شناسه خبر : 58415
دوشنبه 21 اسفند 1396 , 14:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اگر سپاه نبود...!!!

ناشناس- واقعا اگر انصاف داشته باشیم و از خدمات قابل توجه سپاه پاسداران در کشور آگاهی داشته باشیم، سخن امام راحل (ره) که فرمود اگر سپاه نبود کشور نبود ایمان پیدا می کردیم.

 عده ای وزیران هزار میلیاردی که به جز بالای شهر تهران جای دیگری از کشور را ندیدند با ثروت مردم تبدیل به متکبرانی شدند که یک گوشه بیکار نشستند تا آمریکا بیاید اقتصاد مقاومتی را اجرا کند اگر با پول خیرین خشتی روی خشت برود خودشان را برای افتتاح میرسانند تا در بوق و کرنا و تبلیغات کنند افسوس که عده ای نادانسته و غرق در تبلیغات عوام فریبانه رای دادند و عده ای از نمایندگان مجلس از درد مردم محروم و گرفتار مسکن مهر و سیاست های سکولاری مرفهین بی درد و عار بی خبر هستند یا منافع عموم و کشور را فدای منافع حزبی و سیاست کسب رای کردند.

 سپاه پاسداران علیرغم خدمت رسانی در مناطق محروم و کمک به کشاورزی و اجرای پروژه های عمرانی به پیشرفت و توسعه کشور کمک کرده و توانسته کشور را علیرغم رکود دست ساز و تعطیلی پروژه های عمرانی دستگاه های اجرایی روی پا نگهدارد و مردم را پشتیبان نظام اسلامی و قدردان رهبر معظم انقلاب کند در حالیکه هیچ گونه کار تبلیغاتی و سیاست بازی برای کسب رای مردم بروز ندادند.

 سپاه پاسداران با فرماندهی سردار سلیمانی توانسته در جنگی نابرابر و ناجوانمردانه ارتش نیابتی آمریکا و اروپا و وهابیون را با خفت و خواری بیرون کند تا علاوه بر کسب امتیازات استراتژیک در خاورمیانه امنیت تمام کشورهای اسلامی را فراهم کند. البته میوه های شیرین این فتوحات و خواری ابرقدرتها در منطقه گرچه کاملا قابل لمس است اما بهره کامل را آیندگان خواهند دانست. 

 دانستیم گوش به احمق و مزدوران خاین و تبلیغات وطن فروشان و سیاه نمایی در اینترنت نکنیم و با شجاعت حافظ دین و میهن باشیم.
کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
پزشکان سپا هیچ محلی به رزمندگان ندااد ن بنیاد که خیل ی سخت گیر هست. ماهاهم اسیب پذیر شدیم توجهی هم به ماکند
اگرسپاه نبود بودجه هم بود ‌چرا ناشناس همان نام مستعار هم خوب بود.همه میداتیم هیچ سپاهی کمتراز ۲میلیون حقوق نمیگیره این تازه پایه حقوق حداقلی بود ازاین بگیر برو بالا حالا به یکی از همین سپاهی ها بگو هرماه ۱۰۰هزارتومن ازحقوقت را به رزمندگان و جانبازان معسر بسیجی بده اگر خودش را به کر بودن نزد دیگه گذشت زمان ایثارگری .الان حرف اول را پول میزند.بله اگر سپاه نبود لجبازی و قدرت نمایی دو طرف منجر به بلاتکلیفی و قطع حقوق ایثارگران معسر بسیجی نمی شد.
سلام.بله اگرسپاه نبودبودجه ها رودست دولت میماندوبه مردم میدادند.وکشوردودستگی نمیشد.سرقدرت دیگران راباتهمت ازچشم مردم نمی انداختند.زیرآب ریس جمهورهاراکه درخط آنهانیستندنمیزدند.
فاش نیوزفقط مطلب کسانی راچاپ میکندکه پاچه خوارونان به نرخ روزمیخورند.لطفآ کم درکارخودصادق باشید.ووامدارکسی نباشید.روزقیامت بایدجواب گو باشید.
لطفآاآآآآآآآآآآ
ریشه سپاه بسیج است و بسیجی ها همان رزمنده گان و ایثارگران هستند ------ سپاه خود را از ایثارگران جدا نکند .
درجواب دوست عزیزی که نوشته ریشه سپاه بسیجیان و رزمندگان است کاملا موافقم مشکل فقط غروراست که باعث بیراهه رفتن برخی فرماندهان ارشد سپاه شده.این درست نقطه شروع انحراف است وقتی مردم ببینند سپاه دارد با ایثارگران اینطور برخورد میکند دیگر به مردمی بودن سپاه شک می کنند بخدا اگربه تمام این ایثارگران حقوق کامل کارمندی با معوقات چندین ساله هم پرداخت کنند به اندازه یک اختلاس ۱۴هزارمیلیارد تومانی که خود آقایان بهتر میدانند.بودجه نمیخواهد .تحقیق کنید در مورد ۱۴هزار میلیارد تومان. البته در حال حاضرطوری شده که درب انکار همیشه باز است. و تازه بلایی بر سر کاشف و افشا کنند مفاسد می اورند که آرزو می کرد ای کاش هرگز بدنیا نمی آمد تا این همه ریا و تزویر را نمی دید
سلام .سال نورابه فاش نیوزومسئولین آن که صادقانه کارمیکنندراتبریک میگویم.وامیدوارم درسال جدیدهمه مسئولین صادقانه وباپشتکاربه فکررفاه مردم باشند.
سلام ، از اظهار نظرات پیداست ظاهرا نفع شخصی افراد ملاک تشخیص خوب و بد شده یعنی اگر ارگانی یا مسئولی نفعی به شخصی برساند خوب است در غیر اینصورت بد است ؟ فرماندهی در سپاه به پدرم ظلمی جبران نشدنی کرد که هرگز فراموش نخواهد شد اما اگر جوانمردانه به امور کشور نگاه کنید در حال حاضر تنها ارگان فعال و متعهد و منظم سپاه پاسداران است.
اینگونه افراد که به نفع شخصی فکر میکنند و عامل دست و دسیسه های دشمن در اینگونه قضاوتهای یکطرفه و ناجوانمردانه بر علیه ارکان نظام اسلامی شدند بهتر است بدانند بجای تکرار و تقلید کور از سنگ اندازی دشمنان به هزاران قطعه عتیقه های زیر خاکی که در دنیا قیمتی برای آنها وجود ندارد فکر کنند که توسط شبهه افکنان براحتی در حال غارت و خارج شدن از کشور است؟ چرا بجای دفاع از منافع ملی فقط بدنبال اثبات برخی تفکرات منحرف و معلوم الحال و سودجویی شخصی هستند؟
اولین موضوعی که صدها قبل باعث تکه تکه شدن کشور عزیزمان شد اینطور بی توجهی به منافع ملی بود زیرا عده ای منافع ملی را به رایگان به سودجوها فروختند که در حقیقت سرچشمه وطن فروشی از همین نقطه آغاز شد. در طرف مقابل کشور ثانی که دارای چنین گنجی بی حساب میشود میتواند پشتوانه اقتصادی و فرهنگی و سیاسی و غیره شود و اینگونه تبدیل به ابرقدرتی جنایتکار گردد سپس همان وطن فروش میگوید دین اسلام باعث عقب ماندگی جهان سوم و حذف دین باعث پیشرفت و ترقی است. افسوس
اگرسپاه نبود کشورهم نبود امااگر بسبج نبود سپاهی وجود نداشت تاافتخاراتبسیجیان به نفع خودش مصادره کند وبه انها بکوید میخواستی نری یابکوید خوب حالا شما دانش اموز بودید وازمدرسه دررفتید راستی ااگر حسین فهمیده زنده میماند وحانباز می شد همین بلا راسرش می اوردند حرف زیاده درد زیاده گلایه زیاده ففط اگر می خواهی بدانی اینا بعد جنگ جهبلای سر بسیج اوردند ماده ٣٨ ق ج خدمات رسانی به ایثارگران رابخوان والسلام دیدار به قیامت .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi