شناسه خبر : 58302
چهارشنبه 16 اسفند 1396 , 10:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مانده ام با مغازه ای اجاره ای!

به گمان اینکه بنده با ۲۶ماه جبهه و ۵ درصد جانبازی ارتش میتوانم برای اولویت معافیت سربازی کمک کنم، اعزام شد وگویا جانبازی ارتش را برای امتیازقبول نمی کنند!

رزمنده - 35 سال تمام با تالمات روحی و جسمی جنگِ خانمان سوز سوختیم و ساختیم، نه تنها ذره ای عزت ندیدیم حتی پیش خانواده سرافکنده گشتیم!

هرچه تلاش کردم برای انتقال دخترم، به دربسته خوردم. لکن چون شرط مهمانی پرداخت شهریه بود تنها پسرم حمید از ادامه فوق منصرف شده، مغازه بقالی اجاره کرد تا به تنها خواهرش باتوجه به شرایط خانواده کمک کند. ازسویی به گمان اینکه بنده با 26ماه جبهه و 5 درصد جانبازی ارتش میتوانم برای اولویت معافیت سربازی کمک کنم، اعزام شد وگویا جانبازی ارتش را برای امتیازقبول نمی کنند!

الان من مانده ام با این مغازه اجاره ای و باخیل عظیم مشکلات درگیرم.

 آیا کسی نیست مرا یاری کند؟!

آیا 36 سال رنج و عذاب کافی نیست؟ آیاتنها ارثی که که ازجنگ به من وخانواده رسیده مرگ تدریجی است؟

از فاش نیوز عزیز تقاضامندم عاجزای ندای این دردمند را به گوش مسئولین برساند تا شاید فرجی حاصل شود و پسر بیچاره ام (هنگام اعزام پزشک گفته بود بخاطر لاغری مفرط به کمیسیون ارجاع شود) که این قدرمشقت کشیده و به خاطر وعده های پوچ مسئولین در رابطه با معافیت فرزندان ایثارگران، معافیتش را قبول نکردند، به حق و حقوق خود برسد!

نمی دانم چگونه به رویش نگاه کنم؟

من به حال او ناراحتم. همسرم هم به حال پریشان من، دختر و پسرم نگران است و می گوید کو آن عزت مندی، آیا مدال افتخارتان این بود؟

شما را به خدا دردهایم را منعکس کنید. بغض امانم نمی دهد!

آقای کمالی بک روی سخنم هم باشماست. مرا دریابید. به شما هم نامه دادم ولی نتیجه نداد.

دوست ندارم قسم بخورم ولی بریده ام... بریده ام ... بریده!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
بنیادتبریز پرونده یکنفردیگرراکه بابنده پرونده اش مونمیزد به کمسیون فرستاد مال مرا به مشترک یعنی دنبال نخودسیاه...کی میگه ضوابط حاکم است نه روابط
a alipoor:
✳️ #ایثارگران_بدانند ✳️قوانین کشک باعدم اجرا

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi