شناسه خبر : 58427
دوشنبه 06 فروردين 1397 , 12:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بحران درمانی در جامعه ایثارگری را دریابید!

با روند فعلی خوف آن وجود دارد که کلیه مراکز درمانی طرف قرارداد بدلیل بدحسابی شرکت بیمه گر به مرور زمان اقدام به لغو قرارداد خود با بیمه مذکور نموده که این امر نیز منجر به ایجاد بحران درمانی درجامعه ایثارگری را موجب خواهد شد.

جواد آدابی - نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی!

 هزینه های درمانی جامعه ایثارگری وجه المصالحه قرار گرفته است، لطفا" قبل از بروز بحران درمانی این قشر، اقدام لازم را معمول نمایید.

 نظر به اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران بصورت کشوری در اواخر سال 1395 کلیه حساب های ایثارگران که در بانک ملی مفتوح بود را بدون اخذ اجازه، راسا و بدون حضور هریک از جانبازان به بانک دی منتقل نمود، که البته این امر از لحاظ قوانین بانکی و قانون پولشویی خلاف امر می باشد.

  در خصوص تامین هزینه های درمانی جامعه ایثارگری از تاریخ 1/7/1396 بابیمه دی قرار داد بیمه تکمیلی منعقد و امر خطیر درمانی را به شرکتی واگذار کرده که تحت پوشش بانک دی بوده و این بانک نیز خصوصی بوده و وابسته به خود بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد و طرفی جزو یکی از بانک های ورشکسته بوده و به دلیل عدم شفافیت درصورت های مالی نماد آن، در بازار بورس بسته بوده و سهام آن غیر قابل خرید و فروش می باشد، برای سال مالی منتهی به 29/12/1395 به ازای هر سهم مبلغ 210 تومان ضرر و زیان در مجمع فوق العاده به تصویب رسیده است.

  با عنایت به اینکه هزینه های اسناد و مدارک پزشکی و درمانی تحویلی به کارگزار بیمه مذکور در حال حاضر با تطویل زمانی خارج از عرف معمول قبل از تاریخ 1/7/1396 پرداخت می شوند نارضایتی شدیدی را در بین جامعه ایثارگری  موجب شده است و با روند فعلی خوف آن وجود دارد که کلیه مراکز درمانی طرف قرارداد به دلیل بدحسابی شرکت بیمه گر به مرور زمان اقدام به لغو قرارداد خود با بیمه مذکور نموده که این امر نیز منجر به ایجاد بحران درمانی در جامعه ایثارگری را موجب خواهد شد.

 به عبارتی، در حال حاضر این قرارداد با بیمه دی موجب شده با ایجاد یک مثلث بنیاد – بانک دی و بیمه دی، بجای تأمین درمان جامعه ایثارگری وجوه و اعتبارات درمانی آنها وجه المصالحه ورشکستگی بانک و بیمه قرار گرفته تا با ایجاد گردش مالی موهوم و با سوء استفاده از اعتبارات درمانی دولتی و جامعه ایثارگری، وضعیت بانک را بهبود بخشند و با این اقدامات موضوع خطیر درمانی جامعه ایثارگری را به حاشیه برده اند. چون با این روند نه مراکز درمانی حاضر به ادامه همکاری خواهند بود و نه اکثریت جامعه ایثارگری توان مالی مطلوب برای پرداختِ هزینه های گزاف درمانی را دارند.

  علی ایحال با دلایل موصوف، جهت اجرای صحیح ماده 13 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در موضوع تامین درمان، از محضر عالی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم با رسیدگی لازم و استفاده از حق نظارت قانونی خود در مجلس، ابطال قرارداد حاضر و اعاده شرایط نحوه خدمات رسانی درمانی به قبل از تاریخ 1/7/1396 را مورد پیگیری قرار داده تا شرایطی را که در زمان تصدی بیمه دولتی ایران حاکم بود را مجددا برقرار نمایند و معایب احتمالی قبلی من جمله: قبول کلیه حساب های بانکی (شباIR  ) را بر طرف نمایند. چون ایثارگری که در روستایی ساکن می باشد به بانکی همچون بانک دی دسترسی ندارد و لذا عملیات بانکی وی با مشکل و دردسر فراوانی روبرو خواهد بود.

 از محضر شما تقاضا داریم با اقدامات لازم، نارضایتی عدم تادیه هزینه های درمانی جامعه هدف و نگرانی های موجود این قشر از عدم پذیرش در مراکز درمانی به دلیل بدحسابی شرکت بیمه گر را مرتفع فرمایند و درمان جامعه ایثارگر، قبل از تبدیل به بحران درمانی ایثارگران را پیشگیری نمایند.

قبلا از بذل توجه شما نمایندگان، کمال تشکر و امتنان را داریم.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام.بیمه دی هنوزچندماه نشده به مشکلات زیادبرخورده واینراهمه میدانستیم.وپیش بینی میشد.بیمه دی توان اداره اموردرمان جامعه هدف رانداردومشکلات زیادی راایجادمیکند. اشتباه بزرگی درحق این قشرشدنبایدبابیمه ایران لغوقراردادمیکردند.بیمه دی توان مالی وپشتیبانی رانداردواین امربروزمشکلاتی رادرجامعه هدف ایجادکرده ومیکند.امیدواریم هرچه زودتراین وضعیت رادرست کنند.
سلام سالنو مبارک عزیزبزرگوار مطلبی که شما فرمده اید کار اشتباه نبود بلکه کاری حساب شده واز پیش تعین شده برای اینکه بانک دی را از ورشکستگی نجات دهند انجام شد چون اصل قضیه بنک وبیمه دی برمیگردد به خود آقایان بنیاد شهید طبق معمول بازم از صبر وسکوت این قشر فداکار سوء استفاده کردن تا هم از ورشکستگی در بیایند وهم پولی بجیب زده البته بانام کار درست کمی دقت بکنید دزدی فقط از دیوار مردم بالارفتن نیست خداوند عاقبت همه مارا بخیر کند با این بظاهر مسئولین دلسوز البته دور از جان آن عده واقعا زحمت کش ودلسوز خطابم آن دزدان بی صفت بیت المال هستند که به هیچ صراطی مستقیم نمیشوند باید چکش عدالت انقلاب برسرشان کوفت تا بفهمند سلامتی رهبر عزیز صلوات
جانا سخن از زبان ما می گویی./. این مشکلات بالا برای همه خانواده های ایثارگران ایجاد شده (البته بجز مرکزنشینان تهرانی)که متاسفانه دود اقدامات خودسرانه اقایون به چشم خانواده های ایثارگر می رود!!!بنده کارمند یه شرکت نیمه دولتی هستم زمانی که قرارداد با بیمه ایران بسته شده بود(که ظاهراً اشتباه کرده بودن!!!! وبا انتخاب بیمه دی که متعلق به اقایون هست اشتباهشون باناراضی کردن ایثارگران جبران کردن!!!!)یه نفر در شرکت ما بعنوان نماینده به بیمه ایران معرفی شده بود وهرماه هم نسخ همکاران ایثارگررا تحویل نمایندگی بیمه ایران می داد وهزینه های نسخ قبلی ایثارگران راکه تحویل بیمه داده بود طی چک از بیمه دریافت به حساب بانکی انها واریز می کردند اما با ورود بیمه دی(بیمه اقایون!!!) علاوه بر کمبود نمایندگی بیمه اقایون!! اکنون هرفردبایدجداگانه نسخ خودراتحویل تنها نماینده دی دراستان!!! بده وبه مدت حداقل3ماه صبر کنه تا که مبلغی(نه کل مبلغ!!!)که بابت هرینه درمانی پرداخت کرده به حسابش واریز بشه!!!! الان اکثر همکاران قید تحویل نسخ خودرابه بیمه دی(بیمه اقایون!!)را زده وحاضر شده اند مثل سایر کارکنان شرکت وبراساس تعرفه بیمه درمانی شرکت بازپرداخت نسخ درمانی توسط شرکت انجام شود وآن هم به دلیل بازپرداخت زود ونسخ و فرد دیگر نمی خواهد برای تحویل نسخ درمانی از شرکت خارج وحداقل یه روز را مرخصی بگیرد./.
باسلام وتبریک سال نو باید بعرض برسانم که این اولین باری نیست که از ایثارگران برای ورشکستگی یا کلابرداری وامثال این مسائل عده ای سود جو انهایی که از ایثارگران وخانواده شهدا پل ترقی برای خودشان درست کردن همیشه در لاویها وسخنرانی از این قشر بواقع فرموش شده استفاده وقولهای کذایی داده تا به مقصود خود برسند بعضی وقتها این حس به ادمی دست میدهد نکند بجز عده ای متقلب کلاهبردار خدای ناکرده مسئولین ونماینده های مردم هم با این عده محدود دستشان توی یک کاسه است بابا شمارا بخون همرزمان دوران دفاع مقدس به انچرا میپرستید اگر مسلمانید فکری عاجل -درست -کارآمد برای این قشر متعهد به انقلاب ورهبری کرده واز این گرفتاری مادی که حق مسلمشان هست نجات دهید وخطاب به آن عده محدود که حساب کار دستتان باشد نکند روزی که دلاوران زمان جنگ روبروی شما قرار بگیرند فقط کافیست که امام خامنه ای رهبر عزیزتر از جانمان کوچکترین حرف یا اشاره ای بکند خواهید دید چه بروزتان میاید شما واربابان کثیفتر از شما که بد نضام وانقلاب را میخواهید مناقین فقط آنهایی که دروبری ما اسلحه گرفتن نیستن بهر حال تا دیر نشده بخودتان بیایید
بانک دی و بیمه دی و بنیاد شهید هر 3 دستشان زیر یک کاسه است ---- بانک دی ورشکسته است و میخواهد از نام ایثارگران استفاده کند ------- بیمه دی تجربه و پول ندارد و با نام جانبازان میخواهد امتیاز بگیرد -----بنیاد شهید چرا بیمه ایران را قطع کرد ؟ تا آبروزی نشده قرارداد بیمه دی را فسخ کنید و حساب ایثارگران را از بانک دی حذف کنید ---- خدا نبخشه کسی که با بیمه دی قرارداد بست !!!!!
مگر مشکلات ایثارگران کم بود که بیمه دی و بانک دی را هم به آن اضافه کردید ؟ هر کسی به این قشر دلاور کم لطفی کند آقایمان ابالفضل عباس جوابش را میدهد .

...

بیمه ایران ۲۷۰ هزار تومان هزینه بیمارستان مرا پرداخت کرد .

بعد از اینکه قراردادش را با بنیاد شهید قطع کرده بود .

ببمه دی همیشه پول مرا سر وقت کمتر از ۲۰ روز پرداخت می کند .

...

اگر کسی مشکلی دارد .

شاید از ارسال مدارک باشد .

...

نکنه جنابعالی در این شاهکار اقایون شریکین!!! ویانمایندگی بیمه دی و یا سهام دار بانک دی هستین!!!!!!

...

اونکه آره .

شریکم .

ولی پول ندارم .

راهم هم نمی دهند .

شریکم .

در غم و غصه رزمندگان .

مردیم از بس که پول نداریم .

شریک نداریم .

بانک و بیمه نداریم .

کمممممممممممک .

...
سلام.الان هفت ماه است که حق پرستاریهای والدین شهداءووووقطع شده وبدلیل لغوقراردادبابیمه ایران بوده وتحت پوشش بیمه دی!اکثرمدیران بنیادقول دادندتاشب عیدبرقراروحق نگهداریهابه حساب خانواده هابامعوقه چندماه واریزمیشودولی واریزشدودروغی بیش نبود.درهمین مدت چندماه گذشته عده زیادی ازوالدین شهداءکه تحت پوشش وبیماران صعب العلاج بودندفوت شدندوحق شان پایمال گردید.کسی هم پاسخگونیست وجوابگونیستندهروقت مراجعه میکنیم میگندانجام شده وتمام شدولی ازواریزخبری نیست!کلی ازبیماران که اکثراهم والدین شهیدمیباشندبلاتکلیف هستند!
سلام خسته نباشین پدر من مجروح جنگ بودن و تو بیمارستان سمیه و واحد پزشکی شهید علی مازندرانی بستری شده بودن زمان جنگ دوماه پیش پدرم فوت کردن .برای پرونده جانبازیشون لازمه که ازاین دومرکز درمانی پروندشون رو بگیریم برای سپاه ولی متاسفانه هیچ کدوم از این دوجا رو پیدا نمیکنیم میشه لطفا شما کمک کنین چون تو اینترنت که سرچ کردم توسایتتون دیدم که با فرمانده سپاه مصاحبه کردین گفتم حتما شما اطلاع دارین لطفا اگه براتون ممکنه کمک و راهنمایی کنین خیلی ممنونم
با سلام به فرزند ایثارگر گرامی
بیمارستان سمیه در خیابان سمیه بوده است. نزدیک های نوفل لوشاتو
مرکز درمانی شهید علی مازندرانی در خیابان بهبودی
...
الان این ۷ نفر عزیزان محترم که منفی زدند .

حتماً با بیمه مشکل دارند .

ولی من که پولها را گرفتم که نمی توانم انتقاد کنم .

مدتی قبل چند روز بیمه پولم را نداده بود در همین فاش نیوز

انتقاد نوشتم و منتشر شد .

ولی بعد پولم را دادند .

و من هم تشکر کردم .

از این ۷ نفر هم تشکر می کنم .

...

چند سال قبل یک ناشناس در این سایت فاش نیوز نوشته بود :

روزی برسد که از ما رزمندگان بازخواست کنند که چرا به جبهه رفتیم ؟!

و امروز با این تعهد نامه های محضری که از ما می گیرند :

حبس در انتظار ماست ؟!

من که مشکل ندارم :

پول خورد و خوراک نمی دهم و غذا هم درست نمی کنم و برای من

بهشت است ؟!

کی بریم اوین ؟!
...
سلام ، بنده هم چند بار مراجعه حضوری به بنیاد و بیمه دی داشتم ، مدارک هم دادم که ۴۵ روز بعد به حساب واریز شد ، در ضمن دوستان حتما مطلع هستند که قبلا بیمه تکمیلی مختص جانبازان ۲۵‎٪ به بالا و خانواده شهدا بود ،ولی در قانون جدید خدمات ایثارگران جانبازان زیر ۲۵‎٪ و خانواده اعم از همسر و فرزند نیز تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند که عملا افراد تحت پوشش دو برابر شد و مشکل از همین زمان شروع شد، بیمه ایران چون با سابقه بود کنار کشید ،ولی انصافا بیمه دی تا امروز نمره قبولی گرفته ، به نظر بنده اشکال از مجلس و نمایندگان مجلس است که بدون در نظر گرفتن بودجه مورد نیاز جامعه هدف را دو برابر کرده است.با تشکر (ببخشید که نظر طولانی بود)یا علی
آقای خاکپور و همسنگر عزیز--- اگر کل سایت فاش نیوز را درباره مشکلات بیمه دی را نگاه کنید فقط 1 نفر نظرش درباره بیمه دی مثبت است که آنهم شما هستید ------ بهتر است به کل انتقادات ارزش قائل شویم و اگر دودی به چشم یکی از ایثارگران برود مثل اینکه به چشم همه رفته است ----- بنیاد شهید بین ایثارگران تبعیض قائل میشود و بین این عزیزان فتنه انداخته است .

...

هر وقت اتوبوس و یا مترو میشوم .

از دیگران مریضی می گیرم .

خوش به حال خوردو سوران .

...

ساعت ۱۲ و نیم امروز رفتم درمانگاه ساسان و ویزیت سرما خوردگی شدم .

داروخانه باز نبود که دارو را بگیرم .

رفتم ۱۳ آبان .

گفتند باید بروی از بیمه نامه بیاوری .

هیچی؛ بدون دارو آمدم خانه ؟!

...
بایک مورد شانسی که پولتان را داده اند نشد حل مشکل . با انتقاد شما پولتان را نداده اند برای دفعه بعدی منتظر باشید ببینید ایا به روال منطقی پرداخت می کنند ؟؟؟ با این سطحی نگری ها دزدان بیت المال و ویژه خواران به نان و نوا رسیده اند ازماست که برماست .
بهترین گزینه*******بنیادراسأاقدام کند،مثل سابق!به بیمه هاباج ندهدوبهداشت درمان بنیادبودجه رادراختیاربگیردوسودی راکه به بیمه هامیدهند!به جیب جامعه هدف برود و..........!
محضرمبارک رهبرمسلمین جهان حضرت امام خامنه ای باسلام وعرض ادب باستحضار که اینجانب یک جانباز هفتاد درصد نخاعی وبرادر دوشهید که از همرزمان شهید چمران بودند وبنده هم پاسدار هستم . بعرض میرسانم که بعداز گذشت سه ده از جانبازی بنده متاسفانه ان انتظاری که متولیان رسیدگی به امور جانبازان میرفت صورت نپذیرفته وگمان بنده به این است که در تصمیم گیرها در رسیدگی سلیقه ای انجام میشود واگر هم پیگیری مطالبات قانونی خود باشیم چنان با حرفهای تحقیر امیز برخورد میکنند که غیر قابل تحمل برای جانباز وخانواده اش میشود وحتی گاهی در بنیاد بجای سخت کوشی به استحکام خانواده همسران جانباز را به متارکه تشویق میکنند وچه بسا وطبق مدارک موجود تعداد قابل توجهی از همسران جانبازان بدلیل همین مشکلات متارکه کرده اند . واگر هم مصرانه پیگیر حق خود باشیم ما را متهم به ضد انقلاب وضد ولایت بودن میکنند وتهدید به ارجاع دادن این اتهام به محاکم قضایی میکنند رهبر عزیز چقدر این عناصر نفوذی در نظام خیلی راحت به فرزندان شما که به فرموده امام رحمت الله علیه جانبازان رهبران این نهضت اند تهمت میزنند ومارا در این مشکلات عدیده زندگی تنها گذاشته اند .رهبر عزیز بزرگوار شما به داد ما برسید.در اخر از خداوند خواستارم که این کشور را شر دروغ وفساد محفوظ بدارد وبرای ان رهبر عزیز طول عمر وسایه حضرتعالی را بر سر ما مستدام بدارد .سهراب زاده.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi