شناسه خبر : 58369
شنبه 19 اسفند 1396 , 16:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز نعمت الله زرانگر به کاروان شهدا پیوست

جانباز قطع نخاع جنگ تحمیلی پس از بیش از سی سال مجاهدت و صبوری، صبح امروز دعوت حق را لبیک گفت و به آرزویش، شهادت نائل آمد.

فاش نیوز -  جانباز قطع نخاع جنگ تحمیلی پس از بیش از سی سال مجاهدت و صبوری، صبح امروز دعوت حق را لبیک گفت و به آرزویش، شهادت نائل آمد.

به گزارش روابط عموی انجمن جانبازان نخاعی به نقل از جانباز بهرام قصابیان « دبیر گروه پیگیری جانبازان نخاعی کرمانشاه » جانباز زرانگر که در سال ۶۱ در منطقه عمومی کردستان در دفاع از اسلام، انقلاب و میهن از ناحیه نخاع مجروح و به مقام جانبازی نائل شده بود به علت مشکلات ناشی از مجروحیت، کلیه هایش را نیز از دست داده بود و مدتها رنج طاقت فرسای دیالیز را تحمل می کرد ولی هیچگاه از آرمان ها و اهداف متعالیش دست نکشید.

این رزمنده شجاع کرمانشاهی به علت شدت بیماری و عفونت، چند روزی بود که در بیمارستان خاتم الانبیا(ع) تهران تحت نظر و معالجه بود که متاسفانه ساعات اولیه امروز روح بلندش به ملکوت اعلا پیوست.
پیکر مطهر این شهید سعید به کرمانشاه منتقل خواهد شد و صبح روز دوشنبه ۲۱ اسفندماه با حضور همرزمان جانبازش، ایثارگران، مسئولین و مردم غیور کرمانشاه ازمقابل مسجد جامع به طرف میدان آزادی تشییع و در گلزار شهدای کرمانشاه به خاک سپرده خواهد شد.

از شهید نعمت الله زرانگر یک فرزند پسر به یادگار مانده است.
فاش نیوز شهادت این مجاهد نستوح و استوار شهید « نعمت الله زرانگر» را به محضر بزرگ جانباز انقلاب مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای ، خانواده این شهید عزیز و عموم مردم قدرشناس و متدین کرمانشاه تبریک و تسلیت عرض می نماید و برای خانواده معظم ایشان صبر و بردباری از خداوند متعال مسئلت می نماید.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
روحش شاد و قرین رحمت الهی . خداوند به خانواده اش صبر بدهد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi