شناسه خبر : 58270
چهارشنبه 16 اسفند 1396 , 14:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برای منفعت، سر فرزندان ما را می برند!

چرا بعضی از مسئولین اجازه می دهند خون بهای شهدا را یک عده از خدا بی خبر و ازدین و دیانت جداشده، و ثروت کشور را به تاراج ببرند؟

عیسی مرادبخش جانباز ۵۵%ضایعه نخاعی از رشت - فرزندان این ملت با جان دل فرمان حضرت امام خمینی(ره) را پذیرفتند و به فرمایش امام لبیک گفتند و بالبیک یا خمینی عازم جبهه های حق علیه باطل شدند و جلوی دشمن ایستاده و با خون خودن نوشتند و امضاء کردند استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی.

با تلاش و ازخودگذشتگی فرزندان این مرز و بوم نگذاشتند حتی یک وجب ازخاک این کشور عزیز به دست دشمن بیفتد.

 همین بسیجی ها بودند که با سن سال کم، گریه کنان از همدیگرسبقت می گرفتند تا در خط اول جبهه حضور پیداکنند. همین بسیجی ها بودند بااینکه برخی به تازگی ازدواج کرده بوند و برخی نیز دوران نامزدی را می گذراندند، آنها را تنها می گذاشتند و به جبهه می رفتند تا از غافله عقب نمانند.

همین بسیجی هابودند که جگرگوشه تازه بدنیا آمده خود را جا می گذاشتند و راهی جبهه ها می شدندتا به عهدی که باامام(ره)  خود بسته بودند عمل نمایند و از آن سرپیچی نکنند. رفتند و با دست پلیدعراقی ها دسته جمعی زنده بگور شدند تا اسلام ناب محمدی(ص) پایدار بماند.

کسانی مثل ابوترابی ها و غیره رفتند شلاق های بیرحمانه حزب بعث را تحمل کردند شهیدشدن دتا این نظام پایدار بماند.

هنوز استخوان های شهدای بجامانده درخاک عراق را پیدا می کنند و باشکوه تشیع میشوند.

ولی از طرف دیگر، هنوزیک عده ازخدا بی خبر سرفرزندان مارامی برند، قطعه قطعه می کنند تاامنیت کشور رابهم بزنند؟

چرا بعضی از مسئولین اجازه می دهند خون بهای شهدا را یک عده از خدا بی خبر و ازدین و دیانت جداشده، و ثروت کشور را به تاراج ببرند؟

 مقام عظمی رهبری تاکید می کنند مواظب رفتارتان، مواظب کردارتان و مواظب گفتارتان باشید و نسبت به یادگاران هشت سال دفاع مقدس بی اعتنا نباشید. ولی متاسفانه عده ای گوش شنوا ندارند. خداوند بیامرزد شهید باکری را، واقعا یک عده ازبچه های جنگ راه را گم کرده اند و بیراهه میروند.

یادشان رفته باهم چفیه را پهن می کردندنان خشک رادست جمعی و با خنده و شادی می خوردند و شکرمی کردند.

حالا امروز چسبیده اند به عده ای که اصلا نمی دانند معنی جنگ چیست!

امام راحل ما فرمودند نگذارید این پیشکسوتان جهاد شهادت درپیچ و خم زنگی روزمره خود به فراموشی سپرده شوند.

 مقام معظم رهبری همیشه می فرمایند این بچه های شهدا و جانبازان را همین طوری رها نکنید و به مشکلات آنهارسیدگی نمایید، درمان جانبازان راجدی بگیرید، مسکن مناسب برای جانبازان تهیه نمایید تادغدغه نداشته باشند.

 متاسفانه مسئولین باترحم به این یادگاران هشت سال دفاع مقدس می نگرند.در کشورهای دیگر جانبازان ما را قهرمان می نامند ولی متاسفانه مدیران ما با ترحم به ما نگاه می کنند و فکر می کنند این کشور و یا ثروت این مملکت، ارثیه پدری شان هست.

 به خدا، به احترام حضرت امام خامنه ای و به حرمت انقلاب و شهدا، ما قفل بر دهان زده ایم و  وای اگرامام خامنه ای حکم جهادمان بدهد، ما همان هستیم که درهشت سال دفاع مقدس بودیم.

درددل زیاد است.

آرزو داریم ازنزدیک با مسئولین بنشینیم تا درد دل ما را گوش کنند، به واقعیت پی ببرند و گزارش های کذب و دروغ بعضی ها را گوش ندهند.

امیدواریم مدیران ماهم به خودشان بیایند.!

والسلام و علیکم و رحمت الله...

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
3 ماه گذشته ولی بیمه دی هزینه درمان ایثارگران را پرداخت نکرده است قبلا در بیمه ایران در عرض 10 روز پرداخت میشد چرا بنیا د شهید با بیمه دی قرارداد بسته که به وعده اش عمل نمیکند ؟
سلام علیکم ، روزهای انقلاب بحث های زیادی بین مردم بود در پیاده روها عده ای دور هم جمع شدند و با حرارت مشغول بحث سیاسی و تشریح اوضاع کشور بودند. یکی از بحثهای داغ آن روزها دلایل شکست انقلاب مشروطه بود که از زوایای متعدد و علتهای مختلف محور گفتگو بود. بطور کلی همگی میدانستیم دخالت آمریکا و انگلیس باعث شکست مقطعی انقلاب بوده همچنین میدانستیم آمریکا و انگلیس از منافع خودشان در ایران چشم پوشی نمی کنند. پس از تسخیر لانه جاسوسی تمام حقایق در مورد دشمنی آمریکا و انگلیس و استعمار 50 ساله برملا و آشکار شد.
با این توضیحات هنوز عده ای وابسته به استعمارگران تلاش میکنند انقلاب اسلامی را به همان ترتیب که بوسیله وکیل و وزیر نفوذی انقلاب مشروطه شکست خورد وادار به شکست نمایند اما مردم هوشیار هستند لذا چاشنی دشمنی را توسط عده ای روحانی نما در پستهای حساس کشور عامل ایجاد تغییر در ذهن جوانان و ناکارآمد جلوه دادن حکومت دینی کردند.
به این ترتیب دشمنان انقلاب اسلامی با یک تیر دو هدف را نشانه گرفتند اول به حاشیه راندن و نابودی روحانیت شیعه سپس نابودی انقلاب اسلامی در دستور کار قرار دادند. در شرایط امروزی هر ایرانی وطن پرست با مطالعه تاریخ یکصد ساله گذشته بخوبی میداند هدف دشمنان تامین آسایش و رفاه مردم نیست بلکه چپاول ثروت کشور های اسلامی و جلوگیری از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که عامل اصلی اتحاد و یکپارچگی امت واحد اسلام و شکست تمام سیاستهای دشمنان دین و میهن میباشد.
در این شرایط مسئولان چه نوع سیاستی را دنبال میکنند که بطور علنی باعث تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت و تفرقه و رفاه مادی عده ای از مسئولان منفور و پلاک دار شده و دشمنان را پس از ناامیدی مطلق دوباره امیدوار و بسیار گستاخ کرده است؟
عاملان اجرای این سیاست شیطانی و دشمن شاد کن از قهر و غضب الهی و مردم شهید پرور چیزی میدانند؟ ملت ایران هرگز اجازه نخواهند داد استبداد و استعمار مجددا در ایران اسلامی برقرار شود تا مردم مجبور باشند 50 سال دیگر در مبارزات مخفی و زندانها و شکنجه و قتل و فساد تکرار و گرفتار شوند تا همین شرایط بوجود آید بنابراین هرچه در توان داریم تلاش میکنیم تا انقلاب اسلامی و خون شهیدان را حفظ کنیم.
سلام ، نیروهای انقلابی و عاشقان نظام اسلامی از ابتدای انقلاب با نثار جان و مالشان از دین و میهن حراست و حفاظت کردند و همچنان با وجود انواع اهانت و تحقیر بر عهد و پیمان با رهبر عزیزمان و حق تعالی ایستادند.
مدعیانی که مدام با شعار و وعده های دروغ کوچکترین حرکتی در جهت اعتلای دین و پیشرفت میهن نداشتند بلکه با بی تدبیری و سیاست بازی باعث نفوذ جاسوسان و خیانتکاران و صدمات گسترده به اقتصاد و تحمیل هزینه های هنگفت در اثر گسترش فساد و اختلاس و رانت و زمین خواری و غیره شدند بوسیله شبکه های مجازی و روزنامه های اجاره ای و کمکهای مالی از دشمنان با تزویر و ریاکاری وانمود میکنند که اکثریت مردم را همراه دارند.
نمونه عدم همراهی اکثریت مردم مسلمان و شیعه با اینگونه طیف مفسد و سیاست باز یوم الله نهم دی و سایر مناسبتهای دینی و ملی و انقلابی بوده که بطور علنی و آشکار تزویر و ریاکاری و سیاست بازی آنها را برای نمایش دروغین همراهی اکثریت مردم افشا کرده است لیکن مسئولان مربوط همچنان دست روی دست گذاشتند تا اینگونه افراد ملعون و اجنبی پرست و سرسپرده و مفتون و غربزده علیرغم تلاشهای علنی همسو با دشمنان بر علیه حاکمیت اسلامی و رهبری قاطع نظام چه عاملی باعث سکوت شده است؟ چرا مسئولان دلسوز تماشاگر ویرانی کشور بدست عده ای مسخ شده غربزده هستند؟ آیا تاریخ صد ساله گذشته کافی نیست تا بدانیم عده ای اجنبی پرست کشور را به سوی تسلط دوباره دشمنان و استعمارگران پیش میبرند؟
خیانتکاران به دین و میهن بجز گرین کارت و تابعیت دوگانه چقدر از خیانت سود دارند که وجدان و امنیت و دین و میهن را به مهر ابدی خیانت بر پیشانی ترجیح دادند و به اجنبی بفروشند در حالیکه تمام تاریخ و تمدن و آبروی چندین هزار ساله ایران بعلاوه ثروت کشور را در اختیار دارند؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi