شناسه خبر : 58262
شنبه 12 اسفند 1396 , 12:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ثبت نام سفر در ایام نوروزِ عتبات عالیات ویژه جانبازان ۷۰%

شایان ذکر است برای سفر با کاروان اول یا دوم، قرعه کشی انجام خواهد شد و هزینه هرنفر در حدود دومیلیون چهارصد تا دو میلیون و پانصد هزار تومان خواهد بود.

فاش نیوز - ثبت نام از جانبازان برای تکمیل ظرفیت کاروان معنوی سفر به عتبات عالیات ویژه جانبازان 70 درصد و ویلچری انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ما به نقل از روابط عمومی انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان، کاروان عتبات عالیات ویژه جانبازان نخاعی و هفتاد درصد در ایام تعطیلات نوروز، در دو تاریخ‌ و درهر تاریخ ۳۰ نفر ظرفیت هماهنگ شده است و برای تکمیل ظرفیت آن از بین جانبازان ثبت نام بعمل می آید.

با توجه به استقبال جانبازان، مهلت ثبت نام تا تاریخ ۱۵/۱۲/۹۶ خواهد بود و این تاریخ تمدید نمی شود.

جانبازان هفتاد درصد و ویلچری جهت ثبت نام و دریافت هرگونه اطلاعات مربوطه در ساعات اداری با شماره ۰۹۳۶۱۳۹۵۵۷۳ تماس حاصل نمایند.
شایان ذکر است برای سفر با کاروان اول یا دوم، قرعه کشی انجام خواهد شد و هزینه هرنفر در حدود دومیلیون چهارصد تا دو میلیون و پانصد هزار تومان خواهد بود.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام هزینه عراق رو اگه نوشتید برای هر جانباز 2/500/000هزاره که حدود 800هزار گرانتر از کاروانهای شخصی هوایی هس از اون که بنیاد باید تخفیف بده بیشتر می گیرید الان هوایی از مشهدحدود 1/800/000هزاره ولی اگه مگه هس خوب لطف بزرگی میکنین
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi