ومزایده در خدمت رسانی بیمه ها برای ایثارگران!!!!)سپس برای همه ایثارگران دربانک دی (بانک شخصی اقایون)وبدون اجازه ایثارگران حساب بازکردن تا به توجه به تعدادمشتری نشان دهند که بانک سودده هست چون یکی از شاخصه های رونق بانکها تعداد مشتری هاست،حالا خانواده های ایثارگران هم از کمبود شعبه های بانک دی(مثل شما و امثال شما)و هم از کمبودشعبه های بیمه دی و هم از خدمات این بیمه ناراضی هستن!!! بنده و دوستان بنده سالهای گذشته در شهرخودمون هرچه نسخ درمانی تحویل بیمه ایران می دادیم 100% و حداکثربعداز یک ماه به حسابهای ماواریز می شد ولی بیمه دی اولاً کل مبلغ را (برخلاف نص سریع قانون که بایدپاداخت 100%هزینه های درمانی برای خانواده های ایثارگران رایگان باشد)و حداقل 3ماه طول می کشد تا براساس تعرفه!!!! ادعایی بیمه دی که خلاف قانون مذکور(100%رایگان بودن هزینه های خانواده های ایثارگران)است پرداخت می کند وکسی هم (ایثاگران)صدای انها را نمی شنود واقایون این قدر گرفتار کارهای خودشون هستند که اگه هم بشنوند پیگیری نمی کنند./.
چرا هیچ مسئولی از بنیاد شهید و مجلس و یا دولت به کارهای بیمه دی و بانک دی رسیده گی نمکنند ؟ در بیمه دی و بانک دی به ایثارگران بی حرمتی میشود و اگر اتفاقی برای ایثارگران روی دهد مسئولان شرمنده خواهند شد !!!
آخه وقتی که خودشون در این دو موسسه ذینفع هستن !!!چگونه به اونا رسیدگی کنن!!!!!حالا اگه کسی یا کسانی معمولی و افراد عادی مسئول اینگونه موسسات بودن الان همه خودرا مدعی احقاق حقوق مردم!!!!! می دانستند./.
اقایون از مجلس ودولت وسایرین و.. بگیر همه می دانند که خانواده های ایثارگران به خاطرحفظ نظام همه مشکلات رو تحمل می کنند ومثل بعضی ها برای حل مشکلاتشان جلوی مجلس و وزارت خانه های مرتبط تجمع اعتراضی نمی کنند و انها هم سهواً یا عمداً برای حل مشکلاتشان پا جلو نمی زارن واز متانت این عزیزان سوءاستفاده می کنند./. مگه همه نمی گن باید صدای مکردم را شنید !!!! مگه ایثارگران جزو مردم نیستند؟ خداوند ریشه همه کسانی که برای حل مشکلات این قشرمظلوم کم کاری می کنند بخشکاند./.
بسمه تعالی
حضرت حجه الاسلام والمسلمین جناب آقای شهیدی معاون محترم ریاست جمهوری و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران و نماینده محترم ولی فقیه در بنیاد
جناب آقای شهیدی حضرتعالی دو مسئولیت شرعی و قانونی در خصوص مدیریت بنیاد و نحوه نظارت برعملکرد شرعی آن را همزمان از طرف ریاست محترم جمهوری و حکم ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای را در این نهاد مقدس برعهده دارید بنابراین هر آنچه که در بنیاد می گذرد مسئولیت قانونی و شرعی آن برعهده حضرتعالی است .
مسئولیت نحوه هزینه های درمانی ایثارگران و خانواده های تحت تکفل ایشان از مرحله برداشت از صندوق دولت و بیت المال تا مرحله چگونگی هزینه کرد و رسیدگی به امورات درمانی جامعه هدف را جنابعالی از حیث شرعی و قانونی مسئول و ضامن می باشید .
اینکه به صراحت می گوییم ضامن هستید به این علت است که جنابعالی از لحاظ فقهی بیشتر از سایرین به امر ضمانت متوجه می باشید که در طی فرآیند این موضوع چه اتفاقاتی می افتد که هزینه هایی که مستقیما جامعه هدف در مراکز درمانی هزینه کرده چرا با تطویل زمانی 40 روزه و 50 روزه به حساب ایثارگران واریز میگردد . هزینه هایی که ابتدا از حساب دولت خارج و پس از آن چطور می شود و دست چه کسانی دست به دست می شود و این زمانبری تولید می شود در جایی که اخذ خدمات درمانی برای جانبازان و خانواده هایشان اولویت اول است این هزینه ها دست چه کسانی معطل است ؟؟؟؟
چرا ایثارگران تا زمانیکه با شرکت بیمه ایران قرارداد منعقد بود این مشکل وجود نداشت ؟ حال که امورات درمانی ایثارگران را به شرکتی سپرده شده که تحت پوشش بانک دی است و آن بانک نیز بدلیل عدم شفافیت مالی نمادش در بازار بورس بسته است معنی انغقاد قرارداد بیمه تکمیلی چیزی نیست جز وجه المصالحه قرارگرفتن هزینه های درمانی ایثارگران و خانواده های شهداء برای احیای بانکی که مورد چپاول برخی سارقین مدیر نما قرار گرفته . مگر ایثارگران باید تاوان چپاول مدیران بانک دی را بپردازند ؟ آقای شهیدی چطور این حرکات خارج قانون و شرع مقدس اسلام را توجیه می فرمایید ؟؟؟؟؟ حضرتعالی در هر صورت چه قانونی امر و شرعی آن مسئول و مامور اثلی رسیدگی به امورات جامعه ایثارگری کشور هستید نه مسئول جبران ورشکستگی بانک و بیمه دی با وجه المصالحه قرار دادن هزینه ها و اعتبارات درمانی ایثارگران و جامعه هدف ، که اگر چنین باشد حضرتعالی 2 قصور را توامان انجام داده اید :
1. عدم اجرای ماموریت ذاتی و قانونی خود در رسیدگی به امور جامعه هدف که بنیاد شهید و امور ایثارگران مامور آن است که قانون به حضرتعالی تفویض نموده است .
2. عدم پایبندی به موازین شرعی و قانونی در بکارگیری اعتبارات و هزینه های مربوط به امور درمان جامعه هدف با تطویل زمانی پرداخت هزینه های مذکور به منظور هدف دیگری جهت نجات بانک و بیمه دی از ورشکستگی و لاپوشانی موضوعات بانک و بیمه دی که از این جهت هم مسئول در برابر شرع مقدس اسلام و امانتداری هزینه ها و اعتبارات مربوطه و خون شهداء و مقام معظم رهبری می باشید.
رونوشت : دفتر مقام معظم رهبری جهت اطلاع و دستور رسیدگی .
کاملا با سخنان برادر جانباز 50 درصد تبریزی موافقم ------ بیمه دی و بانک دی و بنیاد شهید دستشان زیر یک کاسه است .------- بیمه و بانک دی ورشکسته است و میخواهد کسری خود را با پول ایثارگران جبران کند .خدا نگذرد .
هر مسئولی پای خبرنگار ویا پشت میز دم از خادمی به ایثارگران میگویند ----- بابا خادمی پوچ نمیخواهیم چون زمانی ما وظیفه داشتم که عمل کردیم حالا شما هم به وظیفه خود عمل کنید . هر کسی به ایثارگران کم لطفی کند پرچمدار کربلا کمرش را بشکند .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi