شناسه خبر : 58493
سه شنبه 29 اسفند 1396 , 09:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درباره شهید غلامحسین البادی

گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهید غلامحسین البادی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

 به گزارش فانوس، حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.
 
 شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.
 
شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی یکی از شهدای دوران دفاع مقدس  را بخوانید؛
 
 شهید غلامحسین البادی فرزند عباس در تاریخ 4 فروردین، 1344 در روستای احمدآباد از توابع شهرستان شاهین‌دژ در یک خانواده متدین و حزب‌الهی متولد شد. شهید به علت فقر مالی و نبودن امکانات از نعمت سواد بی‌بهره ماند و با آن که سواد نداشت، ولی دید عمیقی به مسائل عقیدتی داشت و همیشه به واجبات اهمیت می‌داد و در نماز جماعت روستا شرکت می‌کرد.
 
 این شهید والامقام بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) لبیک گفت و به عضویت بسیج مستضعفین درآمد و بعد از رشادت‌های زیاد در سال 1361/8/28 در منطقه عملیاتی بوکان به شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش پس از تشییع در میان بسیجیان سلحشور در روستای احمدآباد در کنار دیگر   شهدا  به خاک سپرده شد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi