شناسه خبر : 58437
چهارشنبه 23 اسفند 1396 , 14:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس هشدار داد؛

لابی‌گری برای لغو قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگران

عضو فراکسیون ایثارگران از لابی گری برخی از نمایندگان برای لغو و هوا کردن قانون کسر خدمت و معافیت فرزندان ایثارگران خبر داد.

فاش نیوز - عضو فراکسیون ایثارگران از لابی گری برخی از نمایندگان برای لغو و هوا کردن قانون کسر خدمت و معافیت فرزندان ایثارگران خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز؛ یک عضو فراکسیون ایثارگران مجلس با اشاره به لابی گری ها در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخی از نمایندگان با استناد به استدلال های ستاد کل به این نتیجه رسیده اند که قانون کسر خدمت و معافیت فرزندان ایثارگران با شیوه جدید باید ملغی شود.

این نماینده مجلس که خود ایثارگر است در حاشیه جلسه علنی مجلس خاطر نشان کرد: در این راستا از مدتی قبل برخی از نمایندگان مجلس با لابی گری در صحن مجلس شورای اسلامی در صدد هستند قانون جدید که بر مبنای 30 روز کسر خدمت به ازای مدت زمان حضور در جبهه های نبرد حق علیه باطل را از روال اجرایی خارج کنند.

بر اساس این گزارش نماینده ایثارگر مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اجرای مصوبات مجلس و برنامه ششم توسعه یاد آور شد: نمایندگان ایثارگر مجلس تمام سعی و تلاش خود را بکار خواهند برد تا قوانین مصوب ایثارگری به نحو احسن اجرا شود.

 

کد خبرنگار: 24
اینستاگرام
یک قانونی که تصویب شده چرا باید درست اجرا نشه تورو خدا تکلیف این جوان هارو مشخص کنید
چون قانون کارسناسی نشده بود نمی دونستن فقط 300 هزار نفر باید معاف شه بغیر ار بچه های 25 درصد وشهدا
قانونی که در ان فرزندان جانبازان بالای 25 درصد معاف میشوند از سربازی میگه این ها رو معاف میکنیم اما در صورتی که جنگ شد همه ی اونایی که معاف کردیم باید برن سربازی در همان زمان خب زمان جنگ سربازی یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی بری بجنگی و السلام درواقع میدونن بچه های جانبازان خوب میجنگن ذخیرشون کردن الان که فردا روز با این قانون به طور کاملا اجباری همشونو ببرن جنگ
ان نماینده ایثارگر نیست
حداقل کاری که می تونن واسه ایثارگرا بکنن رو نمی خوان انجام بدن.
نماینده محترم که جرات نداره اسم خودش رو داخل مصاحبه ببره ، الان شده کاسه داغتر از آش و میخواد از حق فرزندان ایثارگران دفاع کنه.
نماینده عزیز لازم نیست شما واسه فرزندان ایثارگران دلسوزی کنید. اجرای این قانون کنونی شدیدا ناعدالتی پیش آورده و خیلی از فرزندان ایثارگران از مزایای این قانون بی بهره شدن. درود بر آقای حاجی دلیگانی که دنبال اجرای عدالته
این قانون فعلی بدترین و بی عدالترین قانون هستش که با تغییر کنه!!کسی که ۲۴ ماه ایثارگری داره با این قانون فعلی باید تمام خدمت ۲۱ ماه سربازیشو انجام بده و هیچی نصیبش نمیشه!!این قانون فقط تبعیض هستش و باید تغییر کنه!!!
اگر چه این قانون حداقل امتیازی است که به کهنه سربازان دفاع مقدس داده میشود ولی به دلیل نحوه اجرای آن بیشتر موجب وهن این عزیزان و توهین به جایگاه ایثار و شهادت است. خود من شخصا تاکنون مجبور شده ام که 2 بار به شهرستان واحد محل خدمت خود بروم و هنوز هم لازم است چند بار دیگر بروم. همین دیروز که به واحد ایثارگران مراجعه کرده بودم شاهد بودم که بک درجه دار به حالت توهین آمیزی به ایثار گرانی که اکثرا از شهرستانهای مختلف به تهران آمده بودند میگفت همه شما را بیرون می اندازم. اینروزها به دلیل کوتاهی های مقامات نظامی و عجز در سازماندهی مناسب این کار هرروز شاهد آوارگی ایثارگران در شهرهای مختلف هستیم و در دورانی که ارتباطات اینقدر پیشرفت کرد هنوز به روشهای قرون وسطایی به این موضوع پرداخته اند. محدودیتهای ایجاد شده هم به نحو ناشایستی موجب تضییع حق ایثار گران میشود. ظاهرا بعضی ها میخواهند با این کیفیت اجرا یا با لغو این قانون یک جمعیت معترض جدید به کارگران بی حقوق و مالباختگان صندوقهای اختلاس و ... در کشور راه بیاندازند! آیا افرادی که بدون منت بار جنگ را بردوش کشیدند مستوجب چنین رفتاری هستند؟
چرا قانون قبلی را دستکاری میکنید ؟ بعضی از فرزندان آقایان از قانون قبلی استفاده کرده اند و حالا به کسر خدمت نیازی ندارند و به همین جهت زیر قانون میزنند ئ خودشان بهره اش را برده اند ----- بابا قانون یکی است چرا لهش میکنید ؟؟؟؟؟
چرا یک عده با احساسات مردم بازی می کنند و قانون را به سخره می گیرند؟ چرا قانونی که در مجلس تصویب میشه ثبات لازم را نداره ؟ اینجانب با 29ماه جبهه با دو هفته تمام وقت و دوندگی زیاد از پادگانها گواهی کسری گرفته ام و فرزندم سرباز هستش چرا یک عده سنگ اندازی می کنند از خدا بترسید و پشت پرده تبانی نکنید مگر فرزندان ایثارگران چند نفرند که هروز یه بهانه می آورید قانون تصویب کردید پای حرفتان وایستید و هروز یه خیال جدید به سرتان می زند.بخدا آه مردم ایثارگر دامن شما نمایندگان لابی گر را خواهد گرفت چرا به رزمندگان خیانت می کنید؟
چرا باید یه عده خاص استفاده کنن مگ ۲۴ ماه و ۲۸ ماه چقدر فاصله داره؟ناعدالتی خالص باید این قانون ملغی بشه
سلام
در این قانون ، فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد فراموش شده اند و در حق آنها ظلم شده است
طرح غیر کارشناسی همینه متاسفانه این دوره کلی نماینده رزمنده و جانباز زیر25 درصد وارد مجلس شدن ک میخوان یه رنساس تو قوانین ایثارگران به نفع خودشون ایجاد کنن غافل از اینکه تعداد افرادی ک از این قوانین بهرمند میشن خیلی زیاده واسه همین هر قانونی واسه اینا وضع کنن کاریی نداره حتی سهمیه کنکور
فرقی بین۲۴ماه و۲۸ماه وجود نداره معافیت را کنار بذارید کسر خدمت را پیگیری کنید بعضی تصمبمات ضعف در مجلس را نشون میده که بین چنین تصمیماتی میگیرن منتظریم ک هرچه زودتر اجرا کنین کسری هارو داریم تموم میکنیم سربازبو ولی خبری از شما نیس
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi