شناسه خبر : 58361
شنبه 19 اسفند 1396 , 08:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زیبا کلام روحانی را متفرعن خواند!


حامی انتخاباتی روحانی، او را متکبر خواند.
صادق زیباکلام در مصاحبه با مجله اندیشه پویا گفت: «روحانی باید این روحیه که مردم را می‌توان با سخنان دلنشین و دادن امیدواری پوچ راضی نگه داشت کنار بگذارد. متاسفانه روحانی قدری متکبر و حتی متفرعن است، روحانی باید این روحیه را کنار بگذارد.»
یادآور می‌شود توهین اخیر روحانی به منتقدان و کم‌عقل خواندن آنها که تورم تک‌رقمی را قبول ندارند، با اعتراض گسترده حتی درمیان اصلاح‌طلبان مواجه شد، چنان‌که عباس عبدی آن را نشانه فقدان اعتماد به نفس در روحانی خواند.

اینستاگرام
اقایون 8سال که بیشتر در راس قوه مجریه که نمی توانند باشند که معلومه در4سال اول هرکاری که می کنند(دادن وعده و وعید) تا دل مردم را برای 4سال بعدبدست اورن ولی همین که رای اوردن در4سال اخر خود واقعیشون رو نشون می دن و وهرچه که در دلشون است به زبان میارن!!!! و کشوررا در یه بلاتکلیفی و مشکلات تقریبا رها می کنند./.
اگرمی شد قانونی وضع شود تا ریاست جمهوری چهارسال شود و دوسال قبل از انتخابات فرد بعدی را جهت آرا انجمنها اینجوها معرفی وشخصیت های معروف سیاسی ودینی حمایت اولیه را امضا می کردندهم بصیرت وعلم مردم بالا می رفت هم تب انتخابات عجولانه نمی بود بهتر نبود وبحث های فضای تبلیغاتی روشن وصریح بود و اشتباه کمتر وافراد لایق ومتخصص ورجال سیاسی مشخص می شدند ومردم بافرصت بیشتری به انتخاب اصلح می پرداختند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi