شناسه خبر : 58492
سه شنبه 29 اسفند 1396 , 09:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«ابراهیم هادی» در کانال کمیل

ما توانستیم/
زیارت یادمان کانال کمیل و حنظله فرصتی است تا زائران با شهدای این کانال و به خصوص شهید «ابراهیم هادی» آشنا شوند.
 

براهیم هادی

به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، گروه فرهنگی ابراهیم هادی هر ساله با حضور در یادمان کانال کمیل و حنظله بسیاری از جوانان را با شهید ابراهیم هادی آشنا می سازد.

ابراهیم هادی از شهدای کانال کمیل و حنظله است که در سال های گذشته بسیاری از پسران و دختران سرزمین مان با مطالعه زندگی این شهید، شیفته او شده اند. به تعبیر حجت الاسلام پناهیان، هر از چند گاهی خدا شهیدی را به مردم نشان می دهد تا جوانان و مردم شیفته او شوند.

مسوول گروه ابراهیم هادی در یادمان کانال کمیل و حنظله که چهره ای شبیه به چهره ابراهیم هادی دارد، می گوید: تا سال گذشته کتاب های ابراهیم هادی یک و دو را رایگان به زائران این یادمان تقدیم می کردیم اما امسال چون مشکلات مالی داریم، کتاب ها را با ۶۰ درصد می فروشیم؛ یعنی کتاب های ابراهیم هادی یک و دو با قیمت ۶ هزار تومان فروخته می شود.

او همچنین از انتشار کتاب کودکانه ای با موضوع ابراهیم هادی خبر می دهد که نام آن مهمان خداست و در این کتاب تلاش شده، کودکان با شخصیت این شهید بزرگوار آشنا و او را الگوی خود قرار دهند.

مسوول گروه ابراهیم هادی همچنین عنوان می کند: بسیاری از دختران به ما ایراد می گیرند که ابراهیم هادی نمی تواند الگو کاملی برای دختران باشد. با مطالعه زندگی بانوان شهید فهمیدیم که شهیده زینب کمایی، همان ابراهیم هادی است که می تواند برای دختران الگو و نمونه باشد. از این رو کتاب راز درخت کاج را با نشر شاهد به چاپ رساندیم. پیشنهادم این است که دخترها و خانم ها این را کتاب را حتما مطالعه کنند. ما نیز تلاش خواهیم کرد این کتاب را به خوبی به دختران سرزمین مان معرفی کنیم.

زائران پس از زیارت یادمان و شنیدن سخنان و خاطرات راویان و آشنایی اجمالی با داستان مظلومیت شهدا و رزمندگان کانال های کمیل و حنظله، در مسیر خروجی یادمان می توانند با خرید کتاب های این گروه فرهنگی با ابراهیم هادی یکی از شهدای مفقودالاثر آشنا شوند.

انتهای پیام/ 211

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi