شناسه خبر : 58261
شنبه 12 اسفند 1396 , 09:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مشکل شما هستید نه متولدین دهه ۶۰


معاون اول رئیس‌جمهور در اظهاراتی سوال‌برانگیز، متولدین دهه 60 را به عنوان مسئله توصیف کرد.
در حالی که در همه کشورها، نسل جوان را مهم‌ترین سرمایه برای پیشرفت کشور می‌دانند و پیری زیاده از حد جمعیت را خطرناک می‌شمارند، اسحاق جهانگیری متولدین دهه 60 را به عنوان چالش معرفی کرد و گفت: این متولدین (دهه 60) در هر مقطعی به هر موضوعی که ورود پیدا می‌کنند، اونجا مشکل ایجاد می‌کنند. زمانی متولدین به دبستان ورود پیدا کردند، آن موقع همه ما یادمان هست می‌گفتند روزنامه‌ها می‌نوشتند مدارس چهار شیفته داریم. به دبیرستان ورود پیدا کردند دبیرستان‌ها همین جور شد. بعد آمدند دانشگاه، یک دفعه تعداد دانشجویان کشور در هر جایی رسیدیم دانشگاه زدیم؛ این نتیجه جمعیت دهه شصت است.
وی می‌افزاید: الان جمعیت دهه 60 به دوره اشتغال ورود پیدا کرده. یک حجم بالایی فارغ‌التحصیل سالانه بیکار داریم. بالاخره باید برای اینها کار را درست کنیم کار درست کنیم. کار درست نمی‌کنیم، آسیب‌های اجتماعی به شدت افزایش پیدا می‌کند.
این اظهارات در حالی است که اقتصاد و مدیریت کشور از بی‌تدبیری و امتیازطلبی مدیران اشرافی رنج می‌برد و نه تعداد جمعیت جوان. و مدیران اشرافی هستند که با تشکیل باندهایی مانند کارگزاران و حزب مشارکت و... از دولت سازندگی و اصلاحات تا دولت مدعی اعتدال، اتراق کرده و با خویشاوندسالاری و باندبازی و  امتیازطلبی، موجب اتلاف منابع عظیم و کم‌نظیر کشور شده‌اند؛ چنانکه مثلا چندی پیش اختلاس 16 هزار میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان اتفاق افتاد.
گفتنی است برادر اسحاق جهانگیری یکی از متهمان بزرگ فساد اقتصادی است.

اینستاگرام
وقتی دروغگو یان حرام خواران دزد وچپاولگر غاراتگر بیت المال مسلمین در راس امورکشور قدرت را بدست می گیرند این حق دهه شصتی است باید چشمانشان کور بشود وتاوانش را بپذیرند
سلام ، این روزها بطور علنی و آشکار شاهد اعمالی هستیم که امثال بنی صدر خائن جرات انجام دادنش را نداشتند. آنها با ایجاد شبهات و کپی هزاران نظر در فضای مجازی و دستکاری انتخابات اینترنتی وانمود میکنند 75 درصد از مردم خواهان سیاستهای دشمنان نظام جمهوری اسلامی هستند لیکن در فضای واقعی هنگامی که در مناسبتهای انقلابی و فراخوان دشمنان برای اغتشاش با حقیقت عشق و ایثار مردم و تاکید بر ولایتمداری و تبعیت از مقام معظم رهبری و قدردانی از سپاه پاسداران و نیروی انتظامی و حافظان امنیت پایدار روبرو میشویم آنگاه متوجه خیانتهای عده ای نفوذی در پستهای حساس و همکاری آنها با سرویسهای جاسوسی و تابعیت دوگانه و سیاه نمایی میشویم.
اکنون که حقایق آشکار شدند چرا همچنان اجازه میدهیم تا عده ای دشمن نفوذی که با فریب و خدعه بنام اصلاحات خون مردم را در شیشه کنند و کشور را به پرتگاه برسانند آنگاه بگویند اشکال از متولدین دهه 60 و اسلام و قرآن و قانون اساسی و سپاه و بسیج و ایثارگران و حافظان امنیت و اقتدار دفاعی است در حالیکه همگان بخوبی میدانند 16 سال خیانت و فتنه گری و خون ریزی و رکود و گرانی و بیکاری و افت شدید قیمت نفت بوسیله خدعه و نیرنگی بنام اصلاحات و بهایی پروری بوده است.
اکنون که مردم از خیانت و همکاری با دشمن صهیونیست و دستکاری آرای انتخابات و ضدیت با آرمان های انقلاب و خون شهیدان و صبوری رهبر معظم انقلاب و آه مظلومان و پای برهنگان و گسترش فساد و تضعیف منزلت مسلمین آگاهی کامل دارند منتظر خشم و غضب الهی باشند زیرا حق تعالی وعده داده چنانچه در مهلت مقرر توبه نکنند و بر خیانت و دشمنی با امت حزب الله اصرار کنند سرنوشتی همچون قوم عاد و ثمود در سحرگاهی با صیحه ای واحد نابود خواهند شد.
شماها چرا واسه دولت جوسازی می کنید!!!! بقول رئیس دولت کم عقلها!!!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi