شناسه خبر : 58382
یکشنبه 20 اسفند 1396 , 14:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقلید راه حل ما نیست!

محسن ناطق- لطفا به آقای شریعتمداری بگویید اگر مولایمان امام زمان (عج) ظهور کند ابتدا میفرماید تقلید کورکورانه جمعی از غرب گراها از اقتصاد و فرهنگ و سیاست و هرچه در ارتباط با غرب است مملکت اسلامی را به فلاکت رسانده است.

 می گویند کلاغ خواست راه رفتن کبک را تقلید کند راه رفتن خودش از یادش رفت. میدانیم اقتصاد ایران مبتنی بر درآمد نفت و گاز است و با اقتصاد غرب که مبتنی بر درآمد صنعت و سرمایه داری است تفاوت از زمین تا آسمان دارد لذا تقلید کور و کر از مدل های اقتصاد غربی که بر مبنای تولید و صنعت و سرمایه داری و تورم تک رقمی است در کشوری که دارای ثروت های نفت و گاز و فرهنگ اسلامی و مخالف سرمایه داری و مردم محور مشمول هیچ گونه پیشرفتی نخواهد شد لیکن در این وضعیت مغلوط و وارونه و معکوس و اصرار بر تقلید فاقد منطق به جایی رسیدیم چنانچه جلوی قاچاق نیز گرفته شود، تورم از ونزوئلا بیشتر می شود.

  از ابتدای انقلاب برنامه این بود که همزمان با اجرای پروژه های عمرانی و ایجاد تاسیسات زیر بنایی و رفع محرومیت از مردم و تامین رفاه عمومی از طریق گسترش کشاورزی و دامداری همزمان به سرمایه گذاری در صنعت برای تولید ثروت و درآمد پایدار و دائمی اقدام گردد اما پس از دوران جنگ و مدتی سازندگی ناگهان غرب گرایی و تقلید کور و فاقد عقلانیت و منطق از شرایط غرب شروع شد.

  در حال حاضر سپاه پاسداران برخلاف عملکرد اصلاح طلبان مشغول رفع محرومیت و گسترش کشاورزی است یعنی آنچه کشور عزیزمان نیاز دارد لذا همین اقدامات باعث ادامه حیات اقتصاد و رضایت بخشی از مردم شده است.

  شایان ذکر است نرخ تورم در کشور ایران که اقتصادش بر پایه درآمد نفت گاز است در مقایسه با وضعیت تورم در کشورهای غرب که دارای مبنای صنعتی و نیازمند به بازارهای خاورمیانه هستند صددرصد متفاوت است لذا تقلید کور از مدل اقتصاد غرب اشتباهی بسیار بزرگ بوده که علیرغم ایجاد مشکلات فراوان و از دست دادن بخشی از پشتیبانی و حمایت مردمی متاسفانه همچنان کورکورانه بدون عقلانیت و منطق با تقلید از غرب پسرفت می کنند.

مولانا می گوید:

خلق را تقلیدشان بر باد داد

ای دو صد لعنت بر این تقلید باد

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi