شناسه خبر : 58268
شنبه 12 اسفند 1396 , 16:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نخستین نشست انجمن جانبازان نخاعی با رئیس بنیاد شهید در سال ۹۶ برگزار شد

نخستین نشست اعضای هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی با حجت الاسلام شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونین و مشاوران وی در سال ۹۶ در فضایی مثبت و صمیمی برگزار شد.

فاش نیوز -  نخستین نشست اعضای هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی با حجت الاسلام شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونین و مشاوران وی در سال ۹۶ در فضایی مثبت و صمیمی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، اعضای هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی قبل از ظهر امروز با حجت الاسلام شهیدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، در ساختمان مرکزی این بنیاد دیدار و درباره مسایل و مشکلات عمده ایثارگران به تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار که ایزدی، معاون تعاون و اموراجتماعی، عباسپور، معاون بهداشت و درمان، پاکدل، مشاور و دستیار ویژه رئیس بنیاد و پرکره، مشاور امور جانبازان بنیاد نیز حضور داشتند، ابتدا اعضای هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی مسایل مختلف، از جمله بیمه و درمان، دندانپزشکی، معیشت، ویلچر، همیار، خودرو و ... را مطرح کردند و سپس حجت الاسلام شهیدی و معاونانش پاسخ ها و راهکارهای مختلف خود در باره موارد مطرح شده را  بیان کردند.

حجت الاسلام شهیدی در سخنان خود به برخی مشکلات بودجه ای و اعتباری که نشأت گرفته از مشکلات کلی کشور است اشاره کرد و خواستار همکاری و مشارکت ایثارگران و مسئولان بنیاد به منظور رفع مشکلات و موانع موجود شد.

این نشست که در فضایی مثبت برگزار شد مصوبات خوبی داشت که صورتجلسه به امضای حاضران رسید و قرار شد که هریک از موضوعات با نشست های مشترک تخصصی مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.

طبق توافقات انجام گرفته قرار شد:

- تشکیل جلسه ای مشترک با حضور بختیاری، مسئول بیمه دی و نمایندگان جانبازان به منظور طرح و بررسی مشکلات و رفع آنها برگزار شود.

- جلسه مشترک با حضور هیئت مدیره موسسه ایثار و نمایندگان جانبازان در خصوص رسیدگی به مسایل مربوط به این بخش برگزار گردد.

- کارگروهی تحت نظر دکتر عباسپور و دکتر آطاهریان به منظور بررسی هزینه های دندانپزشکی ایثارگران و نحوه تحت پوشش قرار دادن آنان تشکیل گردد.

- در خصوص خرید ویلچر نیز قرار شد جلسه ای با حضور معاون بهداشت و درمان، دکتر معصومی رئیس شرکت متد، دکتر آطاهریان و مهرآیین از انجمن جانبازان نخاعی تشکیل و تا سه ماه آینده تعیین تکلیف  و تهیه شود.

گفتنی است مشروح این دیدار و جزئیات مباحثات انجام گرفته در این نشست متعاقبا" منتشر خواهد شد.

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
سلام.ای کاش یکی بلندمیشدبه این آقای شهیدی میگفت چراحق پرستاری والدین شهیدصعب العلاج راقطع کردید!والدین شهداءچون پیرسالخوره هستندوتوان حرف زدن راندارند؟آیادلیلش چیست؟والله این ظلم هست درحق این خانواده هاوخداشمارانخواهدبخشید...فاش نیوزامیدوارم سانسورنکنیدچون این پیام یک نفرنیست.
سلام.ای کاش یکی بلندمیشدبه این آقای شهیدی میگفت چراحق پرستاری والدین شهیدصعب العلاج راقطع کردید!والدین شهداءچون پیرسالخوره هستندوتوان حرف زدن راندارند؟آیادلیلش چیست؟والله این ظلم هست درحق این خانواده هاوخداشمارانخواهدبخشید...فاش نیوزامیدوارم سانسورنکنیدچون این پیام یک نفرنیست.
ضمن خسته نباشید به مسئولین محترم انجمن سال گذشته هم جلسات معتدد با قائم مقام بنیاد آقای انصاری و معاون تعاون آقای ایزدی و دکتر عباس پور و درخواستهای انجمن و گروه پیگیری تشکیل در همان جلسات بایگانی شد و هیچگونه منافه ای برای جامعه هدف نداشت .جانبازان نخاعی از مسئولین محترم صمیمت نمی خواهیم بلکه قاطعیت می خواهیم تمام مشکلات ما را برطرف نمایند صمیمت پیش کش خود آقایان باشد با توجه به سن جانبازان نجاعی معیشت بزرگترین مشکلات جانبازان نخاعی از جمله سربازان ارتش که به امیدی پرونده آنها به بنیاد انتقال یافت تا حداکثر مشکلات آنان برطرف شود . در صورتیکه مشکلات همچنان باقی و یک سری هم اضافه شد مثل دفترچه درمان نیروهای مسلح از ماگرفتند و بجای آن دفترچه سلامت دادند که هچیک از بیمارستانهای دولتی و یا غیره قبوا ندارند کارت حکمت را گرفتند که با آن میشد حداقل مایحتاج خودرا از فروشگاههای اتکاء بصورت اعتباری تهیه کرد و اقلام ضروری را اقساطی خریداری کرد .
جناب رئیس بنیاد مشکلات ما حل نشد بلکه موارد ذکرشده هم اضافه شد لطفاً صمیمت را کنار بگزارید و با قاطعیت مشکلات ما حل کنید .
جانباز نخاعی با انواع زخم بدن و مشکلات اقتصادی متعدد.
با سلام خدمت تمام دوستان عضو انجمن جانبازان نخاعي
بدين وسيله خواستم از كليه اعضاي انجمن كه همگي خود جانباز و از دلسوختگان نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند و پي گير موضوعات جانبازان نخاعي مي باشند تشكر و خسته نباشيدي گفته باشم . با تشكر

...

جمع خوبی بود .

ولی فقط برای جیب خودتان چانه زنی کردید .

می توانستید یک عیدی هم برای ما بگیرید .

البته خوشحالی و پولداری شما عزیزان :

شادی ما هم است .

همیشه شاد و همیشه خرم باشید .

سلام به شهدای عزیز .

سلام به خانواده شهدای عزیز .

سلام به جانبازان عزیز .

سلام به رزمندگان عزیز .

مردیم از بس که ۵% شدیم .

بدون حقوق .

بدون عیدی .

...
با سلام خدمت مسئولین فاش نیوز چرا نظر اینجانب را انتشار ندادی ؟
با سلام خدمت دوستان انجمن در سال 95 هم از این جلسات صمیمی با حضور جناب شهید و قائم مقام وقت آقای انصار و معاون فعلی تعاوت و بهداشت درمان تشکیل و نتجیه جلسات در همان جلسات بایگانی شد یکی از مخالفین سرسخت نتیجه جلسات آقای ایزدی معاونت تعاون بودند حرف ما جانبازان نخاعی این است ما صمیمیت نمی خواهیم بلکه با تمام قاطعیت می خواهیم مشکلات ما برطرف شود . جناب شهید پرونده جانبازان سرباز ارتش با هزارن امید به بنیاد شهید انتقال یافت که حداقل مشکل معیشت آنها در حد امکان برطرف شود اینکار صورت نگرفته بلکه از نظر درمان هم به مشکل برخوردیم دفترچه نیروهای مسلح را از ما گرفتند و به جای آن دفترچه سلامت دادند که بعضا در بیمارستانی دولتی هم قبول ندارند که چه برسد به بیمارستانهای خصوصی جانبازان شهرستانی با این دفترچه به مشکل برخوردند قرار بود با آمدن بیمه دی به جای بیمه دولتی ایران مشکل درمان جانبازان و خانواده شهدا به حداقل برسد ولی نشد . جناب شهیدی ریاست محترم بنیاد شهیدوامورایثارگران کارت حمکت از سربازهای ارتش گرفتند لا اقل با آن کارت می توانسیم مایحتاج خود را به صورت اعتبار خرید کنم و کالای ضروری خود را به صورت اقساط ماهیانه تهیه نمایم . معیشت ما سرباز درست نشد بلکه بدتر شد. ما با دفترچه ارتش می توانستیم داندانپزشکی رایگان دریافت کنیم در حالی که بنیاد هیچگونه خدمات لازم را ارائه نمی دهد خودرو که یکی از ضروریات لازم برای جانبازان نخاعی هست که سالها گذشته از دولتی همه از آن بد یاد میکنندواگزارشده میگذرد ولی در این دولت خوب از آن خبری نیست .در پایان از جناب شهیدی تقاضا دارم صمیمت را کنار بگذارند و با قاطعیت تمام مشکلات خانبازان علی الخصوص جانبازان نخاعی حل نمایند.
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه ایثارگران عزیز. شما عزیزان برای رضای خدا رفتید جبهه من میدونم چون اون موقعه همه ساده بودند و مخلص و فقط برای دفاع و رضای خدا رفتند من قلبا به این حرفم اعتقاد دارم وقتی مرحوم همسرم رفت جبهه یادمه سال ۶۳ وقتی به خاطر مجروهیتش تو بیمارستان نمازی بستری بود پسر خواهرش که دنبال پرونده جانبازیش بود اومد داخل اتاقی که بستری بود و گفت دایی جان اینجا را باید امًضاء کنی وقتی مرحوم ازش سوال کرد برای چی باید امضا کنم و وقتی فهمید برای پرونده جانبازی هست اون پرونده را گرفت و به گوشه ای انداخت و گفت من برای رضای خداوند رفتم جبهه من و بچه هاش وقتی این صحنه را دیدیم توی دلمون بهش افتخار کردیم بیست سال از اون موقعه گذشت امرار معاش زندگیمون با کشاورزی میگذشت اون روزا درامد چندانی نبود اما مخارج زندگی مث حالا کمرشکن نبود زندگیمون به خوبی میگذشت تا اینکه بیست سال کذشت و شوهرم پیر شده بود و مخارج زندگی سخت میگذشت بعد از بیست سال یه روز پسر کوچکم که تحصیل کرده و بیکار هم بود از پدرش اجازه گرفت که پرونده جانبازیشو به کمیسیون پزشکی ببره چون خانواده در مضیقه بود و شوهرم بهش اجازه داد فقط یه بار پروندشو به کمیسیون بردن و ۲۰% درصد بهش دادن و به خاطر کهولت سن که خیلی بالا بود حالت اشتغال براش زدن و خدا را شکر یه حقوق اندکی براش حکم زدن بعد اون جریان طولی نکشید که پسرم کارمند دولت شد و خدا را شکر اونم کمک خرج خانواده شد همیشه پسرم میگفت دیگه پرونده پدرشو کمیسیون نمیبره که درصدشو افزایش بده میگفت شاید پدرم راضی نباشه چون پدرش دیگه خیلی پیر شده بود و نمیتونست تصمیم بگیره به خاطر همین پسرم به احترام پدرش که یه روز نمیخواست مطالبه مجروحیتش را بکنه دیگه پیگیری پروندش نشد الان هم من راضی هستم از اینکه پسرم حرمت پدرشو نگه داشته و رضایت پدر و مادر و بیشتر از همه خداوند را در نظر داشته به فرزندانتون وفا را بیاموزید دنیا را که هم براشون پر از امکانات کنید فایدش چیه اگه وفاداری را نیاموزه یکم بیشتر فکر کنید طلب کار نباشید از این نظام شما برای رضای خدا رفتید شما ایثار برای خدا کردید قدر و منزلتتون را کوچک نکنید
سلام فاش نیوز
چرا نظرات دوستان را انتشار نمیدید از جمله مال من را ؟؟
کار خوبی نیست
بنیاد شهید بین ایثارگران فرق میگزارد == بیمه دی هزینه درمان را 3 ماه است نداده است == بانک دی وام به ایثارگران نمیدهد = قانون جامع خدمات کشوری ایثارگران در آموزش و پرورش بین کارمندان اجرا نمیشود و ......... و.......
چهارمین کنگره بین المللی بوشهر دو قرن مقاومت برابر استعمار برگزار شد
نوستالژی خاریِ روباه پیر در استان زنده شد/ گورستان متجاوزین انگلیسی یادآور خیانت های غربی ها به ایران است.
سلام اینکه فاش نیوز و... مشکلات و گرفتاری های جامعه ایثارگران را منتشر می کنه(که البته خیلی،خیلی وشاید هم به اندازه همه خانوارهای ایثارگران مشکل وگرفتاری باشد که صدالبته برای پایداری نظام انها را تحمل می کنند)خوبه اما به صرف انتشار این مشکلات و اینکه ما ایثارگران از مشکلات هم باخبرباشیم و راه حلی برای این مشکلات پیدا نشود موجب ناراحتی ایثارگران و کم شدن خوانندگانتون می شه./. بنده یه پیشنهاد دارم که اگه مقدوره یه بخشی بعنوان (پرسش از شما و پیگیری پاسخ ازمسئولین از ما)درپایگاه خودتون ایجاد کنید و پیگیری مشکلات ایثارگران را دنبال کنید هرچند بعید می دانم مسئولین بنیاد زیر بار این خواسته بروند./.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi