شناسه خبر : 58458
پنجشنبه 24 اسفند 1396 , 09:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چند مدیر دوتابعیتی جاسوس باید کشف شود؟!

معاون رئیس‌جمهور می‌گوید کمیسیون امنیت ملی هیچ لیستی از مدیران دوتابعیتی به ما نداده است.
جمشید انصاری در گفت‌وگو با ایلنا درباره وجود لیست مدیران دوتابعیتی گفت: یکی از نمایندگان این مسئله را مطرح کرده بود و از لیست 100 نفره مدیران عضو دوتابعیتی در دولت سخن گفته بود.
چون معمولا از این حرف‌ها از افراد مختلف زیاد مطرح می‌شود، بلافاصله من نامه‌ای را به رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نوشتم و گفتم یکی از نمایندگان در مصاحبه‌ای اعلام کرده اسامی 100 مدیر دوتابعیتی در اختیار کمیسیون است، شما لطف کنید اسامی آن مدیران را در اختیار ما قرار بدهید تا ما بررسی کرده و طبق مقررات موضوع را پیگیری کنیم.
رئیس سازمان استخدامی و امور اداری اظهار داشت: تا این لحظه هیچ اسمی از سوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به عنوان مدیر دوتابعیتی به ما داده نشده است.
انصاری در پاسخ به این سوال که آیا در بررسی‌های سازمان استخدامی و امور اداری با مدیر دوتابعیتی روبه‌رو شده‌اید؟ تصریح کرد: باید به ما اسامی داده شود. به عبارت دیگر، اگر کسی مدعی حضور مدیر دوتابعیتی است، باید به ما اسم آن مدیر را بدهد تا ما بررسی کنیم.
یادآور می‌شود هاجر چنارانی نماینده مجلس اخیرا از گزارش وزارت اطلاعات به مجلس خبر داده و گفته بود طبق این گزارش، 200 مدیر دارای تابعیت مضاعف در مدیریت اجرایی کشور حضور دارند.
لحن توام با انکار معاون رئیس‌جمهور درباره وجود مدیران دوتابعیتی در حالی است که چندین بار برخی از این مدیران دوتابعیتی دستگیر شده یا پس از ارتکاب فساد و خیانت از کشور گریخته‌اند. دری اصفهانی عضو تیم مذاکره‌کننده و کاوه معدنی معاون سازمان محیط زیست، از جمله مدیران دوتابعیتی بودند که به خاطر جاسوسی احضار و بازجویی و بعضا بازداشت شدند.
همچنین یکی از مدیران دوتابعیتی شرکت نفت، اخیرا پس از اختلاس 100 میلیارد تومانی از کشور گریخت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi