شناسه خبر : 58456
چهارشنبه 23 اسفند 1396 , 17:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حضور نمایندگان ایثارگر، کمک به مجلس

مجلس شورای اسلامی در راستای تقویت موضوع مهم ایثار و شهادت، فراکسیون ایثارگران را در دوره دهم تاسیس و راه اندازی کرده است.

فاش نیوز - عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی مهمترین وظیفه نمایندگان ملت در دوره دهم را نظارت بر اجرای قوانین عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، پروانه مافی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس با اشاره به حضور ایثارگران در مجلس دهم اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در راستای تقویت موضوع مهم ایثار و شهادت، فراکسیون ایثارگران را در دوره دهم تاسیس و راه اندازی کرده است که تعداد زیادی از نمایندگان به خصوص خانواده بزرگ ایثار عضو آن هستند و تلاش ها و فعالیت های مختلفی را انجام می دهند.

وی با اشاره به روند کاری فراکسیون ایثارگران مجلس، برنامه ریزی برای جامعه هدف را مهمترین اولویت آن دانست و افزود:

این موضوع هنگام بررسی لوایح بودجه و برنامه های پنجساله کشور نمود بیشتری پیدا و تلاش و فعالیت های اعضای فراکسیون برای تصویب طرح ها و لوایح ایثارگری مضاف می شود.

رئیس فراکسیون خانواده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نگاه فراکسیون ایثارگران و کمک اعضای آن به سایر نمایندگان در تصویب قوانین ایثارگری تاثیر به سزایی در هدایت مجلس دهم به سوی حمایت از ایثارگران داشته است.

مافی نماینده مردم تهران در بهارستان ادام داد: مجلی دو وظیفه مهم قانونگذاری و نظارت را بر عهده دارد و مجلس گذشته بیشتر به بعد قانونگذاری توجه داشته اند اما در دوره دهم توجه ما به امر نظارت بر اجرای قوانین معطوف شده است و تلاش می کنیم که این نظارت همچنان مستمر و پایدار باشد.

رئیس کمیسیون درآمدهای پایدار شهرداری های مجلس شورای اسلامی یادآور شد:

اگرچه ادعای بسیاری از دستگاه ها اجرای قانون است اما متاسفانه به آنها توجهی نمی شود اما وظیفه نمیندگان مجلس کنترل امر نظارت بر اجرای قوانین در همه دستگاه های دولتی است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس دهم در خصوص بنیاد شهید به عنوان یک دستگاه دولتی موظف به ارائه خدمات به جامعه هدف تاکید کرد: متاسفانه کمبود بودجه یک مسئله عمومی در کشور ما است و تنها مختص بنیاد شهید و امور ایثارگران نیست و چرا که به طور کلی کشور با کمبودهای منابع مالی مواجه است.

نماینده مردم تهران با بیان شرایط کشور و فشارهای بین المللی متذکر شد: اگرچه برجام باعث شد بخشی از این مشکلات برطرف شود و مقداری از پول های ما آزاد شود و در منابع بودجه ای جای بگیرد اما امیدواریم که وضعیت اقتصادی کشور در سال آینده بهتر از امسال شود.

وی اضافه کرد متاسفانه تصمیماتی که در حوزه سیاست خارجی توسط کشورهایی که عضو برجام هستند اتخاذ شده است ممکن است شرایطی را به وجود آورده که در آینده کشور را با مشکلاتی مواجه کند اما امیدواریم که این اتفاق نیفتد و تاثیر تهدیدهای آمریکا به خودش برگردد و مردم کشور ما همانطور که در گذشته نشان داده اند، با صبر و استقامت براین تحریم ها فایق آیند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر و پردیس در بهارستان در پایان اظهار امیدواری کرد که سال 97 سالی همراه با خرد و برکت برای جامعه بزرگ ایثارگران باشد، یادآور شد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سال 96 قوانین بسیار خوبی برای ایثارگران به تصویب رساندند که از جمله آن ها می توان به قوانین حمایتی از والدین شهدا اشاره کرد. همچنین امیدوارم وظایف خود را به خوبی در این دوره انجام داده باشیم و انتظار داریم ما را از دعای خیر خودشان محروم نکنند.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
با سلام و سپاس از همه خبرنگاران فاش نیوز
بنیاد و دیگر سازمانهای مرتبط با ایثارگران بیش از بودجه، از کمبود مدیریت ها و تصمیم گیری های منصفانه رنج می برند .
از فراکسیون ایثارگران تقاضا می شود در لایحه بودجه 97 حقوق قانونی طرح معسرین را به تعداد پرونده های تکمیل شده لحاظ کنند.
از فراکسیون تقاضا می شود، بنیاد را موظف به تهیه ایین نامه اجرایی طرح معسرین نماید . تا این طرح به صورت عادلانه اجرا شود . الان سلیقه ای در حال اجراست و بی پارتی ها و ضعیف تر ها مغفول مانده اند .
از فراکسیون ایثارگران انتطار این است که بنیاد را تبدیل به وزارتخانه کند ؟
براستی چرا این همه تبعیض و بی عدالتی در خصوص رزمندگان و جانبازان زیر25% را نمایندگان محترم خانه ملت به گوش مقام معظم رهبری نمی رسانند ؟
باسلام اینجانب محمد عسکری در سال ۸۹ بدلیل جابه جایی کالای قاچاق دچار معلویت شدم در شرق کشور که هنوز بدلیل تبعاتش دارم داروهای اعصاب مصرف میکنم وهر جا کار میکنم هیچ به افراد معلول خدمتی نمیشود واقعا متاسفم بنده وامسال بنده و دیگران نیز از استقلا ل وحفظ کشورمان دفاع کردند اما بعضی فرمانده هان مار دیوانه میخوانند و جمع همکارن مو رد تمسخر قرار میگیریم تقاضا دارم پیگیری کنید
بانام ویادخدا/دعای خیرمابدرقه ی راهتان امیداست عاقبت بخیرتندرست وپایدارباشید/امیدوارم رزمندگان بسیجی جبهه وجنگ خوصانیروهای عملیاتی (شهدای زنده)که اصلابه فکراین روزها نبوده ام وبه دلایل متعددبه وقت عنوان شده دیراقدام به عمل نموده وحالیابعدازگذشت چندسال هنوزبین شهرستان ومرکزاستان جهت احقاق حق درترددهستم راازبلاتکلیفی برهانید/شهرستان کوهدشت استان لرستان/سربلندباشیدوپایدارممنون ازفاش نیوز
سلام ، دوران فتنه و فتنه گری آشکار و علنی در جلوه گری درآمده تا در قرن بیستم و یکم قدری بدانیم پیامبر اکرم و معصومین (ع) از دست فتنه گران و منافقان چه مصیبتی کشیدند. امروز بخوبی میتوان دانست که نفع شخصی و فشارهای هواهای نفسانی و دین گریزی و ضعف ایمان چطور بر منافع مسلمین مسلط شد تا وقایع تلخ سده اول ظهور اسلام تکرار و رقم خورده است.
همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمود فتنه ها تلاش کردند جای شهید و جلاد را عوض کنند و عده ای در لباس دین و مذهب کاری کنند تا انسان های با تقوا و ولایتمدار به حاشیه رانده شوند تا امور مسلمین و میدان داری بدست افرادی قرار گیرد که در ظاهر ولایتمدار اما در باطن گرفتار انواع گناهان کبیره و فساد اخلاقی هستند.
امروز معنی نفاق و فتنه و ریاکاری را با پوست و گوشت و استخوان درک کردیم تا فریادهای مولا امیرالمومنین (ع) بر منبر مسجد کوفه و خیمه جنگ صفین را آویزه گوش و ذکر شبانروزی و پرچم غیرت و عبرت کنیم. برخی از فتنه گران و منافقین که شعار دادند ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت ، امروز بطور علنی شاهدیم بشدت شیفته قدرت و ثروت شدند اما ریاکارانه توانستند با کمک شیاطین مردم را فریب دهند و بر کرسی های قدرت و ثروت حکومتی تکیه بزنند که پس از 14 قرن حاکمیت تشیع را با خون هزاران شهید نوشتند اما هواهای نفسانی و فقدان تهذیب نفس و ادعای دروغین ولایتمداری با طعم گناهان کبیره باعث شد رنگ عوض کنند و از صراط مستقیم خارج شوند. تاریخ همچنان تکرار میشود تا خاک شور و شیرین جدا شوند و افرادی که بوسیله کمک شیاطین و فتنه گری در حکومت اسلامی نفوذ کردند و با ظاهری خیرخواهانه اما با اعمال شیطانی در لباس مقدس عوامل نظام اسلامی دین و ایمان و حکومت اسلامی را با شک و تردید مواجه کردند با خشم و غضب الهی روبرو شوند رو سیاه تا ابد طوق لعنت شیظنت را بر گردن بیاویزند و یک بار دیگر ثابت شود شیعیان صاحب دارند و آنان که فریب خوردند مسلمین نیستند بلکه فتنه گران و منافقین کور دل هستند.
...

وقتی که به دولت بعد از جنگ بنگریم .

و کارنامه دولت سازندگی را بنگریم .

و اینکه نفس کشیدن هم مجوز می خواست .

و اینکه رعب و وحشت حکمفرما بود .

پی می بریم که امام خامنه ای عزیز :

از کوروش بزرگ ؛

و از امیر کبیر ؛

و از مصدق ؛ هم بیشتر به ایران خدمت کرده است .

و جلوی دیکتاتوری بیشتر را گرفت .

و جناب آقای ناطق نوری که به دوران سیاسی خودش پایان داد :

با طرح کردن دائمی کردن ریاست جمهوری رئیس سازندگی در مجلس .

و اینکه جلوی همه این دیکتاتوری ها و تاریکی را آقای خامنه ای گرفت .

و ایران را نجات داد .

و ما و همه ایران مدیون امام خامنه ای عزیز هستیم و از ایشان

تشکر می کنیم .

و از مجلس و از دولت می خواهیم مدال درجه یک ایران دوستی

را به ایشان اهداء کنند .

و از ایشان تشکر و قدردانی کنند .

متشکریم .
...
حجت الاسلام شهیدی عزیز ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران

و کارمندان عزیز بنیاد شهید تهران ؛

چه مهربان مردمانند .

و عطر و بوی جبهه دارند .

خدا حفظشان کند .

...

عید نوروز .

به شهدای عزیز .

به خانواده شهدای عزیز .

به جانبازان عزیز .

به رزمندگان عزیز .

به امام خامنه ای عزیز ( حفظ الله )

به مردم ایران عزیز مبارک باشد .
قانونی که تصویب بشودو اجرا نشود همان بهتر که نباشد چرا قانون خرید خدمت فرزندان ایثارگران را اجرا نمی کنند چرا قانون معافیت برا ی ایثارگران اجرا نمی شود چرا شعار میدهید چرا دروغ مگر این مملکت اسلامی نیست
باسلام خدایااین سال پایانی برظلم وبیعدالتی وبی توجهی چهل سال نسبت به یادگاران جنگ وشرمندگی انان وخانواده محترم ایشان. وهمه مردم ایران باشه. چون طی این سالها شاهد مشتی مسولین لیبرال وخاین باتصویب چندبخشنامه ها هنوز به این عزیزان توجهی ننموده وباانواع مشکلات دست وپنجه نرم میکنند خدااز6تون نگذر ه. دیگه ازچشم مردم افتادید هنوزجنازه عزیزان راتفحص وتشییع میکنید. ننگتان باداگه کوتاهی کنید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi