شناسه خبر : 58479
یکشنبه 27 اسفند 1396 , 11:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بازدید از مناطق عملیاتی افزایش یافته است

سردار حسین اشتری شنبه‌شب در جشنواره ره‌آورد سرزمین‌نور، اظهار کرد: حرکت راهیان‌ نور منشاء خیر برای کشور و مردم ما است و این حرکت در سال‌های گذشته با ابتکار مقام معظم رهبری شکل گرفت.

وی افزود: افرادی که در قالب کاروان‌های راهیان‌نور در مناطق عملیاتی حضور پیدا می‌کنند، علاوه بر اینکه توشه‌ای از این فضا با معنویت دریافت می‌کنند، با خود صمیمت و صفا را نیز در این شهرها می‌آورند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: آمار بازدید از مناطق عملیاتی نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته است و سال جاری حدود 6 میلیون نفر از مناطق عملیاتی بازدید کردند و این بازدیدها در طول سال انجام می‌شود.

سردار اشتری با تأکید بر توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از فرصت راهیان‌ نور، عنوان کرد: تاکنون زاویه‌های کوچکی از دفاع مقدس به مردم و دنیا انعکاس داده شده است و هر چقدر که در بحث دفاع مقدس سرمایه‌گذاری انجام شود، کشور منفعت می‌برد.

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی در سال‌های دفاع مقدس 13 هزار شهید، 20 هزار جانباز و 2 هزار آزاده به انقلاب و اسلام تقدیم کرد و همچنان درب شهادت در نیروی انتظامی باز است و این نهاد در مقابل متجاوزان به حقوق مردم برای ارتقای امنیت کشور ایستادگی می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: کمیته ایمنی امنیت راهیان‌ نور برعهده ناجا است و این برای نیروی انتظامی افتخار است که زائران و کاروان‌های راهیان‌ نور را از مبدأ تا مقصد همراهی کند.

سردار اشتری افزود: در سال‌های گذشته در این مسئله کمترین مشکل را داشتیم و البته این برگرفته از عنایت شهدا است که این خیل جمعیت در یک مقطع مکانی و زمانی خاص حضور پیدا کرده و به سلامت بازگردند و همکاران ما با داشتن روحیه جهادی، شبانه‌روز در حال خدمت به زائران راهیان‌ نور هستند.

منبع: فارس
اینستاگرام
مسئولان خوشحال نباشند چون مردم فقط به عشق شهدا و ایثارگران از مناطق جنگی بازدید میکنند ------ مردم قدر شناسند ولی بعضی از آقایان چطور ؟؟؟؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi