شناسه خبر : 58387
دوشنبه 21 اسفند 1396 , 10:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ارائه صورت سانحه دیگر الزامی نیست!

طبق مصوبات قوانین ایثارگری در برنامه ششم توسعه به عنوان یک سند بالا دستی، قانون موضوع ارائه صورت سانحه برای اثبات مجروحیت و حضور در جبهه ها در دوران دفاع مقدس را برای رزمندگان الزام آور ندانسته است.

فاش نیوز -  عضو فراکسیون ایثارگران مجلس با اشاره به قانون برنامه توسعه ششم کشور، الزام در ارائه صورت سانحه در دوران جنگ تحمیلی را منتفی دانست و خواستار رسیدگی به مطالبات جانبازان و رزمندگان زیر 25 درصد از سوی نهادهای حمایتی شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، "ضیاءالله اعزازی ملکی" نماینده ایثارگر مردم بناب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه در بخش ایثارگران بر الزامی نبودن صورت سانحه برای ارائه به بنیاد شهید تاکید شده است اظهار داشت: بر طبق مصوبات قوانین ایثارگری در برنامه ششم توسعه به عنوان یک سند بالا دستی، قانون، موضوع ارائه صورت سانحه برای اثبات مجروحیت و حضور در جبهه ها در دوران دفاع مقدس را برای رزمندگان الزام آور ندانسته است.

وی اضافه کرد: بر طبق قوانین موجود بخشی از ایثارگران ما نمی توانند از تسهیلات ایثارگری استفاده کنند. به طور مثال جانبازان زیر 25 درصد و رزمندگان عزیزی که 6 ماه یا کمتر از آن سابقه حضور در جبهه دارند نمی توانند از آن حدی که نیاز دارند از سوی حاکمیت مساعدت شوند.

رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: واقعیت این است که محدودیت های مالی اجازه نمی دهد نهادهای حمایتی به این قشر توجهی داشته باشند، اگر چه ما در مجلس واقعا دلمان می خواهد به همه این عزیزان توجه داشته باشیم ولی متاسفانه وضعیت بودجه عمومی کشور توان این موضوع را ندارد.

http://fashnews.ir/images/news/50471/thumbs/50471.jpg

اعزازی بابیان اینکه به خاطر این محدودیت های مالی ما نمی توانیم برای جانبازان و رزمندگان زیر 25 درصد خدماتی در قانون پیش بینی کنیم یاد آور شد: از بنیاد شهید و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان دو نهاد انقلابی می خواهیم که اطلاعات خود را در این خصوص به صورت متقن و شفاف جمع بندی نموده و به مجلس شورای اسلامی اراءه کنند تا موضوع به صورت کارشناسی بررسی شود و ببینیم این عزیزان چه نیازهایی دارند و چقدر باید مجلس بودجه اختصاص دهد تا نیازهای ابتدایی آنها برطرف شود.

نماینده جانباز مجلس دهم که به مناسبت روز گرامیداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید سخن می گفت یاد آور شد: به طور مثال اگر از مسئولان بنیاد شهید پرسیده شود که چقدر بودجه در اختیاز شما باشد تا مشکلات این عزیزان را بتوانید حل کنید، نمی توانند پاسخ دهند؛ به خاطر این که یک عده از عزیزان ایثازگر 30 سال قبل مجروح شده اند ولی دنبال مجروحیت حود نرفته اند و یعد از آن وقتی به دوران پیری رسیدند و مشکلات به آنها فشار آورده است برخی مجبور شدند به دنبال تشکیل پرونده بروند.

جانباز شیمیایی و عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من شخصا یک گله کوچک از بنیاد شهید دارم و گله من این است که متاسفانه بنیاد خوب به این عزیزان توجه نمی کند و هنگام مراجعه از آنها صورت سانحه می خواهد. بالاخره بیمارستانی که 30 سال قبل یک رزمنده در آن بستری شده است شاید وجود خارجی نداشته باشد و مشخص است آن رزمنده نمی تواند مدارک مورد نیاز را بیاورد.

اعزازی با یاد آوری این مطلب که ما در مجلس نهم مصوب کردیم که زیاد به صورت سانحه دوران جنگ تکیه نکنند و هر کسی هم آن را نداشته باشد باید به پزشک مراجعه کند  اظهار داشت: نهادهای ذیربط موظفند برای آنها بر اساس نظرات پزشکان، صورت سانحه تهیه و صادر کنند. وی ادامه داد: الان یک پزشک می تواند یک مجروح را معاینه کند و اگر آثار جنگی را در او مشاهده کرد و نظرش بر این بود که این شخص آسیب دیده است بایستی بنیاد شهید به این نظرات تمکین کند و آن را قبول کند.

این نماینده مجلس که در دوران دفاع مقدس یک دست خود را از دست داده و به مقام جانبازی نایل آمده با ارائه مصداق هایی در این مورد متذکر شد:  ما الان در جامعه یک عده ای را داریم و شاهدیم که جبهه رفته هستند، ولی در آن موقع به دنبال مدارک خود نرفته اند چرا که در آن دوران رزمندگان به دنبال گرفتن درصد و این طور چیزها نبودند. من خودم که مجروحیتم اظهر من الشمس است بعد از 5 سال به اجبار به کمیسیون بردند که صورت جلسه شود.

وی در پایان تاکید کرد: در صورتی که این عزیزان به مراکز بنیاد مراجعه کنند، مطمئن باشند قصد و نیت ما این است که به آنها کمک کنیم تا ان شالله اطلاعاتشان تکمیل شود؛ در آینده نیز امیدوارم وضعیت کشور خوب شود و نمایندگان و مسئولان آینده، حتی اگر امثال ما هم نباشند به این عزیزان توجه کافی کنند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
باسلام ومتاسفانه معلوم نیست چراحتی علی رغم ارایه نامه بیمارستانی زمان مجروحیت به بنیادتبریز همراه بااحرازنیروهای مسلح ..شورای عالی نیروهای مسلح وکمسیون 120 ارتش بنیادتبریز پرونده ام را کمسیون مشترک( نخودسیاه)طبق گفته هافرستاد
همسرم با پیگیری من سال 84 اولین بار در کمیسیون پزشکی شرکت کرد با داشتن صورت سانحه و درج کلمات ترکش و موج در نامه سال مجروحیت و پرونده کامل بیمارستان که نشان می داد یک گوش 50% و گوش دیگر35% شنوایی ندارد و اصابت دهها ترکش بر سر و صورت و بینی و دست و پا ، از دست دادن دندانها به دلیل وجود ترکش در انتهای ریشه دندان جلو و...... کلا لطف کردن و 5% جانبازی دادن و اصلا موضوع گوش و موج را حتی بررسی هم نکردند .
سال 95ارتش برایش 13% تایید کرد و مدارک رو دادم بنیاد، ولی بنیاد بازهم فقط 5% تایید کرد .
یعنی الان کمیسیون پزشکی اینقدر مهربان شده ؟
یا بازهم قرار است گروهی دیگر بدون مجروحیت با پارتی درصد دار شوند ؟!
بنظرم مرغ بنیاد فقط یک پا داره .
a alipoor:
35سال تمام باتالمات روحی جسمی جنگ خانمانسوزسوختیم وساختیم ذره نه تنهاذره ای عزت ندیدیم حتی پیش خانواده سرافکنده گشتیم هرچه تلاش کردم برای انتقال دخترم به دربسته خوردم لکن چون شرط مهمانی پرداخت شهریه بود تنهاپسرم حمید ازادامه فوق منصرف شده مغازه بقالی اجاره کردتابه تنهاخواهرش باتوجه به شرایط خانواده کمک کنه ازسویی به گمان اینکه بنده 26ماه با5درصدارتش دارم برای اولویت به سربازی اعزام شد وگویا جانبازی ارتش را برای امتیازقبول نمیکنندالان من ماندم بااین مغازه اجاره ای وووووخیل عظیم مشکلات درگیرم..حال آیا کسی نیست مرایاری کند؟آیا 36 سال رنج وعذاب کافی نیست آیاتنهاارثی که که ازجنگ به من وخانواده رسیده مرگ تدریجی است ازفاش نیوز عزیز تقاضامندم عاجزای ندای این دردمندرا بگوش مسیولین برسانندتاشایدفرجی حاصل شودپسرم بیچاره اینقدرمشقت کشیده که هنگام اعزام پزشک گفته بود بخاطر لاغری مفرط به کمسیون ارجاع کنم که بخاطر وعده های پوچ مس....دررابطه بامعافیت ایثارگری قبول نکرد حال چگونه به رویش نگاه کنم؟من بحال او ناراحتم عیال بحال پریشان من .ودخترم به حال هرسه ...کوعزتمندی .آیامدال افتخارتان این بود؟شمارا بخداساقی به قرانی که خودحافظ آن باشم چشمانم پرازاشکه زوددردهایم رامنعکس کن که بغض امانم نمیدهدالان تومغازه حمیدنشستم چاره ام بریده .کی وجدانها بیدارخواهدشد؟ آقای کمالی بک روی سخنم هم باشماست مرادریاب بشماهم نامه دادم ونتیجه نداد..دوست ندارم زیادقسم بخورم بریده ام بریده ام بریده..بنیادتبریز هم پرونده ام را باوجود نامه بیمارستان ارتش کرمانشاه واحراز کمسیون ارتش ..کمسیون عالی وکمسیون 120 ارتش دوباره به کمسیون مشترک (نخودسیاه)فرستاددرحالی پرونده همرزم دیگرم را که درشرایط یکسان بود تایید نمود...یاامام زمان ...دیگرافسرده وناتوان شده ام..چه کنم بانگاههای معنادارپسرم که میتوانست حتی درکمسیون پزشکی بالاغری مفرط وواریکوسل شدید معافیت بگیره اما بخیال جبهه وجانبازی من غریب اعزام ومارا چنین بامشکلات تنهاگذاشت آیا کسی نیست بفریادمان برسد
با سلام طبق قوانین اخیر در صورت داشتن 5% از ارتش ، بنیاد موظف است 5% بدهد . برای پیگیری رای ارتش را برای بنیاد ببرید
a alipoor:
آیاچه گناهی کرده ام که پسرم رابابیماریش هی رژه میبرنددیگرازدردشدید نمیتونه سرپاوایسته ایکاش میگفتیم که خرماازکرگی دم نداشت ومعافیت پزشکی میگرفت.قول وعده وعیدهارانمیخوردیم .وپیش خانواده بجای عزت دروغین سرافکنده نمیشدم..ازخداوندمیخواهم اگرذره ای برای حاظی قرآن برایم ارزش قایل است ناله هایم گریبانگیرکسانی گرددکه مراپیش خانواده سراسررنجکشیده سرافکنده کردند سرافکنده کردند
a alipoor:
آیاچه گناهی کرده ام که پسرم رابابیماریش هی رژه میبرنددیگرازدردشدید نمیتونه سرپاوایسته ایکاش میگفتیم که خرماازکرگی دم نداشت ومعافیت پزشکی میگرفت
خدایی بعدازسی. سال درشان رزمنددگان هست. که به لحاط جسمی وروحی جهت پنج داصد صرفا جهت تامین درمان داروی این همه سال درپیچ خم کمیسون بنیاد بخصوص دکترین سپاه. معلق باشند ومردم به عنوان روانی های جنگ با خانوادهای اسیب پذیر در این میانسالی باانواع بیماری ها مورد بی مهری قرار گیرند. بااین همه مصوبات عقیم وحجم مشکلات. اه چندما ه حضور داشتید. صدای تحمل یک ترقه معمولی اعصاب وروان چقدر اذیت میشدید مگه ماها چندنفریم. بااین هم پول وامکانات. دروذ برههمه یادگاران جنگ.
با سلام. در اذر ماه نود و دو مجلس تصويب كرد( كف درصد جانبازان شيميايي و اعصاب و روان ٢٥ است) به نقل از فرج ا... عارفي عضو كميسيون اجتماعي ( روزنامه مشرق ٢٢ اذر ٩٢) حال چرا بنياد اين مصوبه مجلس را ناديده ميگيرد. ( بنياد جيرفت. از بقيه شهرستانها اطلاعي ندارم) با سپاس
با سلام
با توجه به گزارش های رزمندگان و جانبازان زیر25% هم اکنون تبعیض های زیادی بین قوانین بسیج و بنیاد و سپاه و ارتش در جهت برقراری کمک معیشت طرح معسرین وجود دارد .
برای رزمندگان بسیج با داشتن 6 جبهه کمک معیشت برقرار شده است
برای رزمندگان و جانبازان 5% سپاه کمک معیشت برقرار شده است
بنیاد که طبق قانون برنامه ششم موظف است نسبت به برقراری کمک معیشت همه جانبازان اقدام کند ، معمولا این وظبفه را اصلا انجام نمی دهد و بیشتر به صورت سلیقه ای کمک معیشت برقرار کرده
ارتش حتی تا کنون برای رزمنده های بالای 24ماه جبهه با داشتن جانبازی هم هنوز اقدامی انجام نداده و در انجا هم به نظر ضوابظ درستی ندارد .

لذا ضروری است ارگانهای مختلف برای برقراری حقوق طرح معسرین شاخص های زیر را درنظر بگیرند :
- ایثارگر فاقد شغل و حقوق و درامد در زمان درخواست باشد و از هیچ ارگان دیگری حقوق دریافت ننماید .
- رزمندگان و جانبازان زیر25% براساس مجموعه امتیاز ایثارگری در اولویت دریافت حقوق قرار داده شوند برای مثال اگر رزمنده ای 40 ماه رزمندگی داره با 10% جانبازی امتیازش می شود 50 و این ایثارگر باید حقوقش زودتر از ایثارگر دیگر با امتیاز کمتر برقرار شود .
و در نهایت باید ایین نامه طرح معسرین در اسرع وقت نوشته و اجرا شود .
و طوری نوشته شود که همه ایثارگران عدالت را احساس کنند .
درحال حاضر ایثارگران ضعیف تر به دلیل عدم اطلاع از حقوق قانونی خود و سادگی بیش از حد محروم از حداقل خدمات مانده اند.
ایا وقت آن نرسیده است که خدمت رسانی به ایثارگران قبل از درخواست خدمت ارائه شود و ایثارگران راضی و خشنود شوند ؟
آیا وقت ان نرسیده است که همه واحد های امورایثارگران ارتش و سپاه و....در یک سازمان متمرکز شوند و بنیاد شهید تبدیل به وزارتخانه شود .
سلام الان بچه های ایثارگران بیش از هرچی به کار نیاز دارند الان بیکاری درد همه جامعه ماست متاسفانه انهای میتوانند جذب ادارات بشوندکه پارتی دارند لطفا مسئولین پیگیری کن و فکری به اشتغال فرزندان ایثارگران کنند
سلام ، دیروز در اخبار دیدیم بودجه سال 97 کشور بیش از یک بیلیون و دویست هزار میلیارد تصویب شده است. شایان ذکر است یک بیلیون یعنی هزار هزار میلیارد چطور نمیتوانند پاسخگوی نیازهای حداقلی ایثارگران باشند در حالیکه بخشی از بودجه مصوب برای رفع مشکلات ایثارگران در اختیار بنیاد قرار خواهد گرفت؟
بزرگان گفتند کسانی که در هواهای نفسانی اسیر شدند کور و کر هستند اما وظیفه ارشاد و امر به معروف بینا و شنوا است با عنایت به شرایط موجود که افرادی فاقد دین و ایمان و شیفته سبکها و زندگی مدرن غربی با دروغ و وعده های پوچ و فریب مومنین توانستند رای جمع کنند و عامل تبلیغات ضد دین و مذهب و اصرار بر تظاهرات علنی و بی شرمانه غیر شرعی در فضای مجازی باشند و صدمات زیادی به اعتماد و اعتقاد بسیاری از شیعیان نسبت به خودشان شدند و هزاران مشکلی که در کار و کاسبی و تولید و درآمد عموم مردم در اقتصاد به بهانه تورم یک رقمی ایجاد کردند در حالیکه خودشان در ثروتهای نجومی و دریایی از حقوق ایثارگران غرق هستند خلاصه دیوار بلندی بین ایثارگران و مسئولان سکولار محور ساختند که هزاران مرتبه بدتر از ترساندن مردم با دیواری است که برای ایجاد توهم تفکیک زن و مرد در پیاده روها با دروغ و نیرنگ و ریاکاری ساختند.
آیا سکوت در مقابل موج گسترش انواع مفسده های ضد ارزش و تخریب اعتماد و اعتقاد ایثارگران برای نابودی فرهنگ ایثار و شهادت و رکود و نابودی کسب و درآمد ایثارگران و فرزندان و رواج عقاید و گرایش شدید منفور غربی و مخالف آرمانهای شهدا و جانبازان که نظام و انقلاب اسلامی را با سیاستهای دست ساز و تبعیت از شرایط تابعیت خیانت از اجنبی توانستند دستاوردهای چهل ساله از خط ولایت و سنت معصومین (ع) را منحرف کرده تا شاهد ترفندی دیگر بنام سکوت جهت حفظ اتحاد مردم همانطور که در جلسات استیضاح نمایش دادند در ایجاد انحرافات با دشمنان اصلی شریک هستند؟
اگر عاملان و نوکران اربابان غربی فکر کند در صورت بروز انقلاب مردمی بر علیه فساد موجود میتوانند به کشورهای مورد نظر فرار کنند کافیست به سرنوشت و عاقبت پهلویها فکر کنند که دولتهای غربی پس از عمری نوکری و خوش رقصی چطور مثل تفاله و مهره های سوخته با آنها برخورد کرد تا در دنیا و آخرت رو سیاه و عبرتی برای اعتماد بیجا به دشمنان شدند؟
سلام بخدا من دنبال جابی در این میگردم که فقط عدالت داشته باسه ولی دین مداشته باسند تا بروم و ارام بمیرم اخه مگر ما تا کی باید هزینه بکنیم و به دنبال اثبات بدبحتی خودمان باشیم به خدا اثار جنگ نعمت است با ان کنار میام وای با این بیا و برو و هر روز ی امیدواری و به دنبال این مدرک و ان مدرک ان هم لی نتیجه.ترا بخدا سرتان نمیشه بگویید کی بهتان گفته برید جنگ من میدانم ولی چکار کنم راهی نیست که نرفنه باشیم عمرمان تمام شد خدا ازتان نگذرد همین
خدا ازنان نگذرد فقط چرا اذیت میکنید چرا دورغ میگید چرا پاس کاری میکنید
اگر دوباره جنگ میشد مرد از نامرد تشخیص داده میشد فعلا موقع سخنرانی است خوب بخورید و خوب بگویید الان موقع دورغ گوهاست کی به کیه
هدف فقط توهین به رزمندگان هست پنج درصد یعنی چند درصد از اختلاس ها چند درصد از حقوق مدیران ناللیق
ترا بخدا یکی بداد مابرسد درایثارگران ارتش کسی جواب گو نیست انها که درزمان جنگ به فکر بودن چه جبهه رفته ونرفته مدرک جمع کردن ماکه به فکر مدرک نبودیم حالا چکار کنیم چند ماهی است که اقدام کرده ام ولی معلوم نیست چند سال بایید صبر کنم ای به به عمر باقیمانده وصال مدهد ترا بخدا زوتر
واقعا درسته
رزمندها مردن
باسلام وعرض ادب واحترام. خدمت تمام مسؤلانی که دلسوز ملت وننظام جمهوری اسلامی ایران .مسولین محترم نهایت سعی خودرا برای امرارمعاش رزمندگان وجانبازان معزز که براثرمجروحیت ازکارافتادگی کلی هستند را انجام دهید تاحداقل زندگی راداشته باشیم .چونکه اکثرا دنبال درصدجانبازی نبودند بلکه دنبال آزادی خرمشهرمان بودیم دنبال عقب راندن نیروهای بعثی ازخاکمان بودیم نه نامه بالینی وصورتجلسه چونکه اگردنبال کسب درآمد بودیم که خیلی ازشهرهایمان آرام بود‌.ند ومیتوانستیم کارکنیم ودرس بخوانیم
سلام من که دیگه نمیدونم چه کار باید بکنیم که درصد بدهند.خودشون قانون و لایحه تصویب میکنن.بعد هیچی به هیچی.کمیسیون بدوی و عالی رف پدرم.بعد چهل روز پیامک آمد تایید نشده اید حق اعتراض ندارین و به امورایثارگران مراجعه نکنید.آخه اعصاب و روان را چرا تایید نمیکنند ما خانواده ها هم داریم میسوزیم همه مون باید راهی تیمارستان بشیم تا قبول کنن یا بعد مرگمان میفهمند....از آن طرف به همسرشهید که عقد کرده بوده یا دوباره ازدواج کرده و شوهر کارمند پدر پولدار دارد.وضع مالی خوبی داره کلی حقوق میدن.یا همسر جانباز چرا حق پرستاری میگیره وقتی جانباز کلی درآمد داره مدیر کاروان حج است و یک ماه تنها باکاروان به مکه میرود....ستاد دانشگاه علوم پزشکی....اگه قوانین را تصویب میکنن برا همه بودجه قرار دهند نه که فقط برای یک عده.....درد ما درمان نشود جز با ظهور مهدی(عج)....
گر دست فتاده ای بگیری مردی
مردی نبود فتاده را پای زدن

خدا به کسانیکه در خط ایثارگران خدمت می‌کنند خیر بدهد و به کسانیکه با کاغذ بازی و نون خوردن از سفره جنگ و ایثارگران چوب لای چرخ می‌کنند ننگ بدهد.
خدا نبخشد آنانی که پا روی حق کسانی می‌گذارند که سی و اندی پیش سال عاشقانه و با خلوص و بدون چشم داشت به جنگ دشمن بعثی رفتند.

امیرالمؤمنین علیه السلام فرمودند:
ظلم بالسویه عدل است.
نااهلان در بنیاد با تبعیض و بی عدلی کار را به جای باریک رساندند. حتما کورهستند و کر هستند و نمیبینند دعا و آه مظلومین را و نمی‌بینند که خداوند متعال عذاب پی در پی بر سرشان نازل می‌کند. #حق الناس
به عاقبت سیاهان فکر کنید ؟ پول یتیم و حق الناس خوردن ندارد.
به امید آنکه با توجه به عدم کفایت و ناکارآمدی ریاست کهنسال بنیاد، سازمانی با ریاست و قیمومیت نیروهای مسلح تشکیل و به مساعدت و معاضدت و رفع مشکلات سی و پنج ساله این عزیزان بپردازذ
بپردازد.
آقای شهیدی که کهولت سن و فاقد کفایت و، درمانده و عاجزاز حل مشکل است.
باسلام ابنجانب اکبر حسامی علمداربسبج داوطلب اعزامی 8دی66تا15فروردین 67 منطقه شیمیایی حلبچه که زمان وقوع حمله انجابودم وصورت صانحه ندارم تقاضای رسیدگی رادارم
باسلام سال 68درمنطقه عملیاتی صالح ابادمیمک به مدت 23ماه منطقه بودم بدلیل مانوررفتن وشلیک باتوپ 22میلیمترشنوایی گوشم کم شده وازطرفی بخاطرسرخوردن ازکوه درعین مانورلگن سمت چپم ضربه دیدبعد20سال متوجه شدم که مفصلم فاسدوسیاه شده وحالاهم عمل کردم وشدم معلول ازطرفی الانم ناراحتی وعمل بازقلبی کردم ایابااین شرایطم به من کارت ایثارگری وخدمات بنیادشهیدتعلق میگیردیانه لطفاراهنمایم فرمایی باتشکر
جانباز شیمیای53ماه منطفهدارم پرونده بنیاد شهرریدارم ماردهدستور کمسیون 120 ارتش هنوز درصریبمن ندادهاندبعداز پانزده سال مگر مدارک ارتش اعتباری ندارد هیج اعتنائ نمیکنندشماره ملی 0047991801
بعد دوندگی وتشکیل پرونده ومنتظر بنیاد وقول پنچ درصد،،،،،حالا خبر میرسه نیازی به مراحل نبود،،،،،سپاس،،،،،
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi