شناسه خبر : 58476
یکشنبه 27 اسفند 1396 , 10:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حمید تفضلی به همرزمان شهیدش پیوست

مسؤول ستاد یادمان سرداران و امیران شهید کردستان و شهیدان گمنام دوران دفاع مقدس از شهادت جانباز 35 درصدی بهشهر خبر داد و اظهار کرد: حمید تفضلی جانباز 35 درصد پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از عوارض جانبازی، به خیل همرزمان شهیدش پیوست.

http://media.farsnews.com/Uploaded/Files/Images/1396/12/26/13961226000592_Test_PhotoH.jpg

سید جعفر اتقانی با اشاره به اینکه این جانباز هراسی از مرگ نداشت و در رشادت بی‌نظیر بود، افزود: این جانباز به مدت هفت سال در عملیات‌های گوناگون دوران دفاع مقدس حضور داشته و پس از سا‌ل‌ها مبارزه در جبهه حق و باطل به درجه جانبازی رسید.

مسؤول ستاد یادمان سرداران و امیران شهید کردستان و شهیدان گمنام دوران دفاع مقدس بیان کرد: حمید تفضلی از نیروهای نام‌دار ولی بی‌نام و نشان بود که متاسفانه در تشکیل پرونده ایشان کم لطفی‌ها شد.

وی تصریح کرد: حمید تفضلی 12 مرداد 1345 دیده به جهان گشود و صبح امروز 26 اسفند ماه پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از صدمات شیمیایی و مجروحیت به همرزمان شهیدش پیوست.

اتقانی در ادامه به خاطرات جبهه‌های جنگ و همرزمی با ایشان اشاره کرد و گفت: حمید تفضلی جانباز 30 درصد شیمیایی و اعصاب و روان از جمله افرادی بود که در عملیات شیمیایی حضور فعال داشت و در نقل و انتقال مجروحان شیمیایی به همرزمان خود کمک می‌کرد.

به گزارش فارس، مراسم تشییع پیکر جانباز سرافراز حاج حمید تفضلی فردا یکشنبه 27 اسفند ماه ساعت 10 صبح از مقابل بیمارستان امام خمینی به سمت پارک ملت برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi