شناسه خبر : 58380
یکشنبه 20 اسفند 1396 , 13:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بزرگداشت شهدای کارمند و تجلیل از خادمین شهدا و ایثارگران

همایش بزرگداشت شهدای کارمند و تجلیل از خادمین شهدا و ایثارگران با حضور حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی،رییس بنیادشهید، مدیران کل و معاونین و همچنین کارمندان این بنیاد با در سالن اندیشه حوزه هنری برگزارشد.

فاش نیوز -  همایش بزرگداشت شهدای کارمند و تجلیل از خادمین شهدا و ایثارگران با رییس بنیادشهید برگزارشد.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، همایش بزرگداشت شهدای کارمند و تجلیل از خادمین شهدا و ایثارگران با حضور حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی،رییس بنیادشهید، مدیران کل و معاونین و همچنین کارمندان این بنیاد با در سالن اندیشه حوزه هنری برگزارشد.

در این نشست حجت الاسلام شهیدی ابتدا با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و با اشاره فرمان تاسیس بنیادشهید از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران(ره) گفت: امام خمینی (ره) در حکم تأسیس بنیاد دو هدف اصلی خدمات رسانی و  دیگری ترویج فرهنگ شهدا را مورد تأکید قرار دادند، زیرا اعتقاد داشتند فرهنگ شهدا همان فرهنگ امام حسین (ع) در عاشوراست که باعث پیروزی انقلاب اسلامی و دوام نظام جمهوری اسلامی شده است.

وی در ادامه گفت: ما درمدت چهارسال و اندی از حضورمان در بنیاد تلاش کردیم همراهی و همفکری را بین تمام نیروهای مجموعه ایجاد کنیم و برای مسئولیت های گوناگون از نیروهای ایثارگر استفاده کرده ایم.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید افزود: همه ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران با افتخار به خانواده‌ های معظم شهدا و ایثارگران خدمت ‌رسانی می‌ کنیم و ارزش این خدمت همراه بودن با تکریم و احترام است.

وی سپس با اشاره به مشکلات اشتغال جامعه ایثارگری با ارایه آماری اضافه کرد: یکی از مهمترین دغدغه‌ های بنیاد شهید مسئله اشتغال ایثارگران است اما این موضوع تنها منحصر به جامعه ایثارگری نیست، بلکه کل کشور با مسئله بیکاری 5/12 درصدی روبرو است که خوشبختانه درمجموعه بنیادشهید با تلاش‌های صورت گرفته این رقم 5/4درصد است.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد: با تلاش تمام همکارانم در بنیاد، این مجموعه 2 سال متوالی به عنوان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی انتخاب شده که قابل تقدیر است، اما باید با تلاش، نوآوری و خلاقیت، شرایط روز به روز بهتر شود.

شهیدی در خاتمه با قدردانی از زحمات کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: ما به تمام نیروهای بنیاد افتخار می‌کنیم. زیرا این عزیزان خدمتگزار بهترین و پرارزش‌ترین بندگان خداوند هستند.
 در پایان این همایش نیز از 68  کارمند برگزیده بنیاد شهید و امور ایثارگران تجلیل به عمل آمد.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi