شناسه خبر : 58356
پنجشنبه 17 اسفند 1396 , 11:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مشاور ایثارگران وزارت کشور

تبعیض در قوانین ایثارگری را پیگیری می کنیم!

هیاتی متشکل از همه دستگاه های مرتبط مانند بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان امور استخدامی و سازمان برنامه و بودجه باید برای بازنگری صحیح قوانین اقدام کنند.

فاش نیوز- غلامرضا یاوند عباسی روز چهارشنبه در نشست با نخبگان و تشکل های شاهد و ایثارگر استان ایلام با بیان اینکه بسیاری از مفاد قوانین و مقررات کنونی غیر کاربردی و فقط روی کاغذ وجود دارند تاکید کرد: هیاتی متشکل از همه دستگاه های مرتبط مانند بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان امور استخدامی و سازمان برنامه و بودجه باید برای بازنگری صحیح این قوانین اقدام کنند.
 


وی تاکید کرد: علاوه بر بازنگری در قوانین و مقررات ایثارگری، دستگاه های اجرایی مختلف نیز باید از تفسیر و تحلیل تبعیض آمیز این قوانین خودداری کنند.

وی گفت: تمامی قوانین مربوط به ایثارگران که در مجلس به تصویب رسیده از فیلتر شورای نگهبان عبور کرده است بنابراین منع شرعی و قانونی برای اجرای آنها وجود ندارد و باید تمامی زمینه ها برای اجرای آنها در همه دستگاه های اجرایی فراهم شود.

 مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور گفت: استفاده بیشتر از ایثارگران در پست های مدیریتی نیازمند کار فرهنگی است و به این منظور برنامه ای در دست طراحی است که از استاندارانی که بیشترین تعداد معاونان، مدیران کل و روسای دستگاه ها را از بین ایثارگران انتخاب کنند تجلیل شود.

یاوند عباسی افزود: اگر در استان ها نیز استانداران این برنامه را اجرا کنند فرهنگسازی بسیار مناسبی درخصوص بکارگیری ایثارگران در پست های مدیریتی انجام خواهد شد.

مشاور ایثارگران وزیر کشور تاکید کرد: با تمامی استانداران سراسر کشور برای بکارگیری ایثارگران در پست های مدیریتی مکاتبه خواهد شد.

مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور گفت: جامعه ایثارگران کشور هنوز در زمینه اشتغال و مسائل دیگر با مشکل مواجه هستند که در استان هایی مانند ایلام نیز که در مجموع وضعیت مناسبی ندارند ایثارگران به عنوان بخشی از جامعه با مشکلات بیشتری نسبت به دیگر مناطق کشور روبرو هستند.
یاوند عباسی با بیان اینکه ایثارگران زیاد هستند اما زیادی نیستند و باید برای رفع مشکل آنها در هر زمینه ای چاره اندیشی شود، تاکید کرد: بخشی از مشکلات ایثارگران مربوط به اشکالات عملکردی مدیران است که خدمات ارائه شده به ایثارگران را در بوق و کرنا کرده در حالیکه در عمل چیزی نصیب این قشر نشده است.
مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت کشور افزود: باید قوانینی مبتنی بر عدالت، نیاز ها و امکانات تصویب شود تا تمام جامعه ایثارگران بتوانند خدمات یکسانی دریافت کنند.
وی گفت: بخش دیگری از مشکلات نیز به خود ایثارگران باز می گردد که هنوز نتوانسته اند برجستگی های علمی و شخصیتی خود را به جامعه نشان دهند.
به گزارش ایرنا، در این نشست جمعی از نخبگان شاهد و ایثارگر و نمایندگان تشکل های ایثارگران مسائل و مشکلات خود را بیان کردند.
50 هزار نفر از جمعیت 580هزار نفری استان ایلام ایثارگر هستند.
استان ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس و دیگر آوردگاه های نظام اسلامی سه هزار شهید، 11 هزار جانباز و 332 آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اینستاگرام
بانام ویادخدا/عرض احترام وخداقوت به خاطرخداوادای دین به ایثارگران عملیاتی شهدای زنده ودر راستای عاقبت بخیری نسبت به رفع تبعیض دراستان لرستان عنایت ویژه ای داشته باشید/پناه وتوکل برخدا
باسلام خداقوت جناب عباسی ایثارگران بعنوان انسان هایی که برای دفاع از ارمان واب وخاک خود از همه چیز خود گذشتند امروز باشرایط سنی بالای پنجاه سال بویژه کسانی که بصورت مستقیم درگیر جنگ بوده اند با ده ها مشکل اعم از درد ورنج جنگ ومجروحیت وامراض دوران پیری ومیانسالی درشرایطی نیستند کهبرای اجرای حد اقل حقوق خود در پیچ وخم ادارات تحقیر شوند وبا فشار های عصبی. مشکلات انها تشدید شود نگذاریم جانبازانمان یکی یکی شهید شوند وبعد از شهادت انها هی بنشینیم واز اخلاق ومنش وجانفشانی انها در جنگ بگوییم هر روز متاسفانه یک نوع محدو دیت برای اجرای قوانین ایثار گران ایجاد می شود که این درواقع خیانت به ارامان های شهداست
ما را از فرزندان این پدر مادر ندانسته اند :
توصییه ای به جوانان اینده کشور ، هرگاه حکم جهاد دادند ، برای نجات کشورت بشتاب ، نگذارید احدی از اجنبی وارد کشورتان گردند ، وجب به وجب خاک کشورت را از لوث وجود بیگانگان پاک کنید ، به فرمان خدا و ولی امر مسلمین در جهاد شرکت کنید ، کشته شدگان در راه خدا شهید و جایگاهشان در بهشت هست ،
مواظب باشید ، تا شهید ، جانباز ، مفقود الاثر شوید ، چون اگر به سلامت به خانه و کاشانه تان بر گرد ید ، برابری میکند با کسانیکه هرگز به حکم جهاد لبیک نگفته اند و یا از ترس دشمن فراری از کشورشان شده اند و یا اینکه زیر بال و پر بزرگان پارتی دار و پول دار خودشان را مخفی کرده اند تا بقولی آبها از آسیاب بیفتد و کم کم ظاهر شوند ، البته اگر وضع مالی خوبی داشتید مهم نیست که شما را فرزندان این آب و خاک بدانند یا ندانند ؟؟!!!
چرا در آموزش و پرورش به ایثارگران زیر 25 درصد از مزایای قانون ماده 51 محرومند ؟ ---- این چندمین بار است که از فاش نیوز درخواست داریم که علت این تبعیض بین ایثارگران کارمند را معلوم کند .
یک سئول از آقای شهیدی --- در سر سفره میشود به بعضی از خانواده گفت که شما نخورید و بقیه بخورند ؟؟؟؟ چرا بین ایثارگران تبعیض قرار میدهید ؟ چرا جانبازان زیر 25 درصد از امکانات بنیاد محرومند ؟ در زمان جنگ همه با هم روی مین میرفتیم و خط دشمن را با هم میشکستیم ! بنیاد بین ایثارگران فتنه می اندازد .
نشستند و گفتند و برخواستند !!!!! مشکلات هنوز پابرجاست ؟؟؟؟؟
سلام بر همه مدافعان حق و عدالت
سلام اقای دکتر عباسی
با توجه به مسئولیتی که دارد صد درصد می توانید در مدت زمان کوتاهی مثلا یک ماه این همه تبعیض در قانون ایثارگران و بخصوص زیر25% های بیکار را رفع کنید برای اینکار مراحل بشرح زیر است :
- تشکیل وزارت ایثارگران با مدیران متخصص و دانا و ادغام امور ایثارگران ارتش و سپاه و..... با این وزارتخانه برای خدمت رسانی عالی و متمرکز به همه رزمنده ها و جانبازان و خانواده های شهدا
- حذف کلمه 25% از میان کل قوانین و تسری همه تسهیلات 25% به همه جانبازان زیر25%
- تدوین تسریع ایین نامه "حقوق ایثار " بجای کمک معیشت همه ایثارگران طرح معسرین و تامین بودجه مربوطه
باسلام عرض ادب اگر واقعا ایثارگران را دوست دارید هر روز زخمهای این عزیزان را باز وبه جاش نمک نریزید سی چند سال برای هرکاری کافی نبود فاش نیوز عزیز شماهم بعداز بیات شدن خبر نظر هارا نگذار
سلام، در پست گیلان بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی یکی از روسای ایثارگر و کارامد می توانست سی و پنج سال خدمت نمایند اما با فشار نماینده یکی از شهرستان که پبگیر بوده تا مشکل سرپرستی رئیس اداره پست شهرستان را حل کند با مدیر کل پست استان ملاقات و مدیر کل نیز دیواری کوتاهتر از رئیس ایثارگر پیدا نکرده و طرح تنزل از ریاست به کارشناسی . ایثارگر را مجبور به تسلیم درخواست بازنشستگی نموده تا اخذرضایت این نماینده محترم و مدیر عامل شرکت پست ـ بقای خود را حفظ نمایداینگونه رفتارها در کجای مدیریت اسلامی جایگاه دارد.
برای ماده51همه محرومندوتعلق نمیگیرد.مگراینکه بخشنامه کنندتابه زیر25درصدهابدن.فعلا فقظ شامل بالای 25میشه متاسفانه
سلام ، هیچگونه قصوری متوجه ایثارگران محترم نیست بلکه همانطور که گفته شده اشکال در نحوه نگرش مدیران سکولار و ضعف ایمان به شخصیت ایثارگران است. علیرغم چند مجروحیت و تعدد امور محوله هرسال در خصوص وظایف محوله در سطح کشور رتبه اول را کسب کردیم اما هیچوقت به روی خودشان نیاوردند گرچه هیچگونه چشمداشتی بجز خدمت خلق و رضایت حق تعالی مد نظر نبوده لیکن تلاشهای شبانه روزی که اغلب تا اذان صبح ادامه داشته پس از کسب رتبه اول در کشور را به خودشان نسبت دادند اینها مهم نیست رضایت خداوند مهم است.
ضدیت با ایثارگران و بسیجیان و نیروهای انقلابی و متعهد توسط مدیران سکولار و غربزده بارها تاکید شده که اگر کوچکترین برخوردی بعمل آمده بود امروز شاهد فسادهای گسترده نبودیم. همیشه مثالهای روشن و آشکاری نقل کردیم اما مسئولان نظارتی کوتاهی کردند. از سال 92 وضعیت پرداخت هزینه های درمانی صفر مطلق بوده یا هیچونه زمینی برای ساخت مسکن وجود نداشته است. بارها عرض کردیم راه و شهرسازی بزرگترین مجموعه در اعتبارات کشور و خدمت رسان به مردم است درحالیکه دهها سال است راه و شهرسازی تبدیل لانه زنبور سکولارها و بساز و بفروشها شده است.
در این شرایط بدیهی است وضعیت مسکن مهر که صرفا برای خانه دار شدن اقشار کم درآمد بوده تبدیل به مرکز فساد مالی کشور شده است چنانچه فقط ماده 15 قانون تعاون و اقتصاد جمهوری اسلامی مصوب مجلس کنترل و اجرا شده بود 90 درصد از مشکلات مسکن مهر وجود نداشت اما مهمترین ماده قانونی کاملا معکوس و وارونه اجرا شده است و هیچکس پاسخگو نیست.
هزاران موضوع بر خلاف نظام اسلامی جریان دارد که موارد بالا مشتی از خروار است اما هیچیک از مسئولان اقدامی نکردند بلکه عده ای از نمایندگان مجلس نفت بر آتش فساد ریختند تا مردم با نا امیدی به تظاهرات و اعتراض علنی روی آوردند.
وقتی دستهای ناپاکی در کار هستند که از صدر تا ذیل مشکلات را میدانند ولی هیچ کاری بجز حرف و وعده پوچ وجود ندادند بنابراین مردم ناراضی و ناامید میشوند و به مرور زمان اینگونه رویه تبدیل به ناکارآمدی حکومت اسلامی جلوه گر میشود که عین خواسته و اهداف دشمنان اسلام و مسلمین است.
سلام..بایه نفرازهمرزمان که پروندمان درشرایط یکسان بودازارتش احراز شدیم بنیاد تبریزپرونده وی را کمسیون استان ارجاع وتایید ومال مرا به کمسیون مشترک(پوچ) فرستاد برادر سینه ام ازدردمیترکد نمیدانم دردم را به که بگویم بنیاداگر 5درصدم را تاییدمیکردتنها پسرم که بخاطر تامین شهریه مهمانی دانشگاه باصطلاح سراسری تنهاخواهرش درشرایط بدخلنواده ازادامه تحصیل منصرف ومغازه بقالی بالیسانس اجاره کرده بودمجبورنمیشد با26ماه جبهه به سربازی بره ومن ومادر بیمارش وخواهرش رابا کوله باری ازمشکلات تنها بگذاره ..شاید بعدا بیشترازبنده بشنوید که دنیاازظلمهاییکه درحقم رواگشته باخبرشوند ..آب که ازسرگذشت چه یک وجب چه چندوجب.
سی سال فقط شعار فقط دروغ فقط وعده فقط پاتی بازی
مسئله خودروجانبازان بایدبه جانبازان5٪ببالاتعلق بگیرد،،،چه خودروهای داخلی وچه واردات خودرو*****مسئله به این مهمی نبایدانحصاری باشدومختص افرادخاص وآقازاده های مفت خورباشد،این جانبازان حق بزرگ وبسیاربزرگی به گردن ملت وحکومت دارندومسئله دوم موضوع طرح ترافیک جانبازان است که توسط شورای شهرتهران به سخره گرفته شده است!ضمن اینکه موضوع طرح ترافیک جانبازان درچندسال پیش قانون شده وبعهده وزارت کشوراست***پیشنهاد:پلاک ویژه به کلیه جانبازان بدهیدتامشکل،ریشه ای حل شود.متشکرم.
قانون خرید خدمت فرزندان ایثارگران مگر در بودجه ۹۶ نیست چرا اجرا نمی شود چرا همه شعار میدهند.
انشااله وقتی بنیاد تبدیل به وزارتخانه شود، بهترین گزینه برای وزارت اقای یاوند عباسی است .
من هم حاضرم مشاور افتخاری و بدون حقوق در کنار ایشان خدمت کنم .
با با این سید بزگوار سنش بالاست توانایی کار نداره یک مشت از خدا بی خبر که دوران سخت جبهه وجنگ را به خود ندیده اند دور خود جمع کرده مسخره می کنند بچه های دوران جبهه جنگ را یک ساله مجلس قانون برای ایثارگران مجروح شیمایی فاقد پرونده بالینی که مجروحیت ومکان آلوده شیمایی به تایید یگان امضاء کننده برسد 5درصد جانبازی تعلق می گیرد شورای محترم نگهبان هم تایید الان تو اتاق سید خاک می خورد وبایگانی شده
بازم شما فهمیدین افرادی هست که به حقشان نرسیدند دیگه به علت مشکلات بدنی هیچ کاری به ما نمیدن ـاقا این حرفها را تو مجلس بگو نه برای مردم ـانها کاره ای نیستن ـولی باز به هم خواهیم رسید ـخوبیها فراموش نمیشودـ رزمنده بالای یکال
کی آمد وکی رفت؟؟؟!!!!!
والله حقیر که ایلامی ودر شهر ایلامم
سالهامدرس دانشگاه
مقالات متعدد
پژوهش های فراوان وچاپ شده و....
اینها که نخبه بودن وما نبودیم کاری ندارم....!!!
فقط : بفرمائید کی آمد وکی رفت که نخبه گان استان خبر داشتند وما ی (بی نخبه( بخوانید پخمه) خبر نداشتیم؟؟!!
بنیاد ایلالم که پرونده کامل را دارد....؟؟!!!
ولی آشنای ما نیست
یا همون بهتر که بگم پارتی ما در بنیاد نیست...؟!!
بنیادی که اگر یک تیم بازرسی برود وبدون تعارف بررسی کند می بیند آنجا در یکی دوسال گذشته جانباز 5 درصد(پنج درصد) وام مسکن گرفته ولی جانباز بالای 25درصد و... هنوز در نوبتند...
بروید تحقیق کنید ببینید درست یا نه؟!!
بنیادی که چندین سال است از یک خانواده با یک شهید و5 جانباز با درصد بالا هیچ خبری ندارد جز تشکیل وبایگانی پرونده برای هرکدام از آنها که اگر صراحت قانون نبوداین پرونده ها هم یادشان میرفت...
والله عین واقعیت است.....
اگراین خبر که دربودجه سال ۹۷ کمک معیشت ایثارگران معسر محاسبه نشده و از ردیف حذف شده درست باشه حداقل از چند ده هزارنفرکمک معیشت بگیر من خودم و چهارنفر دیگه رسما و تصویری درشبکه های اجتماعی هرچی که از گذشته داریم آتش میکشیم و با التماس از کشور افغانستان تقاضا میکنیم به ما تابعیت بدهند‌.اگرنگم عده ای عمدا قصد دارند همین باقی مانده مدافعان کشور را تحریک به شورش کنند حداقل قصد ایجاد نارضایتی دارند.هرچندمن و امثال من دیگر حال این کارها را نداریم الی انتحاری که هم خودمون را راحت کنیم هم عده ای که خون مردم را می مکند و به اسم نظام جمهوری اسلامی ایران تمام میکنند را از صفحه روزگار محو کنیم
بسم تعالی جناب آقای دکتر عباسی محترم با سلام احترام اینجانب ابراهیم امینی سیوچ ۲۶سال بسیج فعال خط رهبری به استحضار می رساند که بنده در مورخه 1369/9/18 به قرادادی درجهاد سازندگی شهر ستان بانه اشتغال بکار شدم چون بنده سطح سوادم و مدرکم نهضت بو د جهاد بنده را در سال 1377 به شرکت آب و فاضلاب روستایی منتقل کرد و حالا در این شرکت مشغول خدمت هستم در مورخه 1382/6/20به درجه جانبازی 35% نائل گردیم در مورخه1383/3/27بنیادشهید طبق شماره نامه117/02/2233 از شرکت آبوفاضلاب روستایی استعلام برای وضعیت استخدامی بنده در مورخه 1383/3/28شرکت طبق شماره نامه 13354 به بنیاد شهید شهرستان بانه جواب داد که ابراهیم امینی سیوچ جانباز 35% قراردادی و تابع قانون کار می باشد در مورخه 1384/10/14با نامه بنیادشهید شهرستان بانه به کمیسیون حالت اشتغال تبصره یک اعزام شدم و حکم از کار افتادگی کلی حالت اشتغال بنیاد واز حقوق و مزایای جانبازی بهره مند شدم در مورخه 1395/10/30 بنیادشهید زیاد لا 8 نفر دیگر که مثل بنده دو حقوق می گیرند حقوق بنده قطع کرده 28 سال است خد مت می کنم بعداز۱۵سال خدمت به بعد جانباز شدم در مورخه 1384/10/14لغایت 1395/10/30 حقوق جانبازی می گرفتم طبق اصلاح تبصره2)ماده39) 3مهر1392 2مصوبه شورای اسلامی حقوق حالت اشتغال جانبازان و ایثارگران قطع نخواهد شد به عبارتی آن دسته از جانبازانی که حقوق دریافت می کنند در صورت اشتغال در یک شغل جدید خواهند توانست بدون قطع شدن حقوق جانبازی از محل اشتغال جدید نیز حقوق دریافت کنند وهم جانبازان و آزادگانی که در دستگاه های مشمول بند آلف ماده ۲ قانون جامع مشغول خدمت بوده واز گذشته برخی از آنان حقوق حالت اشتغال خود را از بنیاد دریافت می کرده‌اند دریافت حقوق آنان همچنان ادامه خواهد داشت و براساس اصلاح تبصره ۲ ماده ۳۹ قانون جامع بنیاد حق قطع این حقوق خلاف قانون است مبنای پرداخت این حقوق حسب مورد مقررات نیروهای مسلح یا قانون مدیریت خدمات کشوری است
به اداره کل مراجعه کردم گفتم چرا زیاد لا ۸ نفر دیگر فقط حقوق بنده قطع کردند گفت اسم هیچ کسی نبرید شما پیدا شدی آیا بنده دزدی کردم پیدا شدم بعدا 13 سال گفت اینها به شما فرق می کنند آیا یک بام دو هواست از جناب آقای دکتر عباسی تقاضا دارم که بعداز خدا پشت و پناه این قشر بی دفاع هستید لطف خودرا نسبت به درخواست معطوف بفرمائید تا حق بنده ضایع نگردد باتشکر ابراهیم امینی سیوچ جانباز 35% کد جانبازی 1201005132
بنام خدا .جناب عباسی برادر عزیز .راهی برایمان باز کنید تا بتوانیم با شما بدون واسطه تماس بگیریم .تا مشکلی از مشکلاتمان در جوار شما برادر عزیز پیگیری و شاید حل شود..
با سلام و درود

قانون بازنشستگی با سنوات ارفاقی را دستگاهها اجرا نمی کنند یک ساله منتظر اجرای این قانون هستم، این قوانین با این نحوه اجرا توسط دستگاه ها قوانین ضد ایثارگری است به شان و شخصیت ایثار گران لطمه و آسیب وارد می شود، قانون گذاران یا قانون وضع نکنند یا اگر میکنند ضمانت اجرایی داشته باشد.

صمد مهدی پور فرزند شهید دفاع مقدس
در رابطه با قانون بازنشستگی با سنوات ارفاقی
1- بنده اگر جای واضعین این قانون بودم بعد از ابلاغ این قانون به دستگاههایی که مشمول این قانون هستند یاد آوری می نمودم که هر گاه فرزند شهید یا جانبازی که مشمول این قانون می شود و زمان استفاده آن رسیده به محض اینکه فرد ذینفع در خواست کتبی به دستگاه تسلیم نمود دستگاه مکلف و موظف است طبق قوانین مصوب نسبت به انجام مراحل بازنشستگی فرد درخواست کننده اقدام کند ، این فرد ذینفع که می خواهد از سنوات ارفاقی استفاده کند هیچ فرقی با آن فردی که 30 سال خدمت کرده است ندارد. در واقع ما قانون گذاران بعد از بررسی ها و جلسات مختلف به این نتیجه رسیده ایم که یک فرزند شهید یا .... به دلیل اینکه در اثر شهادت پدر (والدینش) دچار یک صدمه و خسارت جبران ناپذیری شده است به این نتیجه رسیده ایم که مثلا بجای اینکه مثل بقیه کارکنان 30 سال کارکند 20 سال یا 22 سال که سوابق کاری داشته باشد بقیه را به او ارفاق کنیم شاید اندکی مرهمی بر روی آلام و درد ها و صدمات جبران ناپذیری که روی همه ابعاد وجودی او (ابعاد زیستی، روانی، اجتماعی و معنوی) گذاشته کم شود. این یک قانون الهی و بشری و انسانی است ، امتیازی نیست یک حق مسلم و طبیعی است.

2- حالا اگر دستگاههای اجرایی به هر دلیل قانون بازنشستگی با سنوات ارفاقی را عمل نکردند فرزند شهید یا هر فرد ذینفعی حق دارد از مجاری قانونی اقدام کند و مثلا در این مورد در دیوان عدالت اداری بر علیه دستگاه دادنامه را تنظیم نماید، اگر دیوان عدالت اداری در نهایت به نفع فرد دادخواست دهنده رای صادر نمود آن دستگاه در این مدت که فرد را در حالت بلاتکلیفی یا انتظار قرار داده است مجرم و متخلف است و باید تحت پیگرد قانونی قرار گیرد و حداقل به فرد متقاضی بازنشستگی خسارت و جریمه ای پرداخت کند.
اگر قانون گذاران هدفشان این است که کمکی مثلا به فرزند شهید یا .... بکنند قانون را باید اینگونه تصویب نمایند تا هر کسی و هر دستگاهی خودسرانه ، سلیقه ای یا مغرضانه عمل نکند
در واقع این قانون با این وضعیت فعلی بنوعی قوانین ضد ایثارگری است و به شخصیت فرد ایثار گر ،فرزند شهید و ............. آسیب زده است و حرمت و احترام افراد را مخدوش می نماید و از طرفی ظعف و عدم اقتدار قانونگزاران را نشان می دهد.

یا قانون وضع نکنند یا اگر قوانینی وضع کردند به گونه ای باشد که به شخصیت و حرمت افراد خسارت مادی و معنوی وارد نشود ، ایثارگران واقعی طلبکار نظام و دولت نیستند و توقع و انتظاری نداشته و ندارند
همانطور که بابای شهید من و دیگر عزیزان هیچ توقع و انتظار و ادعایی نداشتند بعضا فرزندان و خانواده آنها هم انتظار و توقعی ندارند، اما حالا که این قانون را وضع نموده اند و ما هم دیگر ظرفیت و تحمل دستگاه را نداریم انگیزه و دل خوشی برایمان نگذاشته اند پس چه بهتر که برویم، تا زمانی که در دستگاه بودم بر حسب وظیفه و وجدان و تعهد وظایفم را با انگیزه و ماهرانه انجام دادم و همواره سعی می نمودم تغییر و تحول و اصلاحی انجام دهم، این ادعا نیست خودستایی نیست یک واقعیت است و آن اسناد و مدارک هم موید ادعای صادقانه بنده می باشد.

صمد مهدی پور منتقدی مشفق و فرزند شهید همیشه سرافراز و دلاور دفاع مقدس09132169346
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi