شناسه خبر : 58267
شنبه 12 اسفند 1396 , 12:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حق فرشته مهربان من!

عبدالله- بنده امسال نزدیک 33 سال جانباز 40% مغز و اعصاب هستم و در حدود 26 سال از زندگی مشترکمان با همسرم می گذره که در این مدت زندگی با توجه به مشکلات روحی و روانی و حسمی وحتی مادی (خدا را شاهد می گیرم) اگه هرکسی غیر این فرشته (همسرم) بود تا حالا چندین بار طلاق گرفته بود ولی به حق این فرشته مهربان با همه کاستی های من سوخته (یواشکی) و ساخته و کمترین توقع مادی را از من نداشت و به خوبی وضع من از همه لحاظ (به خصوص مادی) درک می کرد تااینکه در قانون بودجه سال 96 مجلس تصویب کرد که یه کمک هزینه ایی تحت عنوان حق پرستاری هم به همسران بالای 25% هرماهه بدهند که حداقل بنده به عنوان کسی که همسرش جوانی و زیبایی خود را به پای من ریخته بود خوشحال بودم که با اصرار بنده همسرم برای این منظور به بنیاد مراجعه کردند که با انکار مسئولین بنیاد روبرو شدند!!!

  حالا من موندم و کلی شرمندگی از روی همسرم. حالا کی مسئول پیگیری اجرای این قوانین تصویب شده مجلس و عدم اجرای آن توسط دولت است بماند!!! بنده بیش از 25 سال با این روش (قبل از تصویب قانون مذکور)همراه خانواده زندگی می کردم و دنبال این چیزها نبودم ولی چرا آقایون در مجلس با تصویب اینگونه قوانین که ضمانت اجرایی ندارد تا ذهن همه خانواده هایی مثل من را مشغول و درگیر کنند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
قوانین زیاد داریم
الی ماشاالله
ولی مشکلش اینجاست که اجرا نمی شود
چون مدیریت اشکال دارد...
مجلس و دولت پای کار نبستند..
بنیاد هم که متاسفانه شعار میدهد
...
خب اگه قوانین را اجرا نمی کنن پس این همه قوانین بلا استفاده برای چیه!!! مجلس می خواد این مشکلات را از خودش مبرا بدونه و توپ را در زمین دولت بندازه؟ واگه اینجوری نیست چرا دولت را ملزم به اجرا قوانین مصوب نمی کنه!!! پس وظیفه نظارتی مجلس برای چیه؟چرا مجلس خانوادههای ایثارگران را برای حل مشکلاتشان امیدوار می کنه ولی از جایگاه نظارتی خود برای اجرای این قوانین استفاده نمی کنه!!!!!!اگه این گونه قوانین تصویب نشن خانوارههای ایثارگران حداقل تکلیف خودشون که تا حالا ادا کردن (سوختن و ساختن با وضع موجود وتحمل سختیها فقط برای پایداری وبرقراری نظام اسلامی)می دانند./.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi