شناسه خبر : 58407
سه شنبه 22 اسفند 1396 , 10:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

باهمکاری مشترک بنیاد و انجمن جانبازان نخاعی:

مادران و همسران جانبازان قطع نخاع تجلیل شدند

تعداد ۱۳۴۵ مورد دیدار با مادران جانبازان قطع نخاع که با صبوری و فداکاری در سن کهولت به پرستاری از فرزندان خود می‌پردازند و همچنین همسران این عزیزان به عمل آمد.

مدیرکل مددکاری اجتماعی و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران از انجام یک هزار و 345 دیدار با مادران و همسران جانبازان قطع نخاع در قالب اجرای طرح سپاس از اسوه‌های صبر و ایثار خبر داد.

حجت‌الاسلام "حسن هنرمند" در این رابطه گفت: در راستای اجرای طرح سپاس از اسوه‌های صبر و ایثار به مناسبت وفات حضرت ام‌البنین (س) تعداد 1345 مورد دیدار با مادران جانبازان قطع نخاع که با صبوری و فداکاری در سن کهولت به پرستاری از فرزندان خود می‌پردازند و همچنین همسران این عزیزان به عمل آمد.
وی افزود: هدف از انجام این دیدارها قدردانی از زحمات مادران و همسران جانبازان قطع نخاع است که سالیان متمادی با صبر و بردباری از این عزیزان مراقبت کرده‌اند.
مدیرکل مددکاری اجتماعی و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران در انتها گفت: این طرح با مشارکت انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان و کارکنان و مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر سازمان‌ها در سطح استان‌ها و شهرستان‌ها انجام شده است

منبع: ایثار

اینستاگرام
باسلام و درود به تمامی جانبازان علی الخصوص جانبازان نخاعی ، بهترنود به همه هسران جانبازان سرکشی و یا به قول شما عزیزان همراه با تقدیر صورت میگرفت ؟
سلام بهترنبوددرخبرمی امدکه ازتعدادی ازمادران وهمسران جانبازان قطع نخاع دیدارشد.چون ازهمسرومادربنده که نشد.ولی این خبر همه راپوشش می دهد واینکاردراذهان اینطورجامی افتدکه ازهمه دیدارکردن.واین درست نیست که هیچ دروغ است .ودروغ گناه است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi