شناسه خبر : 58408
دوشنبه 21 اسفند 1396 , 10:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هزار و ۱۰۰ نهال به یاد شهدا

 

هزار و 100 نهال به یاد شهدا در ساری غرس شد

 

هزار و 100 نهال به یاد شهدا در ساری غرس شد

شهیدخبر: به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا پیش از ظهر امروز بیستم اسفند ماه به یاد هزار و 100 شهید ساری در مجتمع فرهنگی فریم شهر دودانگه این شهرستان نهال غرس شد.

 

به گزارش شهیدخبر/شهیدنیوز در این مراسم که جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران، رییس بنیاد ساری و مسئولین حضور داشتند، غرس نهال به نام شهدای این منطقه در فریم شهر دودانگه ساری صورت گرفت.

رضایی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران در حاشیه برگزاری مراسم غرس نهال در فریم شهر دودانگه ساری طی گفتگویی اظهار داشت: به مناسبت 22 اسفند که به روز بزرگداشت شهدا نام گرفته است به یاد ده هزار و 400 شهید مازندران، در 22 شهر استان نهال غرس شد.
رضایی گفت: در آستانه 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا همایش قرآنی ویژه خانواده های شاهد و ایثارگر امروز در کانون فرهنگی شاهد تنکابن برگزار شد.
وی افزود: گلزار شهدای روستای پایین رودپشت شهرستان جویبار که کار ساماندهی آن در سال 96 به اتمام رسیده بود بازگشایی شد.
مدیرکل بنیاد مازندران به دیدار از ایثارگران اشاره کرد و گفت: شهدای گرانقدری که در اسفند ماه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند به منظور تکریم و تجلیل، توسط مسئولین ادارات، از خانواده های آنان دیدار و عیادت صورت گرفته است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مهمترین برنامه محوری این ایام اشاره کرد و اظهار داشت: در 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا، مراسم اهتزار پرچم جمهوری اسلامی، عطر افشانی و گلباران مزار شهدا ساعت هشت صبح روز سه شنبه با حضور تمام مسئولین دستگاه ها در گلزار شهدای ملامجد الدین ساری برگزار می شود.
رضایی افزود: پس از این مراسم، آیین تجلیل از خانواده های سه شهیدی، شهیده های استان، مسن ترین و پیرترین شهید هر شهرستان و خانواده های شهدای مدافع حرم در 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا انجام می شود.
گفتنی است مدیرکل بنیاد مازندران ضمن حضور بر مزار شهدای گمنام فریم شهر و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان از نزدیک با تعدادی از خانواده های معظم شهدا دیدار کرد./ایثار

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi